Eencellig diertjequote:Op donderdag 31 maart 2011 19:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moest vragen aan MM wat aan amoebe was
We zijn er nog niet achter
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:41 schreef yvonne het volgende:
Zou ik ook doen hoor, even zeiken over een spelfout, als je de boodschap maar snapt.
Geen letter.
Op FOK!
Ik zag het. Ik had er nog nooit van gehoordquote:
Prima, want ik mishandel mn hond niet.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zag het. Ik had er nog nooit van gehoord
quote:En ik wil je een kusjeknuffelkroel geven, maar dat durf ik niet want dan verpest ik mijn imago
Het ziet er vies uitquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lief he
[..]LafjoetoeQ!
Zoals je hier post kan ik me voorstellen dat mensen dat wel geloven.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Prima, want ik mishandel mn hond niet.
Nooit gedaan ook.
Ga dr maar niet op staan, dan worden ze boosquote:
De fokker en ik zijn samen zoekend naar een passende oplossing, maar dat gaat geen eitje worden, want als ie makkelijk te plaatsen was hoefde ie niet weg he.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zoals je hier post kan ik me voorstellen dat mensen dat wel geloven.
En ik word er ook niet blij van dat telkens te moeten lezen. Je hebt naar eigen zeggen al van alles geprobeerd en Sjon draait nog steeds niet lekker mee. Doe daar dan wat aan, bij de fokker zal hij vast niet slechter af zijn dan bij jou, als ik je posts letterlijk pak.
Ik heb net een spin vermoordquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ga dr maar niet op staan, dan worden ze boos
Das echt fucking evil, die kun je toch gewoon buiten zetten?quote:
Jij bent van je eigen werkverschaffing?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:55 schreef Qwea het volgende:
Zo splet! En toen bedacht ik me "KUT!" op mijn nieuwe muur
ff sauzen morgen
Owja, weet je hoe eng die dingen zijn? Ik heb wel van de week heel boelkloedig een hommel buiten gezet, die dacht dat het leuk was om even binnen te komen zoemen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:56 schreef oh-oh het volgende:
Das echt fucking evil, die kun je toch gewoon buiten zetten?
Deed ik van de week ook bij de fysio, en dat was me toch een joekel
De Aldi heeft ook hele lekkere, maar wel ook met rozijntjes, ik hou dr wel vanquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:57 schreef Qwea het volgende:
studentenhaver is vet lekker hoor... maar ook echt enkel die van de euroshopper
Ik heb nu van deka merk... maar die rozijnen
Hij is al een jaar bij je en je klaagt hier al zeker een half jaar. Zoek je ook al zolang?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De fokker en ik zijn samen zoekend naar een passende oplossing, maar dat gaat geen eitje worden, want als ie makkelijk te plaatsen was hoefde ie niet weg he.
Hij rende net heel poepig met Noche in zn bek rond![]()
Noche vond het prachtig
Pretty muchquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jij bent van je eigen werkverschaffing?
Yups, hij staat al sinds juni ter herplaatsing op de site, maar ik snap wel dat niemand m wil hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij is al een jaar bij je en je klaagt hier al zeker een half jaar. Zoek je ook al zolang?
Dat dus. Never de nooit niet dat ik een spin aanraak. Ik stond laatst hysterisch te gillenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Owja, weet je hoe eng die dingen zijn? Ik heb wel van de week heel boelkloedig een hommel buiten gezet, die dacht dat het leuk was om even binnen te komen zoemen.
Daar heb ik dan weer niks vanquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:00 schreef Cat22 het volgende:
Gisteravond hadden de katten een verrassing voor me.![]()
Een kikker.![]()
Groot en glibberig en levend.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:00 schreef Cat22 het volgende:
Gisteravond hadden de katten een verrassing voor me.![]()
Een kikker.![]()
Groot en glibberig en levend.
Het was de tweede in hun carriére. De eerste kreeg mijn oppas, toen ik op vakantie was.quote:
*yvonne roeptquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:02 schreef oh-oh het volgende:
De enige beesten die ik doodmaak zijn vliegen wespen en muggen binnen.
Met mn elektrische vliegenmepper
Vieze vuile hoereklikspaan die je dr bentquote:
Hard rennen en vooral geen haar krenkenquote:
Omdat ze meer hersencellen hebben dan jij?quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:12 schreef tombolafan het volgende:
Omdat ze meer hersencellen hebben dan jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |