Whehequote:Op donderdag 31 maart 2011 16:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja er zijn mensenZo werd mij een keer gevraagd of ik namen wilde weg-typ-exen, ik zie dat papier en zeg "joh dat ziet er uit als een spreadsheet, klopt dat? Als je me het bestand mailt dan haal ik zo de namen voor je weg". Zegt die vrouw "Oh ja, dat kan natuurlijk ook"

Of een half uur achter de pc zich afvragen wat een afkorting betekend en niemand bedacht dat je Google hebtDus ik heel intelligent, oh dat betekent bla bla, iedereen helemaal verbaasd

quote:

Heldquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb ik spanje wel eens een warmte wisselaar gemaakt zodat het zwembad verwarmd werd door de zonnencollectoren op het dak

Dat is je moeder, hier zaten ook mensen onder de 30 bijquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mijn moeder typt altijd 'google' in bij de google zoekfunctie op startpagina, en dan klikt ze door naar de site
En dat doet ze bij alle sites waar ze naar toe wil

Maar ze whatsappt je wel de klusjes door die je thuis moet doenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mijn moeder typt altijd 'google' in bij de google zoekfunctie op startpagina, en dan klikt ze door naar de site

Vertel!quote:

Ik ben al een tijdje aan het spitten in archieven, en heb een foto gevonden van onze straat van 18-03-1945quote:

Aaahquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
 En als je er dan iets van durft te zeggen...
 En als je er dan iets van durft te zeggen...  

quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje aan het spitten in archieven, en heb een foto gevonden van onze straat van 18-03-1945
 toffffffff
 toffffffff

Coolquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje aan het spitten in archieven, en heb een foto gevonden van onze straat van 18-03-1945

quote:Geaccepteerd: Peter Vrij van 25-4 - 29-4

Ja, dat snapt ze dan weer wel hoe dat moetquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar ze whatsappt je wel de klusjes door die je thuis moet doen

quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En toen ze een youtube-link over moest typen ging ze eerst naar youtube, en daar typte ze vervolgens de hele link in in de zoekbalk

Ikke welquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb helemaal geen trek in lasagne

Hey Muckquote:

Dat is vet coolquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:34 schreef Muck het volgende:
[..]

gaafquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:34 schreef Muck het volgende:
[..]

Dat is tofquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:34 schreef Muck het volgende:
[..]

Dat is wel tofquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:34 schreef Muck het volgende:
[..]

En toen was het nog oorlog daar?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:34 schreef Muck het volgende:
[..]

In Rotterdamquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:34 schreef Muck het volgende:
[..]
 ?
 ?  

Omgquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja, dat snapt ze dan weer wel hoe dat moet
Kreeg net nog 'maak alvast het p.koekenbeslag'
 Stoeren coolen bazen afkorting
 Stoeren coolen bazen afkorting  

NOrmale vraag hoor. Bepaalde delen van ons land waren toen al bevrijd.quote:

quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:37 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is hem
Ons huis staat er niet op, maar het is echt letterlijk op de stoep voor ons huis gemaakt

Whehehehequote:Op donderdag 31 maart 2011 16:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja, dat snapt ze dan weer wel hoe dat moet
Kreeg net nog 'maak alvast het p.koekenbeslag'
 !
 ! 

coolquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:37 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is hem
Ons huis staat er niet op, maar het is echt letterlijk op de stoep voor ons huis gemaakt

Ze had maar 15 min pauze he, dat hele woord redt ze niet in die tijdquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
OmgStoeren coolen bazen afkorting

Wauw!quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:37 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is hem
 Vet gaaf... Weet je ook of het om een speciale reden was dat die foto toen gemaakt werd? (omdat al die mensen er staan..
 Vet gaaf... Weet je ook of het om een speciale reden was dat die foto toen gemaakt werd? (omdat al die mensen er staan..  )
 )

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |