quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Lui zijn is overigens de kunst van het uitrusten vóórdat je moe wordt, daar is dus niets mis mee.
Nee, jij bent ziek.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:48 schreef remlof het volgende:
Ik behoor tot de lui die dit weekend werken
Huh ? Het kwam spontaan op. En ik ga er spontaan eens naar toe. Het word terras weer en dat vind ik leuker dan een kroeg met knetterharde muziek.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar wie komt er nou op die meet die om één of andere vage reden geen meet genoemd mag worden?
Ik heb me kostelijk vermaaktquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:12 schreef Soury het volgende:
Zo dat was marathon tv en laptop tikken !!! Kolere zeg
Het was idd lachen, huilen, je ergeren en verbazenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb me kostelijk vermaakt![]()
Wat een ergenis
Meraatje hoe is het met jou?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar wie komt er nou op die meet die om één of andere vage reden geen meet genoemd mag worden?
Helaas, ik heb het niet gezien. Ik had mijn eigen real life soapquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:58 schreef Laysa het volgende:
Tranen over mn wangen...egt ik sweer ut ju fakking 200.000%![]()
Meisje, meisje, let eens een beetje op je taalgebruikquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:59 schreef Laysa het volgende:
En ik blijf egt fakking 500.000% tot het eind kijken....wat een knakenregie
Ow....dat was vast niet leuk als je dat zo zegtquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helaas, ik heb het niet gezien. Ik had mijn eigen real life soap
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meisje, meisje, let eens een beetje op je taalgebruik
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ow....dat was vast niet leuk als je dat zo zegt![]()
Kusje
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien al je een jaartje ouder bent
Dank je wel lieverd...laf u 2quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:02 schreef Toverheks het volgende:
Laysa ik feliciteer je vast want ik nok er vanavond mee.................laf yu en dikke kus vast uit donker Amsterdam............
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helleu, je moet wel wakker blijven tot 12 uurquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:02 schreef Toverheks het volgende:
Laysa ik feliciteer je vast want ik nok er vanavond mee.................laf yu en dikke kus vast uit donker Amsterdam............
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helleu, je moet wel wakker blijven tot 12 uur
Tja, dan ga ik er ook maar in en vieren we morgen het feestjequote:
Prima Remlof. Hoe laat kom je ons die brengen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou D_K, dat wordt een champagne-ontbijt
Ik verkeer in de veronderstelling dat dat jouw taak isquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Prima Remlof. Hoe laat kom je ons die brengen?
Ik heb echte meisjes in de jungle gekeken, dat was ook lachen. Kijk morgen wel even op SST wat daar te lachen viel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:49 schreef Toverheks het volgende:
wat een poppenkast dat SST maar moest af en toe wel ff lachen hoor........
Jij biedt het nu aan en ik heb ja gezegd. Het zou niet gepast zijn dit alsnog zelf te doen. Uurtje of negen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik verkeer in de veronderstelling dat dat jouw taak is
Ik gaf je een hint lamlulquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij biedt het nu aan en ik heb ja gezegd. Het zou niet gepast zijn dit alsnog zelf te doen. Uurtje of negen?
Lak jij op de plee of heb je het flesje opgesmikkeld? Of of of...quote:
Dat zeg ikquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Lak jij op de plee of heb je het flesje opgesmikkeld? Of of of...
Sukkel! Zo'n flesje is haske klein, dat floept zo naar binnen!
Heb je een botox of tieten bon gekregenquote:
Ja was weer leuk, we hebben oa Guido, Jurien, Fenneke en Alphons gesproken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Hihi! Was't leuk? Doe eens was roddel en achterklap enzo?
En waar was het spandoek nou? 'Jo, je bent gedumpt!'quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja was weer leuk, we hebben oa Guido, Jurien, Fenneke en Alphons gesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |