Laat Kanye West lekker thuis bijven, heb niks met Hip Hop / Rap maar Beastie Boys is daarop een uitzondering! Wat een heerlijk nummer! denk dat ze ook meer passen op een festival.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:49 schreef N-E-R-D het volgende:
Nieuwe Beastie Boys:
Ik hoop het zo hard hè..
DIE ZIJN LIVE ECHT DE BOM.quote:
Mits hij zijn hippe poppy rotzooi thuis laat.quote:
Ik zei het tochquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:10 schreef PiRANiA het volgende:
Geen Arcade Fire op Lowlands
Velen hoopten op hun komst, Lowlands-directeur Van Eerdenburg incluis. Maar Arcade Fire laat het festival dus links liggen. Dat laat Bente Bollmann, marketing manager van Lowlands, weten op zijn persoonlijke Twitter-pagina.
http://www.lowlove.nl/nieuws/geen-arcade-fire-op-lowlands
Ik hoorde het ja! Ze klonken best grappigquote:
Nice, niet meer dan terecht!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:19 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ik hoorde het ja! Ze klonken best grappig![]()
"Lowlands is de ultieme droom" Aldus de gelogeerde aap, we wachten af
niks ipv Keesquote:Op woensdag 6 april 2011 23:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dode mui5 mag ook wel weer komen. De komende tien jaar. Vaste act ipv Kees van Hondt. En Richie erbij.
vind ik ook zo'n superpluspunt aan lowlands, het geluid is gewoon overal prima geregeldquote:Op donderdag 7 april 2011 00:25 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Ja, het leek echt van overal te komen, echt dope
Ik weet dat. Nee, ze zijn niet duurder, maar ze hebben weinig keuze en bijvoorbeeld Pall Mall kan snel op zijn waardoor je verplicht Malboro mag gaan roken.quote:Op donderdag 7 april 2011 01:41 schreef julian6 het volgende:
[..]
vind ik ook zo'n superpluspunt aan lowlands, het geluid is gewoon overal prima geregeld
vraagje, weet iemand of sigaretten op LL duurder zijn dan in de winkel hier?
Ik heb nog nooit wat anders dan marlboro kunnen kopen! Gelukkig is de gold advance nog wel te doen voor de lucky strike rokers onder ons.quote:Op donderdag 7 april 2011 07:47 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik weet dat. Nee, ze zijn niet duurder, maar ze hebben weinig keuze en bijvoorbeeld Pall Mall kan snel op zijn waardoor je verplicht Malboro mag gaan roken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |