quote:
Weet je wat ik net kreeg op mijn werk?quote:
Dezequote:
Nee hoor, ieder z'n ding toch?quote:
nebulus en hoe heet dat poppetje ook alweerquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, commodore 64Heb ik uren Frogger op gespeeld
![]()
Ik ben zo blij dat ik nog echt van de buitenspeelgeneratie ben.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, ieder z'n ding toch?Ik ben altijd al van de computerspelletjes geweest
Maar vind buitenspelen belangrijker
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nebulus en hoe heet dat poppetje ook alweeren natuurlijk ook dat spel met die balletjes waarmee je blokjes weg moest tikken
oooh ik ben zo slecht in namen
Ik ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:49 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik nog echt van de buitenspeelgeneratie ben.
die kerel is pro gekquote:
jaag ik je weg?quote:
Klopt, maar ik heb wel het idee dat kinderen nu ook minder buiten spelen en dat vind ik geen goede ontwikkelingquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ik ookAl vind ik niets mis met computers oid... Ik ben erg blij dat die ontwikkeling zo gegaan is zoals het gegaan is, ik zou niet meer zonder kunnen...
ik weet het wel zeker.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:51 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb wel het idee dat kinderen nu ook minder buiten spelen en dat vind ik geen goede ontwikkeling
ik weet waar die heen gaatquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet je wat ik net kreeg op mijn werk?
Een paraplu
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nebulus en hoe heet dat poppetje ook alweeren natuurlijk ook dat spel met die balletjes waarmee je blokjes weg moest tikken
Ha die TFMquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:50 schreef TheFamousMan het volgende:
Bonne après-midi, madame et monsieurs!
symquote:
Whehehehehehequote:Op donderdag 31 maart 2011 15:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet je wat ik net kreeg op mijn werk?
Een paraplu
ja dat was ook altijd VETquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:51 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]En Summer Games en Winter Games
die ging goed krijg morgen of maandag al iets te horenquote:
Nebulus ja, en Arkanoid, http://spele.nl/games/behendigheid/arkanoid/, word vandaag de dag ook nog ontelbaar veel gespeeldquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |