quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Lui zijn is overigens de kunst van het uitrusten vóórdat je moe wordt, daar is dus niets mis mee.
Nee, jij bent ziek.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:48 schreef remlof het volgende:
Ik behoor tot de lui die dit weekend werken
Huh ? Het kwam spontaan op. En ik ga er spontaan eens naar toe. Het word terras weer en dat vind ik leuker dan een kroeg met knetterharde muziek.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar wie komt er nou op die meet die om één of andere vage reden geen meet genoemd mag worden?
Ik heb me kostelijk vermaaktquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:12 schreef Soury het volgende:
Zo dat was marathon tv en laptop tikken !!! Kolere zeg
Het was idd lachen, huilen, je ergeren en verbazenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb me kostelijk vermaakt![]()
Wat een ergenis
Meraatje hoe is het met jou?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar wie komt er nou op die meet die om één of andere vage reden geen meet genoemd mag worden?
Helaas, ik heb het niet gezien. Ik had mijn eigen real life soapquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:58 schreef Laysa het volgende:
Tranen over mn wangen...egt ik sweer ut ju fakking 200.000%![]()
Meisje, meisje, let eens een beetje op je taalgebruikquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:59 schreef Laysa het volgende:
En ik blijf egt fakking 500.000% tot het eind kijken....wat een knakenregie
Ow....dat was vast niet leuk als je dat zo zegtquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helaas, ik heb het niet gezien. Ik had mijn eigen real life soap
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meisje, meisje, let eens een beetje op je taalgebruik
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ow....dat was vast niet leuk als je dat zo zegt![]()
Kusje
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien al je een jaartje ouder bent
Dank je wel lieverd...laf u 2quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:02 schreef Toverheks het volgende:
Laysa ik feliciteer je vast want ik nok er vanavond mee.................laf yu en dikke kus vast uit donker Amsterdam............
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helleu, je moet wel wakker blijven tot 12 uurquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:02 schreef Toverheks het volgende:
Laysa ik feliciteer je vast want ik nok er vanavond mee.................laf yu en dikke kus vast uit donker Amsterdam............
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helleu, je moet wel wakker blijven tot 12 uur
Tja, dan ga ik er ook maar in en vieren we morgen het feestjequote:
Prima Remlof. Hoe laat kom je ons die brengen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou D_K, dat wordt een champagne-ontbijt
Ik verkeer in de veronderstelling dat dat jouw taak isquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Prima Remlof. Hoe laat kom je ons die brengen?
Ik heb echte meisjes in de jungle gekeken, dat was ook lachen. Kijk morgen wel even op SST wat daar te lachen viel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:49 schreef Toverheks het volgende:
wat een poppenkast dat SST maar moest af en toe wel ff lachen hoor........
Jij biedt het nu aan en ik heb ja gezegd. Het zou niet gepast zijn dit alsnog zelf te doen. Uurtje of negen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik verkeer in de veronderstelling dat dat jouw taak is
Ik gaf je een hint lamlulquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij biedt het nu aan en ik heb ja gezegd. Het zou niet gepast zijn dit alsnog zelf te doen. Uurtje of negen?
Lak jij op de plee of heb je het flesje opgesmikkeld? Of of of...quote:
Dat zeg ikquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Lak jij op de plee of heb je het flesje opgesmikkeld? Of of of...
Sukkel! Zo'n flesje is haske klein, dat floept zo naar binnen!
Heb je een botox of tieten bon gekregenquote:
Ja was weer leuk, we hebben oa Guido, Jurien, Fenneke en Alphons gesproken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Hihi! Was't leuk? Doe eens was roddel en achterklap enzo?
En waar was het spandoek nou? 'Jo, je bent gedumpt!'quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja was weer leuk, we hebben oa Guido, Jurien, Fenneke en Alphons gesproken.
Ik geloof je niet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zag Pietje! Wat zag je er netjes uit! Haartjes in model en zulks!
Klopt in een kort shot achter het hoofd van Renatequote:Op vrijdag 1 april 2011 01:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zag Pietje! Wat zag je er netjes uit! Haartjes in model en zulks!
Dat kan idd wel kloppen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:36 schreef BobdeStreamer het volgende:
Klopt in een kort shot achter het hoofd van Renate![]()
echt waar
Jij was regelmatig in beeld PP, Gert maar 1x, die zat steeds achter de rug van Renate (en Bart).quote:
Het mooiste cadeau dat ze gehad heeft ben ik!quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:25 schreef Copycat het volgende:
Van harte Laysa!
Het mooiste cadeau krijg je hopelijk volgende week!
Inderdaad bizar verhaal. De overheid kan zich beter bemoeien met de gigantische winsten van de energiebedrijven.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:54 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)pionage__.html?p=1,1
ik voel een lichte ergenis opkomen.
Ik zeg beschuldigen van belastingfraude en in beslagname!quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:37 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Inderdaad bizar verhaal. De overheid kan zich beter bemoeien met de gigantische winsten van de energiebedrijven.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:43 schreef BobdeStreamer het volgende:
Van Harte gefeliciteerd Laysa
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jullie zijn een mooi stelquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het mooiste cadeau dat ze gehad heeft ben ik!
Alleen per set verkrijgbaar!quote:
Greys heeft 'm even bewerkt en alle goede ideeën verkondigd.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:26 schreef Copycat het volgende:
En Piet! Waar heb je het met Alphons over gehad?
Lieve Laysa hartelijk gefeliciteerd.quote:
Die griekse joghurt vreet ik wel op ...quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:47 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Lieve Laysa hartelijk gefeliciteerd.
Wat een onbegaanbare weg leek, was echt slechts een bocht.
De grote stralende Volle Maan die je zag tijdens ritje naar huis.
Elke dag geeft je nieuwe kansen en ook wat goeds.
Heel graag geef ik je deze salade mango, aardbeien, muntblaadje en griekse joghurt.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:47 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Lieve Laysa hartelijk gefeliciteerd.
Wat een onbegaanbare weg leek, was echt slechts een bocht.
De grote stralende Volle Maan die je zag tijdens ritje naar huis.
Elke dag geeft je nieuwe kansen en ook wat goeds.
Heel graag geef ik je deze salade mango, aardbeien, muntblaadje en griekse joghurt.
[ afbeelding ]
quote:
Zo mevrouwtje ongeduld...Dank je welquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[ afbeelding ]
Geintje1 April enzo
![]()
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Ja, dat zal helpen!quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Greys heeft 'm even bewerkt en alle goede ideeën verkondigd.
Dat zeg ik dan ook niet.quote:
Alle kleine beetjes helpen.quote:
Dank je wel Gertquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Alle kleine beetjes helpen.![]()
Zo had hij het over open nominaties die binnenkort gaan plaatsvinden. Het idee om het eerst gesloten te doen en het daarna pas uit te zenden in de huiskamer (maar dat uiteraard niet van tevoren te zeggen bij de nominaties), sprak 'm wel aan.
Het past ook wel mooi in de komende week, waarin alle bewoners filmpjes van elkaar te zien krijgen met fragmenten hoe ze over elkaar denken c.q. wat ze over elkaar zeggen.![]()
Gefeliciteerd Laysa! ga je nog virtueel trakteren?![]()
Nah, dan wil je zeker eerst mooie kadootjes. Gelijk heb je!
[ afbeelding ]
Genoeg voor iedereenquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dank je wel Gert![]()
ik moest nog naar de winkel![]()
[ afbeelding ]
Zo ben ik, hulpvaardig als het er op aan komtquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:09 schreef Leandra het volgende:
Ik wilde je net het marsepein van mijn stukje taart aanbieden, maar ik zie dat je jezelf al opgeofferd hebt om ons dat gruwelijke spul te besparen
Keuken opruimen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Monteur weg, middag vrij!
...Wat zal ik eens gaan doen
Zou ik de helft van de marsepein mogen? Of een kwart?quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo ben ik, hulpvaardig als het er op aan komt
Of juist niet, de cv-monteur komt nu voorlopig toch niet meerquote:
Fokken natuurlijkquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Monteur weg, middag vrij!
...Wat zal ik eens gaan doen
Groot stuk van de onderste graag.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dank je wel Gert![]()
ik moest nog naar de winkel![]()
[ afbeelding ]
Nee, maarja. Moet toch gebeuren. Blegh, nergens zin inquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of juist niet, de cv-monteur komt nu voorlopig toch niet meer
* Deisyy schuift gedeeltelijk blote taart richting Laverderquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou ik de helft van de marsepein mogen? Of een kwart?
Misschien krijg je er wel een heel voldaan gevoel van, zodat je meteen je hele huis op gaat ruimenquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, maarja. Moet toch gebeuren. Blegh, nergens zin in![]()
Ook niet in morgen naar Breda gaan overigens, ben er dus niet bij. Voor wie het zou willen weten
Glittersquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
Laysameis, glittertje voor jou
[ afbeelding ]
En voor jullie samen, lees ik net![]()
[ afbeelding ]
Heeeeeeeeel veel geluk gewenst samen!![]()
Ian gaat wel en jij gaat niet, en dat in het weekend??quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, maarja. Moet toch gebeuren. Blegh, nergens zin in![]()
Ook niet in morgen naar Breda gaan overigens, ben er dus niet bij. Voor wie het zou willen weten
Ja.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ian gaat wel en jij gaat niet, en dat in het weekend??
Heb ik iets gemist tijdens onze vakantie?
Een Lquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Gefeliciteerd Laysa, hier heb je een L:
[L]
Niet in één keer opmaken.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:06 schreef Coos het volgende:
Ook alle boodschappen binnen. Morgen alleen even brood ophalen.
Moet het nog zien dat het morgen 21 graden gaat worden!![]()
Heb fakking 200.000% kiespijn.
Fijn, zo net voor het weekendquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:06 schreef Coos het volgende:
Don't fucking jinx it!quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:06 schreef Coos het volgende:
Wie heb je nog allemaal gehosseld?quote:
Niemand, ik doe gewoon rösti, jewaids.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wie heb je nog allemaal gehosseld?
1/4 Duitserquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:31 schreef hondjes het volgende:
Duitse aardappelkoeken mmmmm
wie het recept weet, mag het neerzetten..
Moet weg..Cambrils en Mc D.......
Neem Hextril Coos tegen de kiespijn
Waarschijnlijk moet je er vroeg bij zijn:quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:06 schreef Coos het volgende:
Iedereen weet dat het weer om 0:00 gewoon reset, dus onzin.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:33 schreef Gert het volgende:
Zondag is het alweer enorm ingekakt, dus dat gaat in de loop van zaterdag al beginnen.
Wel van zelf geraspte aardappelen hè.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niemand, ik doe gewoon rösti, jewaids.
Ik denk dat het in het westen om een uur of drie alweer bewolkt is.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Iedereen weet dat het weer om 0:00 gewoon reset, dus onzin.
Ow....Bijna frans...Tour de francequote:Op vrijdag 1 april 2011 15:38 schreef hondjes het volgende:
[..]
Kutjong..zet nou even neer..
geraspte aardappel en dan![]()
lees het straks..
adieau..mes amies
Waar ben je geweest?quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan verdorie ook niet ff 2 weken weg hè
Eerst zondag de moeder aller klassiekers DE RONDE VAN VLAANDERENquote:
Njaquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Eerst zondag de moeder aller klassiekers DE RONDE VAN VLAANDEREN
Gewoon in Drenthe, maar het was wel vakantie, en gezien er vrijwel niemand anders op het hele park was, hebben we de baby maar gewoon leren zwemmen in een leeg zwembadquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gewoon in Drenthe, maar het was wel vakantie, en gezien er vrijwel niemand anders op het hele park was, hebben we de baby maar gewoon leren zwemmen in een leeg zwembad
Edit: leeg als in "geen andere mensen", niet als in "zonder water"
Aaah, dat klinkt wel lekker relaxt. Vond het kleintje het lekker in het water?quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gewoon in Drenthe, maar het was wel vakantie, en gezien er vrijwel niemand anders op het hele park was, hebben we de baby maar gewoon leren zwemmen in een leeg zwembad
Nee, hij zei: "Moeders, de temperatuur van het water kan mij helaas niet bekoren... Liever zou ik even van mijn rust genieten in mijn maxi-cosi"quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aaah, dat klinkt wel lekker relaxt. Vond het kleintje het lekker in het water?
De eerste keer was het meer dan de helft van de tijd tekeer gaan, maar toen het eenmaal goed was en hij op het plafond de weerkaatsing van de zon op het water ontdekt had en aan de watertemperatuur (30 graden) gewend was, vond hij het prima, en de keren daarna ook.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aaah, dat klinkt wel lekker relaxt. Vond het kleintje het lekker in het water?
Ga je 'm wel leren je aan te spreken met "moeders"?quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
De eerste keer was het meer dan de helft van de tijd tekeer gaan, maar toen het eenmaal goed was en hij op het plafond de weerkaatsing van de zon op het water ontdekt had en aan de watertemperatuur (30 graden) gewend was, vond hij het prima, en de keren daarna ook.
Ja, maar niet in het Nederlands helaas.... verder klopt het wel aardig, maar mama was er niet erg gevoelig voor en toen hij doorhad wie het snelst zijn/haar zin zou krijgen besloot hij dat genieten de beste optie was.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, hij zei: "Moeders, de temperatuur van het water kan mij helaas niet bekoren... Liever zou ik even van mijn rust genieten in mijn maxi-cosi"
Gewoon onder water houden tot hij ophoudt met zeiken! Oh, wacht.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar niet in het Nederlands helaas.... verder klopt het wel aardig, maar mama was er niet erg gevoelig voor en toen hij doorhad wie het snelst zijn/haar zin zou krijgen besloot hij dat genieten de beste optie was.
Hij mag gewoon "mama" zeggen.... zolang hij het maar niet in z'n hoofd haalt om B. te imiteren;quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga je 'm wel leren je aan te spreken met "moeders"?
Doe maar nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gewoon onder water houden tot hij ophoudt met zeiken! Oh, wacht.
Niet haten op de Hema, hè? Mijn favorietste winkelquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij mag gewoon "mama" zeggen.... zolang hij het maar niet in z'n hoofd haalt om B. te imiteren;
B: Hé ma
Ik: Wat nou Hema? Ik ben verdorie geen winkel
Hij begon juist tekeer te gaan als ik m onder water hieldquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gewoon onder water houden tot hij ophoudt met zeiken! Oh, wacht.
Ik vind de Hema ook heel ergquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet haten op de Hema, hè? Mijn favorietste winkel
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind de Hema ook heel ergmaar dat wil niet zeggen dat ik zo genoemd wil worden.
Ik vind koeien bijvoorbeeld ook heel erg
Eet je ook wel 's wat anders dan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:31 schreef mootie het volgende:
Ik ben klaar om een hapje te gaan eten! Boterhammetje?
dat ik ze maakquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat maakt jouw gehaktballen speciaal Laysa?
Maggi erdoor, mm, klinkt wel lekker. Sambal trouwens ook. Lekkere hete gehaktballen. Waarom deze keer geen sambal?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat ik ze maak![]()
Maggi
En normaal gooi ik er een mespuntje sambal in maar deze keer niet
Wat is er toch in godsnaam zo verkeerd aan pa en ma ?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij mag gewoon "mama" zeggen.... zolang hij het maar niet in z'n hoofd haalt om B. te imiteren;
B: Hé ma
Ik: Wat nou Hema? Ik ben verdorie geen winkel
Omdat DK last van zn maag heeftquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maggi erdoor, mm, klinkt wel lekker. Sambal trouwens ook. Lekkere hete gehaktballen. Waarom deze keer geen sambal?
Is het niet Maggi erin?quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maggi erdoor, mm, klinkt wel lekker. Sambal trouwens ook. Lekkere hete gehaktballen. Waarom deze keer geen sambal?
Ik gooi het erin en dan kneed ik de boel door elkaar...zo iets?quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is het niet Maggi erin?
dat hoor ik tenminste altijd
nah... zoiets...quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik gooi het erin en dan kneed ik de boel door elkaar...zo iets?
Gebakken zigeunerschnitzel, aardappeltjes en doperwten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:03 schreef Leandra het volgende:
Ja, nou heb ik ook zin in patat/friet/patatfriet
En nee, dat gaat m niet worden vanavond
Met "ma" op zich heb ik niet zo'n moeite, maar met "hee" ervoor klinkt t zo Hemaquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat is er toch in godsnaam zo verkeerd aan pa en ma ?![]()
Is dat niet sjiek ofsow... ??
ow... dat zal ik vast ook wel eens zeggen dat heequote:Op vrijdag 1 april 2011 17:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met "ma" op zich heb ik niet zo'n moeite, maar met "hee" ervoor klinkt t zo Hema
Tegenwoordig noemt ie me meestal bij m'n voornaam trouwens, hij zegt sowieso alleen maar "ma" als hij er "hee" voor zegt...
Hey mam zeg ik meestalquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... dat zal ik vast ook wel eens zeggen dat hee![]()
Hee Pa sulle we effe gaan suipen![]()
vindt ie leuk
Ja, ik bedoel er doorheen als je het gehakt aan het kneden bent.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is het niet Maggi erin?
dat hoor ik tenminste altijd
Zeker fakking 200.000% geen zinquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
allemaal reacties enzo, heb ik nou geen sin in
Ik zeg altijd Ma dus dan kan ik niet meer veranderen ze zou zich rot schrikkenquote:
Dat is een Grapjeeeeeeeeee al een heel oud grapjequote:Op vrijdag 1 april 2011 17:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel er doorheen als je het gehakt aan het kneden bent.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeg dame, je bent dan wel jarig, maar wil je een beetje aan je taalgebruik denken
quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is een Grapjeeeeeeeeee al een heel oud grapje![]()
de man zegt tegen de vrouw, maggi erin
snappen jullie het nu ?![]()
jajajajajaj stom grapje...![]()
Okequote:Op vrijdag 1 april 2011 17:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... ik ga eerst effe eten enzo heur...
Ik moest lachen , stomme Fannquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... dan ben ik onbeschaafdquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:21 schreef Juud79 het volgende:
Mijn vader en moeder vonden Pa en Ma niet echt beschaafd.
Dus papa/pap en mama/mam(s), iets anders werd niet op prijs gesteld.
Ik vind het ook vrij hard klinken moet ik zeggen, niet echt vriendelijk.
Ouders die elkaar met Pa/papa of Ma/mama aanspreken vind ik helemaal vreselijk, alsof je alleen dat nog maar bent.
Dat wisten we toch al lang....quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... dan ben ik onbeschaafd
Ha, daar heb ik net antwoord op gegeven.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
DK??????
wat betekent : Geschiedenis is geen actor![]()
in dat jeweetwel topic
Ons pap/ons mam!quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:21 schreef Juud79 het volgende:
Ouders die elkaar met Pa/papa of Ma/mama aanspreken vind ik helemaal vreselijk, alsof je alleen dat nog maar bent.
ah... gezienquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ha, daar heb ik net antwoord op gegeven.
[..]
Dan haal je nu frietquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu heb ik zin in friet. Zal wel macaroni worden
.
Lekker uit de frituur!quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Ohja, logischquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Weet je wat ik nog veel erger vind?? Mensen die tegen hun huisdier zeggen "kom maar bij mama" of zo iets.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:21 schreef Juud79 het volgende:
Duurde inderdaad evenquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik las laatst ergens van één of ander wijf een Facebook update. Iets in de richting van:quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:48 schreef spuitje het volgende:
[..]
Weet je wat ik nog veel erger vind?? Mensen die tegen hun huisdier zeggen "kom maar bij mama" of zo iets.
Merkwaardige redenatie vind ik dat hoor, dat mensen die hebben verteld over hun ontluikende relatie ook openheid van zaken zouden moeten geven over de beëindiging daarvan. Alsof ze verantwoording schuldig zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:13 schreef Juud79 het volgende:
Ow en dat ik niet zo goed begrijp wrom we van beginnende relaties alles meekrijgen en aflopende/stopende niets mogen weten. Is dat bang voor reacties, commentaar?
Ik stel me dan altijd voor dat een vd twee iets vreselijks heeft gedaan ipv, de koek was op.
Of is dat heel gek gedacht?
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Merkwaardige redenatie vind ik dat hoor, dat mensen die hebben verteld over hun ontluikende relatie ook openheid van zaken zouden moeten geven over de beëindiging daarvan. Alsof ze verantwoording schuldig zijn.
Het is logisch dat mensen die verliefd zijn dat van de daken schreeuwen en dat mensen die in mineur zijn over een kapotte relatie niet zo'n behoefte hebben om dat in het openbaar te bespreken.
En als ze dat wél hebben: prima. Maar zo niet: respecteer dat dan.
Hij heeft anders wel gelijk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:00 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit.![]()
Ik weet niet wat er mis is met jou de laatste tijd, maar gezelliger wordt het er niet op...
Vind ik ook, het gaat ons geen bliksem aan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Merkwaardige redenatie vind ik dat hoor, dat mensen die hebben verteld over hun ontluikende relatie ook openheid van zaken zouden moeten geven over de beëindiging daarvan. Alsof ze verantwoording schuldig zijn.
Het is logisch dat mensen die verliefd zijn dat van de daken schreeuwen en dat mensen die in mineur zijn over een kapotte relatie niet zo'n behoefte hebben om dat in het openbaar te bespreken.
En als ze dat wél hebben: prima. Maar zo niet: respecteer dat dan.
van Piet?quote:
quote:
Gaat ie nu zijn macaroni frituren?quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Ik bedoelde dat ik niet hoopte dat ik jouw friet had gestolen omdat het dan zielig was omdat jij heul geen friet had dan jongeuh!quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is heul niks mis met mijn friet.
Anders kan hij nog altijd de friet uit je neus komen lebberen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik niet hoopte dat ik jouw friet had gestolen omdat het dan zielig was omdat jij heul geen friet had dan jongeuh!
Zou het ook met friet werken!?quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Anders kan hij nog altijd de friet uit je neus komen lebberen.
Er is wel wat mis met mijn bitterballenquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is heul niks mis met mijn friet.
Hm, ik sla dit experiment even over...quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Makkie! Je kunt ze ook wel via je neus eten.
Ja joh er is van alles met mij mis de laatste tijd. Goed de bal teruggekaatst jij hee.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:00 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit.![]()
Ik weet niet wat er mis is met jou de laatste tijd, maar gezelliger wordt het er niet op...
En bier.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Deze loze vrijdagavond vráágt om Aerosmith
Klundert heeft toch helemaal geen station?quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nein, morgen le arbeit om 6 uur...
Vrijwillig![]()
![]()
En da's nog open in Klundert nu!?quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Hm, frituur aan... Geen friet meer.
Kutzooi
Supermarkten!
"Gek aard" vond ik persoonlijk een stuk onfrisserquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja joh er is van alles met mij mis de laatste tijd. Goed de bal teruggekaatst jij hee.![]()
"Ik stel me dan altijd voor dat een vd twee iets vreselijks heeft gedaan" vind ik een onfrisse opmerking.
Tóch nog weer zo'n post plaatsen als beiden hebben aangegeven het er helemaal niet meer over te willen hebben, vind ik ook niet aardig.
En dát maak IK zelf wel uiit, om dat te vinden en te zeggen.
In Klundert snijdt eenieder toch zijn eigen patat?quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Hm, frituur aan... Geen friet meer.
Kutzooi
Supermarkten!
Moet je natuurlijk wel aardappels hebbenquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In Klundert snijdt eenieder toch zijn eigen patat?
Die verbouwt Ian toch zeker wel op zijn balkon.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:29 schreef spuitje het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk wel aardappels hebben
De trein is dan ook voor kutstudenten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:36 schreef remlof het volgende:
Omg, wat is de wifi in de trein langzaam vandaag, ik denk dat er een kutstudent porno aan het streamen is
Vast wel, maar zijn wintervoorraad is misschien op en de nieuwe knolletjes zitten nog niet eens in de grond. Hij moet dus gewoon naar de super of de friettent.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die verbouwt Ian toch zeker wel op zijn balkon.
...want ik ben conducteur?!quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Klundert heeft toch helemaal geen station?
Het is een stad.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:23 schreef Gert het volgende:
[..]
En da's nog open in Klundert nu!?
* mijn dorpsbeeld wat doe je
Net als dat je "op Urk" woont?quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is een stad.
En het is "De Klundert"
Dat kijk ik later als ik groot ben wel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:44 schreef Dementor het volgende:
http://www.tvgids.nl/artikel/39990/Baby_voor_bevalling_al_duur/
Leuk om te kijken, ik heb me ook verbaasd over hoeveel rommel men verkoopt tegenwoordig.
Vorige week ging 't over water. Iemand beweerde dat voor een sixpack bier in totaal 900 liter water nodig was. Ik geloof 't nu nog steeds nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:44 schreef Dementor het volgende:
http://www.tvgids.nl/artikel/39990/Baby_voor_bevalling_al_duur/
Leuk om te kijken, ik heb me ook verbaasd over hoeveel rommel men verkoopt tegenwoordig.
En mij boeit het geen kut!quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vorige week ging 't over water. Iemand beweerde dat voor een sixpack bier in totaal 900 liter water nodig was. Ik geloof 't nu nog steeds niet.
Voor alleen het bier of ook voor bijvoorbeeld het produceren van het blikje en de opdruk?quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vorige week ging 't over water. Iemand beweerde dat voor een sixpack bier in totaal 900 liter water nodig was. Ik geloof 't nu nog steeds niet.
Daar heb ik ook een stuk van gezien!quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Echt alles, zelfs 't water voor de tarwe.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:50 schreef Dementor het volgende:
Voor alleen het bier of ook voor bijvoorbeeld het produceren van het blikje en de opdruk?
Dat klopt niet, volgens mij is de regel 3x zoveel water dan bier.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Echt alles, zelfs 't water voor de tarwe.
900 liter voor een sixpack, dat is dus amper 2l bier?
De kikker gegrepen door een insect? Verkeerd om.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:00 schreef mootie het volgende:
Hoelang blijven insectenbeten eigenlijk zitten, ik heb nog jeukerds op mijn been van pakweg 5 weken terug.
Kikkers moeten ook slapenquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De kikker gegrepen door een insect? Verkeerd om.
Ah, nog veelquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:58 schreef Dementor het volgende:
http://www.economist.com/(...)ce=features_box_main
Check out this graph from the Economist showing the ratio of water use to drink/food produced. According to this data, taken from the new book The Worlds Water 2008-2009 by Peter Gleick et al. (Island Press, 2009), coffee requires an astounding 1,120 liters of water per liter of coffee produced. Compared to that, 300 liters seems like a paltry amount for making a liter of beer. (Keep in mind this includes upstream inputs too, not just the water used in production at the brewery.)
Ok vanaf nu bier bij het ontbijt dan, denk dat melk nog meer water kost.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:58 schreef Dementor het volgende:
http://www.economist.com/(...)ce=features_box_main
Check out this graph from the Economist showing the ratio of water use to drink/food produced. According to this data, taken from the new book The Worlds Water 2008-2009 by Peter Gleick et al. (Island Press, 2009), coffee requires an astounding 1,120 liters of water per liter of coffee produced. Compared to that, 300 liters seems like a paltry amount for making a liter of beer. (Keep in mind this includes upstream inputs too, not just the water used in production at the brewery.)
Alright, nog één keer dan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:05 schreef Laysa het volgende:
Het gaat ons ook niet aan wat er gebeurd is...het ging mij dr alleen maar om dat er ook mensen zijn die het goed bedoelen...
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Alright, nog één keer dan.
Ik wil niet ondankbaar overkomen voor de interesse, dus dankjewel aan allen die hebben ge-pm't.
Maar het gaat hier om twee mensen die allebei graag hier komen, vandaar dat we het willen laten rusten. Daar is niets zuurs aan, gewoon goed fatsoen.
@Juud, je komt er wel achter als je ooit een keer uit elkaar gaat. Mensen die verliefd zijn (of zwanger for that matter) schreeuwen het van de daken, ja. Maar na een break-up niet meer zo. Okay? En al helemaal niet op een plaats waar de ander ook zit. Als je je dat enigszins voor kunt stellen? Dank u.
Sommige dingen wil je delen en andere niet, simpel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Alright, nog één keer dan.
Ik wil niet ondankbaar overkomen voor de interesse, dus dankjewel aan allen die hebben ge-pm't.
Maar het gaat hier om twee mensen die allebei graag hier komen, vandaar dat we het willen laten rusten. Daar is niets zuurs aan, gewoon goed fatsoen.
@Juud, je komt er wel achter als je ooit een keer uit elkaar gaat. Mensen die verliefd zijn (of zwanger for that matter) schreeuwen het van de daken, ja. Maar na een break-up niet meer zo. Okay? En al helemaal niet op een plaats waar de ander ook zit. Als je je dat enigszins voor kunt stellen? Dank u.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige dingen wil je delen en andere niet, simpel.
Ik vind het tof dat jij en Ian hier allebei blijven komen
met wie had Juud eerst verkering dan ?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Net alsof Juud niet weet hoe dat is.
Daar mee zijn wij het eens!quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja jij lul, ik wou net een date met Lays regelen toen jij haar schaaktequote:Op vrijdag 1 april 2011 20:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar mee zijn wij het eens!![]()
Wij, want ik spreek hier als majesteit!
* De_Kardinaal Bisschop slaat pionquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja jij lul, ik wou net een date met Lays regelen toen jij haar schaakte
Remlof!quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
met wie had Juud eerst verkering dan ?
eenschhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaat je geen moer aan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
met wie had Juud eerst verkering dan ?
Ik ben meer het paardquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
* De_Kardinaal Bisschop slaat pion
[..]
Remlof!
Nah... nee liever nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gaat je geen moer aan.
Klaar, streep. makkelijk zat toch?
Kunnen we weer ergens anders over praten.
Juud en Remlof?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
* De_Kardinaal Bisschop slaat pion
[..]
Remlof!
Ja, wij zijn ons er eentjequote:Op vrijdag 1 april 2011 20:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
die Remlof is me er eentje heur.....
Nou verkering! Meer de winterschilder! Even het plafond van de hal gewit! Of was dat geheim?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben meer het paard
En dat laatste is niet waar
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja jij lul, ik wou net een date met Lays regelen toen jij haar schaakte
Wellicht in een andere dimensie.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou verkering! Meer de winterschilder! Even het plafond van de hal gewit! Of was dat geheim?
Hij ging er wel in, maar hij kwam er niet aan de andere kant uit!quote:
¿Que?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou verkering! Meer de winterschilder! Even het plafond van de hal gewit! Of was dat geheim?
Heel fijn.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:41 schreef Laysa het volgende:
ow...en achterlijke SS![]()
![]()
net op het moment dat Sharon dr geheim aan het uitleggen is eindigen ze de uitzending
Wat een sukkels
Ze heeft klauwen als een havik!quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je ook een tablet een geen lange nagels?
Ja ga me ff lekker dissen op mn verjaardagquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je ook een tablet een geen lange nagels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |