Nu pas?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:25 schreef BzP het volgende:
Ach nu het weer lekkerder wordt zal mn ps3 ook steeds meer stof gaan vangen...
BBQ, Biertjes, veel zielen en meer vreugde!
Afgelopen Zaterdag het BBQ seizoen aangebroken!
Afgelopen zaterdag was de eerste echt mooie dag van 2011quote:
Met silencer?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:45 schreef Lastpost het volgende:
Al raakte ik er in het begin geen blinde olifant mee, inmiddels zweer ik bij de Galil.
Ah dual mags dus?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:24 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Nee gewoon clean zonder attachments, wel Sleight of hand btw.
Edit: Alleen extra ammo.
Na al jou uitgelaten meningende laatste tijd...quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is het een schande als ik gisteren meer plezier had met MW2 dan in BO ook al had ik een potje demo met 99 kills
En maar hopen op die laatste killquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is het een schande als ik gisteren meer plezier had met MW2 dan in BO ook al had ik een potje demo met 99 kills
Wat een lelijke map.quote:
Dan haal je hem toch lekker nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:43 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wat een lelijke map.Lijkt wel of dit spel uit fucking 2005 komt ofzo.
Klopt.quote:
Ik was die hele map over aan het sprinten heb denk ik in die laatste minuut nog 3 assists gehaaldquote:
En maar rammen met die choppers en gunshipsquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik was die hele map over aan het sprinten heb denk ik in die laatste minuut nog 3 assists gehaald!
Die kut Michhas die nog een gunship van mij blockte met zijn chopperblockerquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En maar rammen met die choppers en gunshipsNiemand heeft meer een kill gemaakt
Dacht ik alquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Owja Pierre dat klopt wat je in die PM zei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |