Wat is jouw KD ratio dan?quote:Op maandag 11 april 2011 18:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bloed serieus hoor mensen die een KD onder de 1 hebben hoef ik niet mee te gamen. Stelletje proleten zijn dat.
1.01quote:
Gelukkig is een negatieve k/d onmogelijk.quote:
Alles onder 1 is wat mij betreft negatief... mee eens?quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Gelukkig is een negatieve k/d onmogelijk.
quote:Op maandag 11 april 2011 18:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bloed serieus hoor mensen die een KD onder de 1 hebben hoef ik niet mee te gamen. Stelletje proleten zijn dat.
Nee. Je kan alleen zeggen dat de som van je kills en deaths negatief kan zijn. In dat geval is je ratio positief maar <1.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:09 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Alles onder 1 is wat mij betreft negatief... mee eens?
Mijnes is 1.30
Tuurlijk jongen, wat jij wiltquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee. Je kan alleen zeggen dat de som van je kills en deaths negatief kan zijn. In dat geval is je ratio positief maar <1.
Klopt. Mijn wil is jullie bevel.quote:
En Bozz?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Uitzonderingen voor Rossdale en Doopy vanwege hun lange staat van dienst.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ross is geloof ik nog van de "oergroep" toen edwinuss en dergelijke nog speelden. Toen had ik nog niet eens een xbox.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En toen had je er een, mocht je er niet op spelen van je ma!quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:22 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ross is geloof ik nog van de "oergroep" toen edwinuss en dergelijke nog speelden. Toen had ik nog niet eens een xbox.
Dat lijkt ondertussen alweer een lifetime geleden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En toen had je er een, mocht je er niet op spelen van je ma!
Ik heb zelfs een gouden stakeout gekocht speciaal omdat jij er zo met liefde over sprakquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:21 schreef PierreTT het volgende:
Jeej, ik mag met Stef Cod blijven spelen
Gouden stakeout, ik moet moeite doen om niet te kwijlenquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een gouden stakeout gekocht speciaal omdat jij er zo met liefde over sprak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |