Ik heb al weekendquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik heb zin in het WEEEEEEEEEEKEND!
Hoe is het met mn poppedopjes?
Intelligentie is helaas ver te zoeken.. maar goed uiterlijk is vaak wel dikke plus. Maar goed, aan de andere kant een wijf wat je creditcard plundert wordt je niet vrolijk vanquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb ooit een paar maanden terug van die modepopjes in de bus gehad, wat een volk is dat zeg
Ik moet nog 6,5 uur werken tot het weekend.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik heb zin in het WEEEEEEEEEEKEND!
Hoe is het met mn poppedopjes?
Oj ik voel me net zoquote:
Maar morgen waarschijnlijk sinds een tijdje weer naar een goede vriend van mequote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:21 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Whut? Wil jij geknalt worden dan
Dan ga jij een nerdje worden!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik moet nog 6,5 uur werken tot het weekend.
En in het weekend een bril aanschaffen
Strenge schooljufquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan ga jij een nerdje worden!
Nop, nog lange nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:21 schreef STING het volgende:
[..]
Maandag start je bij je nieuwe baan?
Ah dat is dan wel weer tof. Ik ga zaterdag mijn beste vriendinnetje weer zienquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar morgen waarschijnlijk sinds een tijdje weer naar een goede vriend van me
Mis het contact echt.. dus dat is wel mooi
Dat is ook tofquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah dat is dan wel weer tof. Ik ga zaterdag mijn beste vriendinnetje weer zien
Dat zou ik echt bij jou vinden passen. Dan kun je die tenenkrommende deeteefout hierboven met nog meer verve afstraffen.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is ook tof![]()
Ik ga zaterdag eten in rotterdam met m'n beste vriendin en vermaakt worden door een 'playboy' en daarna stappen
Ik ga vrijdag drankje doen met een mooie meidquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is ook tof![]()
Ik ga zaterdag eten in rotterdam met m'n beste vriendin en vermaakt worden door een 'playboy' en daarna stappen
Ook nice!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik ga vrijdag drankje doen met een mooie meiden de rest van het weekend heb ik een vet leuke leenhond
dus naar het strand enzo..
Hoe kom je aan die playboy?
quote:
M'n haar opsteken, bril op, kijken zoals ik altijd kijk (boos, naar het schijntquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat zou ik echt bij jou vinden passen. Dan kun je die tenenkrommende deeteefout hierboven met nog meer verve afstraffen.
Dat eerste. 1 april vonden ze wat vroeg (was 2 weken na bericht).. dusja, toen werd het 1 mei, want halverwege de maand doen ze niet..quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:24 schreef STING het volgende:
[..]
Ooooh, dat duurt nog eventjes.
Kon je niet eerder weg of kon je niet eerder daar beginnen?
Hoiquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
M'n haar opsteken, bril op, kijken zoals ik altijd kijk (boos, naar het schijnt)... Rawr!
Ah, rightquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat eerste. 1 april vonden ze wat vroeg (was 2 weken na bericht).. dusja, toen werd het 1 mei, want halverwege de maand doen ze niet..
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:27 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, right
Hier nog steeds bezig met wat berekeningen en straks gaan onderhandelen over m'n mogelijke toekomstige salaris. Wil straks een tweede hands auto gaan rijden, aangezien ik straks geen lease auto meer heb, maar dat kost toch aardig wat geld per jaar. Dus dat wil ik gecompenseerd hebben in m'n salaris.
Nu met gratis spankingquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:27 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ben je weer je gratis boekhoudster Yuki look aan het doen! Bel nu voor gratis Yuki
Probeer Yuki nu gratis uit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:27 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ben je weer je gratis boekhoudster Yuki look aan het doen! Bel nu voor gratis Yuki
Slaap lekker Snuitquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ohja, bedtijd, ik wens jullie allen een fijne nacht.
quote:
Je hebt natuurlijk wel een mooi uitgangspunt waaruit je kan onderhandelen natuurljk. Maar wel spannend. Dan wel goed dat je even wat zaken berekend hebt, zodat je weet wat je wiltquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:27 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, right
Hier nog steeds bezig met wat berekeningen en straks gaan onderhandelen over m'n mogelijke toekomstige salaris. Wil straks een tweede hands auto gaan rijden, aangezien ik straks geen lease auto meer heb, maar dat kost toch aardig wat geld per jaar. Dus dat wil ik gecompenseerd hebben in m'n salaris.
Bankmeneerquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:28 schreef STING het volgende:
[..]
Ben aan het kijken of ik een vaste bankmeneer kan worden
Truste Snuitquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ohja, bedtijd, ik wens jullie allen een fijne nacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |