worden de kleine guppen dan opgehaald??quote:
Dan is jouw conclusie dus een opsomming van de acties die ondernomen moeten worden. Een zinnetje ervoor om het in de tekst te breien, en een zinnetje erachter om het mooi af te ronden, en klaar is Barbabe.quote:
Dat laatstequote:Op donderdag 31 maart 2011 16:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
worden de kleine guppen dan opgehaald??
of mag je dan je roze plastic halen??
Als je nu even naar Rusland teleporteert welquote:
Lekker welquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat laatste
ik had deze week 1 klein gupje maar en had vanmiddag om 13:00 al weekend
hehehquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan is jouw conclusie dus een opsomming van de acties die ondernomen moeten worden. Een zinnetje ervoor om het in de tekst te breien, en een zinnetje erachter om het mooi af te ronden, en klaar is Barbabe.
Dat is wel heel lekker ja, volgens mij heb ik morgen ook op tijd weekendquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat laatste
* Barreltje gaat morgen zwemmen met het gupje van vriendinnetjequote:Op donderdag 31 maart 2011 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat laatste
Hmmmm .... dan heb je je kruit al verschotenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:18 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heheh
die acties heb ik net daarboven in 4 zinnen uitgelegd
Ik wil ook zwemmen!quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje gaat morgen zwemmen met het gupje van vriendinnetje![]()
Zelfs niet aan een nieuwe kop koffiequote:Op donderdag 31 maart 2011 16:20 schreef Symphonic het volgende:
Zo de boel is klaar voor morgen, nu mijn tijd uitzitten.
Ik ga niets nieuws meer beginnen
Ik wil ook wel met jou zwemmenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Tot hoe laat moet je dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:20 schreef Symphonic het volgende:
Zo de boel is klaar voor morgen, nu mijn tijd uitzitten.
Ik ga niets nieuws meer beginnen
uit eten in de McDrivequote:Op donderdag 31 maart 2011 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat laatste
mja ik heb et alquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmmm .... dan heb je je kruit al verschoten...
Soort samenvatting dan, als conclusie?
gezellig, hoe oud is dat gupje?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
morgen 9 uur, delftquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil ook wel met jou zwemmen
[..]
Tot hoe laat moet je dan?
als het maar met de auto isquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gezellig, hoe oud is dat gupje?
Ik ga morgen mijn vriendje wegbrengen met de autodan ga ik koen wegbrengen naar de psz met de auto, dan ga ik naar het winkelcentrum met de auto, en dan ga ik denk ik weer naar huis met de auto
die kan niet zwemmenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
als het maar met de auto is
hij is nu.. 4 maanden![]()
een mini gupje dus!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |