quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:29 schreef Yuki het volgende:
Potverdorie, ik heb nu dus echt Yuki Boekhouden in mijn banner
Yep, ik heb idd een prima onderhandelingspositie. Ik heb op het moment goede arbeidsvoorwaarden en ze willen me graag hebben.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk wel een mooi uitgangspunt waaruit je kan onderhandelen natuurljk. Maar wel spannend. Dan wel goed dat je even wat zaken berekend hebt, zodat je weet wat je wilt
Zo'n verwarmd strijkijzer tegen je bilwang, geeft altijd zulke leuke figuurtjes.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
een tikje af en toe is niks mis mee
Dat is het mooiste!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:30 schreef STING het volgende:
[..]
Yep, ik heb idd een prima onderhandelingspositie. Ik heb op het moment goede arbeidsvoorwaarden en ze willen me graag hebben.
Goed zeg!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:30 schreef STING het volgende:
[..]
Yep, ik heb idd een prima onderhandelingspositie. Ik heb op het moment goede arbeidsvoorwaarden en ze willen me graag hebben.
quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:29 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik zou jou een bewerken met een zweep
Dat denk je maarquote:
Nice! Je krijgt dan een jaar contract of een contract voor onbepaalde tijd?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goed zeg!
Ik word binnenkort vaste callcenterbabe
Wie zegt dat ik door jou afgerost wil worden met een zweep?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:32 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hoezo, doe het gratis hoor... de chippendale's zijn duurder
Dat wil je gewoon!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik door jou afgerost wil worden met een zweep?
0900 nummer?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goed zeg!
Ik word binnenkort vaste callcenterbabe
Eerste contract is half jaarquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:32 schreef STING het volgende:
[..]
Nice! Je krijgt dan een jaar contract of een contract voor onbepaalde tijd?
HEY!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]je hebt gelijk ik ben het
vergeten
Tnx!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Pfff.. een pantycrisis
veel plezier met haar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |