Pff heftig Raissa....quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:07 schreef Raissa het volgende:
Hier gaat het niet zo goed. Mila is de laatste maanden zo vaak boos en driftbuien heb ik hier zeker 4 keer per dag. Ik word er gek van en heb echt het gevoel dat ik het gewoon niet meer kan hebben. Daardoor ga ik situaties uit de weg, rondje wandelen zonder drama is niet voor elkaar te krijgen..
Ik zit er echt doorheen
Klinkt als een ideale dag!quote:Op zondag 10 april 2011 08:28 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Heerlijk! Koud biertje wijntje ,meiden in het zand,zon!
Ja misschien als je het negeert dat de lol er dan af is en ze dan wel gaat plassen? Geen idee hoorquote:Op zondag 10 april 2011 21:14 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ik wil het wel loslaten maar ze plast nu overdag gewoon helemaal niet..dat kan ook niet goed zijn
Gelukkig gaat ze morgenochtend weer naar de psz. Dan trek ik haar gewoon een luier aan en zie ik verder wel. Zal het wel ff op zn beloop laten
Dat dus. Leg er niet teveel druk op!quote:Op zondag 10 april 2011 20:50 schreef Diaan73 het volgende:
Is ze er misschien nog gewoon even niet aan toe? Misschien even laten rusten totdat ze er zelf weer over begint. En in het voorjaar/zomer gewoon met blote billen laten lopen?
quote:Op zondag 10 april 2011 21:26 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ik zal het wel laten checken. Zal dan wel met een plaszakje worden vrees ik.
Gelukkig is ze niet zo eigenwis en werkt ze alijd zo goed mee nzo
Kinderen pakken een plek op hun lichaam als ze ongemakken hebben, vaak de buik maar kan ook hoofdpijn zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 07:31 schreef freecell het volgende:
Grijs, ik heb wel eens een luier uitgewrongen
Hier heb ik net een heel verdrietig ventje uit bed gehaald en ik weet het niet met hem... Vannacht een paar keer wakker en vanmorgen voor zijn doen heel vroeg. En maar huilen. En niet de boze soort, maar verdrietig en ielig.
Hij zegt 'au'en dat hij met een dekentje op de bank moet, maar ik kan geen uiterlijke tekenen van ziekheid ontdekken
Gisteren klaagde hij over zijn buik, maar kinderen hebben toch neiging om alle ongemak buikpijn te noemen? Of is dat pas als ze ouder zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |