abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95188942
pfff books, knap dat je dan zo rustig gebleven bent.

Ik had echt op hoge poten de organisatie gebeld, gedreigd met een rechtzaak en het ontslag van die arts geeist denk ik.
  donderdag 7 april 2011 @ 21:36:14 #152
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_95189524
Het scheelt misschien dat ik niet zo druk ben zeg maar. Ik vond dat ik al aardig onaardig deed door meteen op te stappen en thuis pas een rondje te gaan bellen. Stond eerlijk is eerlijk wel een soort van trillen toen ik daadwerkelijk buiten stond en door de telefoon heb ik na een week een teamleider gesproken en toen ben ik wel geplofd :@ !
pi_95232121
Hier gaat het niet zo goed. Mila is de laatste maanden zo vaak boos en driftbuien heb ik hier zeker 4 keer per dag. Ik word er gek van en heb echt het gevoel dat ik het gewoon niet meer kan hebben. Daardoor ga ik situaties uit de weg, rondje wandelen zonder drama is niet voor elkaar te krijgen..

Ik zit er echt doorheen -O-
  vrijdag 8 april 2011 @ 20:35:40 #154
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_95233563
quote:
Op vrijdag 8 april 2011 20:07 schreef Raissa het volgende:
Hier gaat het niet zo goed. Mila is de laatste maanden zo vaak boos en driftbuien heb ik hier zeker 4 keer per dag. Ik word er gek van en heb echt het gevoel dat ik het gewoon niet meer kan hebben. Daardoor ga ik situaties uit de weg, rondje wandelen zonder drama is niet voor elkaar te krijgen..

Ik zit er echt doorheen -O-
Pff heftig Raissa.... -O- Ik heb helaas geen tips, behalve dan proberen vol te houden. Het gaat een keer over, echt. maar heftig en zwaar is het wel. :* Ik heb evt. Nog een folder over positief opvoeden, wil ik je wel mailen... Misschien kun je er wat tips uithalen.

Books wat een belachelijke arts zeg. Ik vind dat je goed gehandeld hebt!!
Make love, not war ☮
  vrijdag 8 april 2011 @ 21:35:05 #155
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_95236994
Raissa, heb je familie/vrienden/kennissen die eens op kunnen passen? Kun je er zelf even tussenuit ofzo, kan soms ook net even schelen ;).
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  vrijdag 8 april 2011 @ 22:05:31 #156
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_95238866
Raissa, wat die andere meiden ook al zeggen, jeetje, denk echt even om jezelf... Laat Mila een paar dagen logeren als dat kan.
Mila voelt feilloos aan dat je dit niet trekt, en gaat er misschien juist wel op in door zo te doen en reageren.
Sterkte :*
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_95239018
Raissa, herkenbaar hoor! Niet dat je daar wat aan hebt natuurlijk...
Hier was het voornamelijk brullen/krijsen om werkelijk alles. Misschien kijken of je wat momenten voor jezelf kan plannen, even zonder peuterpuber...
Zodat je in elk geval wat energie kan opdoen tussendoor...
Het ging hier een tijdje beter, op het moment weer bal :{ en ik kan het niet zo goed hebben, dat zal ze ook wel aanvoelen...
Fake it till you make it...
  zaterdag 9 april 2011 @ 09:03:31 #158
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_95250897
De meiden hebben een fiets gekregen! Ze vinden het echt fantastisch.
Vanmiddag naar het strand met hun 2 vriendinnetjes. Gezellige boel zal dat worden.
  zaterdag 9 april 2011 @ 09:06:24 #159
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_95250926
Het is er goed weer voor KP :)
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_95267987
We gaan over een maand samen, dus zonder Mila, op huwelijksreis dus ik wil voor die tijd haar eigenlijk zoveel mogelijk gewoon bij ons houden.. Ik voel me al zo schuldig dat we twee weken zonder haar weggaan, al heb ik wel het gevoel het echt even nodig te hebben... Ze heeft ook hele lieve dagen hoor, laat ik dat voorop stellen.. Mijn lontje is ook gewoon zeer kort op het moment, ik heb pijn wat niet helpt, we zitten middenin een verhuizing, de bruiloft is op komst... Het dametje voelt het zeer goed aan allemaal. Ik kan uitkijken naar het moment dat alles weer achter de rug is.. :@

Ik denk dat het gewoon de leeftijd is, het gaat heus wel weer over, denk ik. Hoop ik :D
pi_95273578
Was het leuk KP?

Raissa, lastig zo'n dwarse peuter. Het zou niet eens raar zijn als die drukte een peuter-fase wat heftiger maakt, denk ik. Probeer in ieder geval te genieten van de fijne dagen, en probeer op slechte dagen het toch nog om te buigen in iets goeds. Als je halverweg de dag denkt "dit wordt niks vandaag" dan gaat het vaak ook niks beter. Terwijl je misschien met wat afleiding&aandacht het wel om komt buigen. Koekjes bakken, kinderboerderij of een film(+lekkers) hielp hier vaak wel iets.
pi_95274939
Herkenbaar hoor Raissa! Wat mij wel hielp was om een paar dagen elk uur (op het hele of have uur) op te schrijven hoe ik op dat moment over hem dacht. Als ik dan aan het eind van de dag dacht "wat een pokkedag!" en teruglas hoe ik er op het moment zelf tegenaan keek waren er toch heel veel momenten dat we het haske leuk met elkaar hadden. Dat wist ik ergens ook wel, maar het zo op papier terugzien heeft mij geholpen om het in perspectief te zien. Ik was het na twee dagen noteren ook weer zat, daar niet van hoor.
Wij zitten nu even in een gezellige periode, ik ben er van overtuigd dat de volgende dwarse fase met rasse schreden nadert en dat ik er dan weer heel anders tegenaan kijk. (lees horendol van wordt). Het is gewoon niet altijd leuk, hoe lief je ze ook vindt. Hang in there! :*
pi_95276055
Fijn die reacties ladies! Als ik het aan mensen in mijn omgeving vertel krijg ik vaak een beetje de indruk dat het meer aan mij ligt dan aan haar en dat ik me er gewoon 'even' overheen moet zetten.. Voel me daarin soms een beetje onbegrepen :@

Hoe stom het ook is, door reacties te lezen als "hoe herkenbaar" voel ik me weer een beetje "samen staan we sterk, als zij het kunnen moet het mij ook lukken" Thanks! :*
pi_95276659
Raissa :*
Tyler kan de laatste tijd ook zo driftig zijn. Heel veel drammen en zeuren om echt niks.
Gelukkig ook nog vaak wel heel lief en leuk!
En kan verbazend goed luisteren als hij lopend mee gaat naar de winkel en stad. ** _Ingrid_ klopt heel hard af!
Herkenbaar dus.
  zondag 10 april 2011 @ 08:28:38 #165
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_95290501
quote:
Op zaterdag 9 april 2011 20:25 schreef Deepfreeze het volgende:
Was het leuk KP?

Heerlijk! Koud biertje,meiden in het zand,zon!
pi_95303171
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 08:28 schreef kapiteinpannekoek het volgende:

[..]

Heerlijk! Koud biertje wijntje ,meiden in het zand,zon!
Klinkt als een ideale dag!

Misschien moet ik de tip van Bodpa ook maar eens gaan uitvoeren, ik ben soms tegen bedtijd van het kind zo gaar dat ik het 'opeens' ook als een k*tdag ervaar terwijl we over het algemeen een relaxte dag hebben gehad.

Blegh ik moet nog twee uur werken en ik heb geen zin meer. Een nieuw rooster dus ik heb voor het eerst sinds drie jaar vier dagen achter elkaar gewerkt, ik heb het idee dat ik mijn kind amper gezien heb. Ik heb me dat draakje toch gemist :D
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_95306217
Klinkt lekker KP

Hier een middagje spelen op het plantsoen achter de rug. Nu een hele moeie Chris naast me op de bank ;)
Echt heerlijk dat zonnige weer en eindelijk een fatsoenlijke speelplek om de hoek.
  zondag 10 april 2011 @ 19:59:18 #168
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_95313196
Hoe krijg ik mijn kind op de pot? Ze vertikt het gewoon, houdt het de hele dag op tot ze `s nachts in bed ligt met een luier om, die vervolgens aan alle kanten doorlekt natuurlijk :X
Op de wc wil ze niet, de pot mot ze niet en in de luier doet ze ook niets meer. Ja....zich opnaaien tot het zweet in de bilnaad staat :X
Prijzen, omkopen, belonen, negeren, boos worden...niets helpt.
Ik word er gek van :(
I`m not weird. I`m limited edition.
  zondag 10 april 2011 @ 20:14:32 #169
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_95313921
Overdag in de luier ook niks meer? Dat is balen! En met de kookwekker op de pot zetten?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_95314071
lastig tf ;(

ik zou zo 1-2-3 niks weten. haar vragen wat ze wil 's ochtends en dat dan stug uitzingen? zindelijkheid is hier maar halfslachtig soms een ietsiebeetje aan de orde nog
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zondag 10 april 2011 @ 20:17:55 #171
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_95314109
Probeer ik al, elk uur 3 minuten.
Had het eerst al geprobeerd dat ze een luier moest komen vragen om te plassen, toen moest ze met luier op de pot plassen en nu doet ze gewoon helemaal niks meer :{
I`m not weird. I`m limited edition.
  zondag 10 april 2011 @ 20:38:36 #172
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_95315304
Pff TF, lastig zeg... en met een boekje? Hier staan een aantal tips vwb boekjes. Misschien maakt het voor haar wat leuker zo.
Make love, not war ☮
  zondag 10 april 2011 @ 20:41:28 #173
14746 k_i_m
pi_95315475
En als je haar in de buurt van een kraan zet en die opendraait?
In my life
Why do I smile
pi_95315724
Ik heb boeken, twee potjes, luierbroekjes, zorg dat ze voldoende drinkt.. Vind het erg lastig want wil er ook niet teveel bovenop zitten omdat het dan een bizar soort machtstrijd wordt
On zeh laptop
  zondag 10 april 2011 @ 20:47:22 #175
14746 k_i_m
pi_95315862
Niet plassen kan je ook zo weinig aan doen :{. Hier wordt alles natgeplast, dan kan je tenminste nog schone kleren aantrekken.
In my life
Why do I smile
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')