quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Lui zijn is overigens de kunst van het uitrusten vóórdat je moe wordt, daar is dus niets mis mee.
Nee, jij bent ziek.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:48 schreef remlof het volgende:
Ik behoor tot de lui die dit weekend werken
Huh ? Het kwam spontaan op. En ik ga er spontaan eens naar toe. Het word terras weer en dat vind ik leuker dan een kroeg met knetterharde muziek.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar wie komt er nou op die meet die om één of andere vage reden geen meet genoemd mag worden?
Ik heb me kostelijk vermaaktquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:12 schreef Soury het volgende:
Zo dat was marathon tv en laptop tikken !!! Kolere zeg
Het was idd lachen, huilen, je ergeren en verbazenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb me kostelijk vermaakt![]()
Wat een ergenis
Meraatje hoe is het met jou?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar wie komt er nou op die meet die om één of andere vage reden geen meet genoemd mag worden?
Helaas, ik heb het niet gezien. Ik had mijn eigen real life soapquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:58 schreef Laysa het volgende:
Tranen over mn wangen...egt ik sweer ut ju fakking 200.000%![]()
Meisje, meisje, let eens een beetje op je taalgebruikquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:59 schreef Laysa het volgende:
En ik blijf egt fakking 500.000% tot het eind kijken....wat een knakenregie
Ow....dat was vast niet leuk als je dat zo zegtquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helaas, ik heb het niet gezien. Ik had mijn eigen real life soap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |