WAT WAAROM IK SNAP NIETS VAN IETSquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:52 schreef Ragboer het volgende:
Sharr begint af en toe echt te lijken als "one of the guys".
Thx voor de info, nu weet ik waar je woont!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:53 schreef sharr het volgende:
Stop: 0x0000007a (0xc03e13f0, 0x000000e, 0xf84fced0, 0x0b29a860)
ftdisk.sys - address f84fced0 base at f84f6000, datestamp 3b7d8419
TOPPIE
Nieuwsgroepen, gamen, je kwam vanmiddag nog met zo'n programmaatje...quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx voor de info, nu weet ik waar je woont!
Maar tieten!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nieuwsgroepen, gamen, je kwam vanmiddag nog met zo'n programmaatje...hihi
dierenkeyboardquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
NIEUWE DEMENTIE
zo dierenkeyboard dubstep en natuurlijk goeden moppen
Komt door Jeroenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nieuwsgroepen, gamen, je kwam vanmiddag nog met zo'n programmaatje...hihi
Goh hé!quote:
1 2 | Stop: 0x0000007a (0xc03e13f0, 0x000000e, 0xf84fced0, 0x0b29a860) ftdisk.sys - address f84fced0 base at f84f6000, datestamp 3b7d8419 |
Omdat ze kan gamen? Of omdat ze hem zelf kan opstarten?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:56 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Goh hé!Maar ze weet meer van computers dan ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
even stekker dr uit rukkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:58 schreef sharr het volgende:
Ik ga de hond uitlatenGr gr. MIJN PC GAAT NIET MEER VAN ZIJN BSOD AF
we zijn er hoor, worden we niet gehoord?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:00 schreef quaas het volgende:
TT Klopt, ook sinterklaasje is er nog niet?
jawel hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
we zijn er hoor, worden we niet gehoord?
ik hoor je wel ;-)quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ook, ik ga naar jullies horen terwijl ik leer.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat komt het vast ten goedequote:Op donderdag 31 maart 2011 19:02 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik ook, ik ga naar jullies horen terwijl ik leer.
Frans Bauer?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:03 schreef djkoelkast het volgende:
Goeden moppen![]()
De man met spraakgebrek![]()
Frans Bauer in de remix
we hebben ook nog wel een plaat met de 25 beste country hits en nog een fijne kamermuziekquote:
Ah. Dan kan ik nu rustig een serie kijkenquote:
Hij draait vaak nog veul tofferen muziek!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah. Dan kan ik nu rustig een serie kijken
Welke?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah. Dan kan ik nu rustig een serie kijken
En mijn serie dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij draait vaak nog veul tofferen muziek!
Die serie ken ik niet, waar gaat ie over?quote:
Tekeningen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:06 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Die serie ken ik niet, waar gaat ie over?
Dat bedoel ik nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:06 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Die serie ken ik niet, waar gaat ie over?
Maar wij willen het wetenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nietJe kent de serie niet, een typische meisjes tekenfilmserie
My little pony ken ik wel hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nietJe kent de serie niet, een typische meisjes tekenfilmserie
damn your right, die kenk niequote:Op donderdag 31 maart 2011 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is 'm niet
[..]
As told by Ginger
Waarom ken ik die seriequote:Op donderdag 31 maart 2011 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is 'm niet
[..]
As told by Ginger
oh damn die ken ik wel, alleen niet met die naamquote:
Ik ken die wel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is 'm niet
[..]
As told by Ginger
Omdat je 't stiekem vroegah best leuk vond?quote:
Neuh :-P denk het niet...quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat je 't stiekem vroegah best leuk vond?
Ik kijk overigens wel de Engelse versie.
En bij Dora!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:13 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Neuh :-P denk het niet...
en terecht, nederlandse vertalingen zijn (behalve bij Pokémon) altijd ruk
Zuipen!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:16 schreef Samzz het volgende:
Is het al te vroeg voor bier?
Wat een domme vraag, dat is het nooit.
wat een vraag..quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:16 schreef Samzz het volgende:
Ik zit hier al sinds het begin van de middag af en toe aan een nep-Breezertje te lurken!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:16 schreef Samzz het volgende:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:16 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Gast, Dora is sowieso de grootste diaree OOIT
breezer/nep breerzerquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit hier al sinds het begin van de middag af en toe aan een nep-Breezertje te lurken!
Dat is bakvisjesmeukquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit hier al sinds het begin van de middag af en toe aan een nep-Breezertje te lurken!
kansloos geouwehoer in 18kbp/s zodat je er geen zak van verstaat :-P das niet handigquote:
Verreweg de tofste show van ONZ Radioquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:19 schreef amvrosios het volgende:
[..]
kansloos geouwehoer in 18kbp/s zodat je er geen zak van verstaat :-P das niet handig
Normaal drink ik whiskey, maar dit was in de uitverkoop en ik wilde ff wat variatie!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is bakvisjesmeukBier moet je hebben!
Dat zei je gisteren van dragemsquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Verreweg de tofste show van ONZ Radio
En jij zelf dan? Jij zit ook gewoon daar samen met Dragems aan de top.quote:
Nah, ik doe maar wat.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:21 schreef dekkered het volgende:
[..]
En jij zelf dan? Jij zit ook gewoon daar samen met Dragems aan de top.
WC Experiencequote:Op donderdag 31 maart 2011 19:22 schreef Samzz het volgende:
Ik vind overigens dat we ook wat liedjes van WC Experience in draakje moeten
Als die er nog niet in staan
Ik vind dat je dat mag houden, in sommige gevallenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:25 schreef amvrosios het volgende:
[..]
wat je vind moet je naar de politie brengen toch ?
Als het niet van mij is, primaquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat je dat mag houden, in sommige gevallen
Tofquote:
dan ben je al 5 euro aan benzine kwijt (of diesel)....quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
TofIk ga voor vijf euro echt niet naar de politie.
Ik zie een rookkolom vanuit het westen komen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:29 schreef Driepink het volgende:
is het nog gelukt met sharr der pc? of is ie nu totalloss?
Dat is mijn buurvrouw's huis.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zie een rookkolom vanuit het westen komen.
dat was ik, stond ff te roken.. lekkerste wat er is, peukie na het etenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zie een rookkolom vanuit het westen komen.
ik heb mn best gedaan, weet niet wat ze verder van plan is....quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:29 schreef Driepink het volgende:
is het nog gelukt met sharr der pc? of is ie nu totalloss?
Iel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
dat was ik, stond ff te roken.. lekkerste wat er is, peukie na het eten
Ik denk inderdaad dat ik XP eropnieuw op ga zetten morgen. Of nouja, vragen of iemand dat doet dan, ik kan dat niet. Maarja toch bedankt iigquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:30 schreef amvrosios het volgende:
[..]
ik heb mn best gedaan, weet niet wat ze verder van plan is....
Gewoon XP er opnieuw opmikken is snelste oplossing... je kan zelf ook die driver wel gaan lopen omhacken, maar denk niet dat ik dat via een forum wil doen >,<
dan gaat het geheid misquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:30 schreef amvrosios het volgende:
[..]
ik heb mn best gedaan, weet niet wat ze verder van plan is....
Gewoon XP er opnieuw opmikken is snelste oplossing... je kan zelf ook die driver wel gaan lopen omhacken, maar denk niet dat ik dat via een forum wil doen >,<
De wat?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
dan gaat het geheid mis
ach ja, gewoon de recovery disc erbij pakken dus
die heb je toch wel he sharr?
Breng je pc maar langs :-Pquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:31 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat ik XP eropnieuw op ga zetten morgen. Of nouja, vragen of iemand dat doet dan, ik kan dat niet. Maarja toch bedankt iig
Heb ik vast wel.. ergens. Of bij mijn pa.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
recovery disc.. heb ik ook al meerdere malen bij mn pc nodig gehad
Recovery disk, waarmee je de software naar bedrijfsinstelling terug bengt, zeg maar.quote:
dit geloof ik jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Recovery disk, waarmee je de software naar bedrijfsinstelling terug bengt, zeg maar.
Pics van je pc (en / of je tettenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Als ik hem optil valt hij uit elkaar
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:33 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Pics van je pc (en / of je tetten)
Regel datquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:34 schreef sharr het volgende:
[..]Zal ik wel een keertje doen.
De pc dus.
hahahaha daar wordt je nat vanquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:34 schreef sharr het volgende:
Ik ben het overigens nog steeds niet eens met de TT.
gr gr nu ga ik douchen met h2o
Ik ben de zestiende bij Huppel als alles volgens plan looptquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
maarja, wij zullen elkaar toch nooit ontmoeten
dan word het echt clash of the minis
huh wat? knuppel?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben de zestiende bij Huppel als alles volgens plan loopt
Dan kan de knuppel in 't kabouterhok
Nee. Maar dat bedoel ik er niet mee.quote:
Je bent klein?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar dat bedoel ik er niet mee.
De knuppel in 't hoenderhok gooien ken je toch wel?Nou, de knuppel in 't kabouterhok gooien betekent 't zelfde. En het slaat nergens op in deze context. Maar dat maakt niet uit.
Ja ik ken de uitdrukkingquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
De knuppel in 't hoenderhok gooien ken je toch wel?Nou, de knuppel in 't kabouterhok gooien betekent 't zelfde. En het slaat nergens op in deze context. Maar dat maakt niet uit.
Of doe een keer een leuke mopquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:45 schreef Groenepannekoek het volgende:
Huey huey...
vertel nog is zo'n kut moppie als t toch aan elkaar gelult wordt vndaag
Officieel 1,63 of zo. Maar volgens mij kleiner nogquote:
geiwlquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Officieel 1,63 of zo. Maar volgens mij kleiner nog
had je niet minstens 8 cm nodig... of mis ik nu een stuk van t gesprekquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je wat mist... Of ik mis iets, dat zou ook heel goed kunnenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:48 schreef Groenepannekoek het volgende:
[..]
had je niet minstens 8 cm nodig... of mis ik nu een stuk van t gesprek
Dat valt toch hartstikke mee?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah... het kan altijd kleiner. Maar ik ben wel echt klein hoor. Alleen valt dat niet zo op omdat ik op torenhoge hakken loopquote:
met van die punten ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah... het kan altijd kleiner. Maar ik ben wel echt klein hoor. Alleen valt dat niet zo op omdat ik op torenhoge hakken loop
ik dacht eigenlijk dat ie gelijk hadquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Punten? Je bedoelt dat de neuzen in een lange punt uitlopen? Dan nee, dat vind ik verschrikkelijkquote:
hoe ken een mens daar op lopen......quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah... het kan altijd kleiner. Maar ik ben wel echt klein hoor. Alleen valt dat niet zo op omdat ik op torenhoge hakken loop
Ja, dat paste het zekerquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik dacht eigenlijk dat ie gelijk had![]()
het paste wel bij de opmerking, wat hij zei
nee oke, daar mee in je noten getrapt worden doet namelijk echt serieus pijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Punten? Je bedoelt dat de neuzen in een lange punt uitlopen? Dan nee, dat vind ik verschrikkelijk
Weet ik. Maar dat interesseert me weinig.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:52 schreef Groenepannekoek het volgende:
[..]
hoe ken een mens daar op lopen......
Weetje dat je een grotere puntlast in newton heb op zon klein hakje heb dan een olifant op zijn voet
Ik denk dat ie naaldhakken bedoeldquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Punten? Je bedoelt dat de neuzen in een lange punt uitlopen? Dan nee, dat vind ik verschrikkelijk
Dat heb je sowieso als ik dat doe.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:52 schreef amvrosios het volgende:
[..]
nee oke, daar mee in je noten getrapt worden doet namelijk echt serieus pijn
Mja, ik zei al dat ik op torenhoge hakken loopquote:
Ik ben altijd liefquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:53 schreef amvrosios het volgende:
[..]
oh, dan doe maar niet :-) doe maar lievvv
Pics van je wedges?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik zei al dat ik op torenhoge hakken loopEn dat zijn inderdaad naaldhakken. Al heb ik ook Wedges.
Heb ik niet. Ik draag ze ook nauwelijks, tijd voor nieuwequote:Op donderdag 31 maart 2011 19:54 schreef sharr het volgende:
[..]
Pics van je wedges?Die zijn meestal zo leuk.
Dan had ik wel gezegd 'tijd om te neuken'quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:55 schreef Driepink het volgende:
ik hoopte stiekem wel dat ze met die knuppel doppen bedoelde
Kritische vrouw is kritischquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan had ik wel gezegd 'tijd om te neuken'
Maar, jij rookt, dus die kans is sowieso klein
dan ga ik die hele avond niet rokenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van roken merk je niks tijdens het neukenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Van roken merk je niks tijdens het neuken
Als je van een asbak neuken houdt nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:58 schreef sharr het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je van een asbak neuken houdt niet
Och, toen rookte ik zelf ook nogquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:59 schreef sharr het volgende:
[..]Koelkast heeft wel eens een asbak geneukt.
Toch wel. Ik houd van zoenen tijdens de seks en dat is met een roker niet lekker. En het sperma smaakt funky, dus ik bedankquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Met neuken proef je geen sperma. Maar ik snap je puntquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch wel. Ik houd van zoenen tijdens de seks en dat is met een roker niet lekker. En het sperma smaakt funky, dus ik bedank
Dan nog ruik je hetquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:00 schreef sharr het volgende:
Serieus mensen, hoe kun je in godsnaam merken dat iemand rookt tijdens het neuken? Ik bedoel, ik neem aan dat diegene niet rookt TIJDENS het neuken,en ook wel gedoucht heeft oid.
Het is onderdeel van, dus telt zeker meequote:Op donderdag 31 maart 2011 20:00 schreef sharr het volgende:
[..]
Met neuken proef je geen sperma. Maar ik snap je punt.
Veel ananas erin douwen dan. In die jongen.
Nee, als niet-roker ruik je het echt 100x scherper dan een roker.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:01 schreef sharr het volgende:
[..]
Dan is diegene wel een doorwinterde roker.
En dat.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, als niet-roker ruik je het echt 100x scherper dan een roker.
Ik rook als niet-roker toen mijn ouders rookten ook niet altijd de rook. Maar ik neukte dan ook niet met mijn ouders.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, als niet-roker ruik je het echt 100x scherper dan een roker.
onderdeel van ? toe maar, doorgewinterde batser hierquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is onderdeel van, dus telt zeker mee
Mja, ik zoek gewoon eentje die niet rookt
Ik heb de transformatie doorgemaakt van roker naar niet-roker. Ik ruik het nu al op een kilometer afstand als iemand rooktquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik rook als niet-roker toen mijn ouders rookten ook niet altijd de rook. Maar ik neukte dan ook niet met mijn ouders.
Dan rook je mee, in hetzelfde huis. Ook dan heb je gewenning.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik rook als niet-roker toen mijn ouders rookten ook niet altijd de rook. Maar ik neukte dan ook niet met mijn ouders.
In de ochtend, in de middag en twee keer in de avond. Valt mee vind ik, vier. Uitzonderingen daar gelaten als feestjes met rokers enzulks.quote:
Nu dus wel ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Zij rookten buiten doordat ik erge astma had.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan rook je mee, in hetzelfde huis. Ook dan heb je gewenning.
Dan nog hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Zij rookten buiten doordat ik erge astma had.
Dat valt reuze mee. Ik weet gewoon wat ik wil.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
onderdeel van ? toe maar, doorgewinterde batser hier
Das niet veel nee.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:04 schreef sharr het volgende:
[..]
In de ochtend, in de middag en twee keer in de avond. Valt mee vind ik, vier. Uitzonderingen daar gelaten als feestjes met rokers enzulks.
Sorry.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:05 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik merk het alleen als diegene net gerookt heeft
Ik ruik het al als Popje thuis komt (ze rookt niet, ik ook niet) als haar collega die middag heeft gerookt in de kantine met de deur open.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:05 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik merk het alleen als diegene net gerookt heeft
Stuk of zes. Zou het daar door komen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:04 schreef amvrosios het volgende:
[..]
nog niet spontaan een kind opgehoest ?
Zou jij geen baan als drugshond nemen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ruik het al als Popje thuis komt (ze rookt niet, ik ook niet) als haar collega die middag heeft gerookt in de kantine met de deur open.
Je ging er niet vanuit dat het zo duur zou zijn?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:05 schreef Driepink het volgende:
ZO DAN, ik dacht:
"ach ik kan misschien photoshop CS5 extended misschien ook wel kopen, misschien ook wel keertje makkelijk, iets origineel en legaal en shit"
"¤1428,81"
"laat maar zitten"
daar heb je het alquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:06 schreef sharr het volgende:
[..]
Stuk of zes. Zou het daar door komen?
Ik zou dat ook ruiken. Rook dringt gewoon overal in door. Zelfs als ik in de trein naast een roker heb gezeten, ruik ik ook naar rook. Het is echt goor gewoon.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ruik het al als Popje thuis komt (ze rookt niet, ik ook niet) als haar collega die middag heeft gerookt in de kantine met de deur open.
ik dacht 150-300¤ ofzoquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je ging er niet vanuit dat het zo duur zou zijn?Naïef
Je hebt als roker echt een "blinde vlek" er voor hoor. Pas toen ik een maand niet meer rookte rook ik al die rookgeuren buiten bij mensen voor de deuren. Heel apart. En heel smerig eigenlijk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou dat ook ruiken. Rook dringt gewoon overal in door. Zelfs als ik in de trein naast een roker heb gezeten, ruik ik ook naar rook. Het is echt goor gewoon.
Ik kan niet uit ervaring van een roker spreken, ik heb nooit gerookt, gelukkig. Ik vind het nog steeds erg smerig en ik vind veel rokers relatief asociaal.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je hebt als roker echt een "blinde vlek" er voor hoor. Pas toen ik een maand niet meer rookte rook ik al die rookgeuren buiten bij mensen voor de deuren. Heel apart. En heel smerig eigenlijk.
Hmmmquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nah, gaat hem niet worden
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan niet uit ervaring van een roker spreken, ik heb nooit gerookt, gelukkig. Ik vind het nog steeds erg smerig en ik vind veel rokers relatief asociaal.
Waarom heeft een cirkel geen begin en geen eind?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
laatste kans om filosofische vragen te stellen
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
http://tinychat.com/onzinradio
??
Nee, die is lelijk. Dan kan ik mezelf niet zienquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
http://tinychat.com/onzinradio
??
Mag dat niet?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:10 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Jij wou gaan roken op het niet-rook gedeelte van het perron
Omdat je een blaataap bent.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:11 schreef amvrosios het volgende:
serieuse vraag: waarom willen er nooit Fok!Sters met mij neuqn?
Je wilde cammen, doe ik dit en krijg ikquote:
Kan je welquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, die is lelijk. Dan kan ik mezelf niet zien
is dat de reden dat je wilt cammen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, die is lelijk. Dan kan ik mezelf niet zien
Ja? Ohquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je wilde cammen, doe ik dit en krijg ikals antwoord
Wat wil je dan?
[..]
Kan je wel
Dat mocht altijdquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:10 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Jij wou gaan roken op het niet-rook gedeelte van het perron
Nee. Maar ik ben een beetje ijdelquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:11 schreef dekkered het volgende:
[..]
is dat de reden dat je wilt cammen?
Heroine.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:12 schreef Viro het volgende:
Sharr is een nerd ? Sexy nerd![]()
oh en goedenavond allemaal
Immer, en altijd.quote:
doe eens doorsturenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:14 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik BoF zekerik heb foto's van samzz
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:14 schreef Viro het volgende:
wou de chat hebben typ ik in: www.onzinradio.nl/sharr
Hey babequote:
Het stomme is dat ik echt meer dan genoeg te doen hebquote:
Eens met deze raggerquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:18 schreef Ragboer het volgende:
Mensen hebben altijd wel wat te kankeren. "Je rookt", "je drinkt teveel", "je bent teveel aan het schelden tijdens het voetbal", "je loopt achter", "je bent lui". Aan die mensen: ROT GEWOON DE TERING OP, OPROTTEN! Ik leef mijn eigen leven wel, leef jullie je eigen leven maar. Klaar,
oh, ik ook wel hoor.... maar ben te brak.... iets van 4 uur geslapen vannacht ofzoquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het stomme is dat ik echt meer dan genoeg te doen heb
ragboerquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:18 schreef Ragboer het volgende:
Mensen hebben altijd wel wat te kankeren. "Je rookt", "je drinkt teveel", "je bent teveel aan het schelden tijdens het voetbal", "je loopt achter", "je bent lui". Aan die mensen: ROT GEWOON DE TERING OP, OPROTTEN! Ik leef mijn eigen leven wel, leef jullie je eigen leven maar. Klaar,
Ach ik trek me weinig aan van de mensen die commentaar leveren, of ik wil een discussie hebben met die mensen voor de lulzquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:18 schreef Ragboer het volgende:
Ahwquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:18 schreef Ragboer het volgende:
Mjah ik kon vanochtend nog even een paar uur slaap pakken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:19 schreef amvrosios het volgende:
[..]
oh, ik ook wel hoor.... maar ben te brak.... iets van 4 uur geslapen vannacht ofzo
Maar je hebt ons toch ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik kon vanochtend nog even een paar uur slaap pakken.
Maar zit gewoon kut in mn vel atm. Nergens zin in, voel me alleen enz
Dat is andersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |