Yupquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat over dat kleren jatten???
Allebei.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:37 schreef Laysa het volgende:
Dus niet Laura maar Mo heeft de kleding gepakt...Goh
Doen ze wel hoor, maar ze willen haar niet nog meer breken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:37 schreef sst het volgende:
Wat ik dus vreemd vind is dat er nooit iemand in het huis het gedrag van mo afkeurt..
Dat bedoel ik... het ging helemaal niet zoquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoezo dat? Je moet met je fikken van iemand zijn kleding/spullen afblijven
Laura en Monique
het wordt alleen maar erger straksquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:38 schreef MaJo het volgende:
Mijn God wat laat Monique zich kennen zeg
Ik zou ook niet willen dat mensen mijn vieze onderbroeken aantrekkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Laura en Monique
Ik wil niet voor de dames opkomen maar Joanne heeft meermalen gezegd dat als ze eruit zou gaan ze kleding achter zou laten voor de dames. Ik zou het dan nog niet pakken maar goed.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Laura en Monique
niet hoe dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... het ging helemaal niet zo
quote:
zoquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:39 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik wil niet voor de dames opkomen maar Joanne heeft meermalen gezegd dat als ze eruit zou gaan ze kleding achter zou laten voor de dames. Ik zou het dan nog niet pakken maar goed.
Anders krijgen we een tsunami van tranen...quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:38 schreef Urb het volgende:
[..]
Doen ze wel hoor, maar ze willen haar niet nog meer breken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |