Wel een gemis eigenlijk. Eerst spyplane en dan een killstreak halen waar je spyplane voor nodig hebt. Zo irritant.quote:
Groundwar DOM.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:36 schreef BzP het volgende:
Daarom pak ik ook nooit meer dan 2 heli's in mn selectie..
En dat is ook nog een reden voor mij om geen TDM te spelen, want in objective games heb je geen spyplane nodig voor napalm/mortar/rolling thunder...
Hier zweer ik bijquote:
je kunt beter idd de attack heli switchen voor Blackbird ofzo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:45 schreef Lastpost het volgende:
Hehe nou dat scheelt dan weer uitzoeken.
Ik gebruik over het algemeen eerst Care Package, dan Attack helicopter en dan Chopper gunner maar dat is niet altijd even handig.
cp met hardline pro is ook niet verkeerd op zn tijd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mensen die geen napalm spelen in objective games!
Hehe.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:15 schreef poker4lifee het volgende:
ik haal liever zelf de killstreaks ipv een carepackage
Nuketown 24/7, wanneer zal dat terug komen zeg..quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:26 schreef Michhas het volgende:
Nuketown 24/7 met napalm, mortars en rolling thunderGegarandeerd 10 kills
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb trouwens ook een Youtube kanaal, www.youtube.com/TheOfficialBobbanz voor diegene die geintresseerd zijn. (Ja ik abboneer terug) Binnen nu en een paar dagen komt me eerste echte minitage eraan, beter dan dat ene filmpje wat er nu op staat. Plus ik ga nog een killcam episode doen etc etc.
Terug!![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:06 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
Ja mensen, ik ben weer terug.
Had niet erg veel tijd voor fok! afgelopen tijd, ben sinds kort ook weer op Black Ops. Veel gebeurd in RL, maar nu ben ik definitief back in actie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb trouwens ook een Youtube kanaal, www.youtube.com/TheOfficialBobbanz voor diegene die geintresseerd zijn. (Ja ik abboneer terug) Binnen nu en een paar dagen komt me eerste echte minitage eraan, beter dan dat ene filmpje wat er nu op staat. Plus ik ga nog een killcam episode doen etc etc.
Terug!![]()
Wij hebben jouw ook gemisd hor bobaans haha ja tog oude cervelaatworstknuffelaar haha snap je wat ik bedoel? haha jij weet wel wat ik bedoel ja tog lol XDdd haha bobbans is terug jonguns haha.
nou gr gr jos, anja en de kids.
True dit brothaquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wij hebben jouw ook gemisd hor bobaans haha ja tog oude cervelaatworstknuffelaar haha snap je wat ik bedoel? haha jij weet wel wat ik bedoel ja tog lol XDdd haha bobbans is terug jonguns haha.
nou gr gr jos, anja en de kids.
Zijn de clips in High Defenition te bewonderen of zijn het theater mode clips?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:18 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
Thkx Thkx!
Euhm haha nee michhas ik snap niet wat je bedoelt, kan je wat duidelijker zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |