quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:24 schreef RockNijntje het volgende:
De lerares van Frans wist niet hoe ze de _ moest typenIs dat niet een beetje triest voor iemand die nog niet eens 30 is?
Ik moet ook nog een nieuw badpakquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook, gister mijn nieuwe badpak binnengekregen
en een paar ketels warm water in het zwembadquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een nieuw badpak
Jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en een paar ketels warm water in het zwembad
mijn McGyver skillz zijn niet nodig dusquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaOf gewoon iemand die me warm maakt
dat red ikquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaOf gewoon iemand die me warm maakt
En toen ze een youtube-link over moest typen ging ze eerst naar youtube, en daar typte ze vervolgens de hele link in in de zoekbalkquote:
Nee, tenzij je een goed excuus wilt om ook naar Portugal te komen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mijn McGyver skillz zijn niet nodig dus
Ook in het water?quote:
Ik mag toch hopen dat je met de auto naar huis gaatquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gezellig, hoe oud is dat gupje?
Ik ga morgen mijn vriendje wegbrengen met de autodan ga ik koen wegbrengen naar de psz met de auto, dan ga ik naar het winkelcentrum met de auto, en dan ga ik denk ik weer naar huis met de auto
Woeiiiii dat is best een uitdagingquote:
Oei, dan moet ik wel heeeeeel vroeg van huisquote:
Dat staat er toch ook?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je met de auto naar huis gaat...
Ja er zijn mensenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En toen ze een youtube-link over moest typen ging ze eerst naar youtube, en daar typte ze vervolgens de hele link in in de zoekbalk
Valt wel mee hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Woeiiiii dat is best een uitdaging
Nou ja als dat niet lukt doen we dat opwarmen gewoon na het zwemmen
Nee, het is daar toch al prachtig weer?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Woeiiiii dat is best een uitdaging
Nou ja als dat niet lukt doen we dat opwarmen gewoon na het zwemmen
ik heb ik spanje wel eens een warmte wisselaar gemaakt zodat het zwembad verwarmd werd door de zonnencollquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, tenzij je een goed excuus wilt om ook naar Portugal te komen?
Mijn moeder typt altijd 'google' in bij de google zoekfunctie op startpagina, en dan klikt ze door naar de sitequote:Op donderdag 31 maart 2011 16:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja er zijn mensenZo werd mij een keer gevraagd of ik namen wilde weg-typ-exen, ik zie dat papier en zeg "joh dat ziet er uit als een spreadsheet, klopt dat? Als je me het bestand mailt dan haal ik zo de namen voor je weg". Zegt die vrouw "Oh ja, dat kan natuurlijk ook"
![]()
![]()
Of een half uur achter de pc zich afvragen wat een afkorting betekend en niemand bedacht dat je Google hebtDus ik heel intelligent, oh dat betekent bla bla, iedereen helemaal verbaasd
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja ik heb et al
maar de structuur is dus:
-probleemstelling
-genomen acties
-resultaten
en anders zetten we gewoon een paar keer de waterkoker aanquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, het is daar toch al prachtig weer?Ik heb ooit in mei in de zee gezwommen in Griekenland, ik neem aan dat zo'n bad sneller opgewarmd is
En dat kan sowieso![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |