Zo'n 10 topics terug.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:42 schreef conobram het volgende:
Wanneer starten de onzinnige discussies weer over welke kleur de bandjes we zullen krijgen en welke camping het beste is?
Agree.quote:
Nee, patat met satesaus is niet te eten man. Geef mij 's ochtends maar een broodje tonijn en 's avonds Grieks.quote:
Had hem al gezien jaquote:
Ja dit jaar ook Grolsch voor mij. We hadden Export bij ons, maar wisten wij veel dat je dat Grolsch voor ijskoud om kan ruilenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:55 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik neem vooral grolsch mee en voor de rest bijna niks kost alleen maar sjouwtijd.
Ik ga lekker met de auto dit jaar en als het goed is zit ik met 2 personen in de auto dus mijn auto zal als pakezel gebruikt worden. Loop wel een paar keer heen en weer, de eerste keer alleen met een tent naar het terrein lopen, ideaal.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:56 schreef PiRANiA het volgende:
Ik neem dit jaar meer sterke drank, minder bier (zat aan de max vorig jaar), en een lichtere tent mee.
Bijzonder lopen sjouwen vorig jaar, dat gaat mij niet weer gebeuren.
Wij hadden gelukkig (toevallig) wat Grolsch mee. Maar voor de laatste dag hadden we al 3 dagen six packjes Dommelsch in de tent staan. dat spul was niet meer te drinken zeg.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:57 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja dit jaar ook Grolsch voor mij. We hadden Export bij ons, maar wisten wij veel dat je dat Grolsch voor ijskoud om kan ruilen
Dat is dan niet meer te zuipen neequote:Op donderdag 31 maart 2011 23:00 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Wij hadden gelukkig (toevallig) wat Grolsch mee. Maar voor de laatste dag hadden we al 3 dagen six packjes Dommelsch in de tent staan. dat spul was niet meer te drinken zeg.
Zodra LWL opent.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:42 schreef conobram het volgende:
Wanneer starten de onzinnige discussies weer over welke kleur de bandjes we zullen krijgen en welke camping het beste is?
Wat voor tent heb jij dan? Ik ga dit jaar de 3-persoons quechua tent van mn pa meenemen, die kan je als rugzak op je rug doen. Verder heb ik bij de ikea een steekwagen aangeschaft, zo eentje:quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:56 schreef PiRANiA het volgende:
Ik neem dit jaar meer sterke drank, minder bier (zat aan de max vorig jaar), en een lichtere tent mee.
Bijzonder lopen sjouwen vorig jaar, dat gaat mij niet weer gebeuren.
Oja ik herinner me nu weer dat ik voor sinterklaas een koffer met wieltjes heb gekregen om bier in t doen voor naar lowlands enzo.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:08 schreef julian6 het volgende:
[..]
Wat voor tent heb jij dan? Ik ga dit jaar de 3-persoons quechua tent van mn pa meenemen, die kan je als rugzak op je rug doen. Verder heb ik bij de ikea een steekwagen aangeschaft, zo eentje:
[ afbeelding ]
Onderin leg ik een tray met 24 halve liters Best Bier of Schultenbrauer en daarbovenop dan mijn tassen. Ik neem ook een klein emmertje mee waar ik koud water in doe en dan blikjes bier (koud bier) Nog bedankt aan diegene die mij die tip had gegeven
Poeh, dat karretje zou ik niet te zwaar beladen, dan zakt die door zijn wielen heen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:08 schreef julian6 het volgende:
[..]
Wat voor tent heb jij dan? Ik ga dit jaar de 3-persoons quechua tent van mn pa meenemen, die kan je als rugzak op je rug doen. Verder heb ik bij de ikea een steekwagen aangeschaft, zo eentje:
[ afbeelding ]
Onderin leg ik een tray met 24 halve liters Best Bier of Schultenbrauer en daarbovenop dan mijn tassen. Ik neem ook een klein emmertje mee waar ik koud water in doe en dan blikjes bier (koud bier) Nog bedankt aan diegene die mij die tip had gegeven
Dus als je dit jaar iemand op de dijk met een ikea steegwagen, een krat schultenbrau, een emmer aan zn hand en een tent op zijn rug ziet: dat ben ik![]()
Ach daar verzin ik wel iets opquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:10 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Poeh, dat karretje zou ik niet te zwaar beladen, dan zakt die door zijn wielen heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |