Neh, Nijntje gaat buitenspelen. Skateborden ofzo.quote:

welke Wii spelletjes hebben ze al gespeeld??quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij wil niet weten wat die barbies hier allemaal mee maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje

ja inderdaadquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bowie? Die heeft toch alleen 2 verschillende kleuren ogen?En is grappig dat je hem aanhaalt, want ik vind Wok wel op Bowie lijken

Oke doeiquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:42 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga wel hoor, als jullie dat zo graag hebben

quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
welke Wii spelletjes hebben ze al gespeeld??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wij hebben geen wii ook geen xbox, ps2, ps3 nintendo gameplayboxultimate of weet ik veel hoe die rommel allemaal heet.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer

Ja ik ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bowie? Die heeft toch alleen 2 verschillende kleuren ogen?En is grappig dat je hem aanhaalt, want ik vind Wok wel op Bowie lijken

Ik speelde vroeger altijd op de Nintendo en Gameboy, dus vroeger was het ook al zoquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wij hebben geen wii ook geen xbox, ps2, ps3 nintendo gameplayboxultimate of weet ik veel hoe die rommel allemaal heet.
 Heb hele zomers doorgebracht achter dat ding
 Heb hele zomers doorgebracht achter dat ding  Maar ik speelde ook nog veel buiten enzo
 Maar ik speelde ook nog veel buiten enzo  

Neequote:Op donderdag 31 maart 2011 15:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Solli? Stopt GF met eigen batsbaas zijn?
 Maar eventueel iets erbij geloof ik
 Maar eventueel iets erbij geloof ik  ben ook wel even benieuwd
 ben ook wel even benieuwd  

Wij hadden een commodore 64 en een atariquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik speelde vroeger altijd op de Nintendo en Gameboy, dus vroeger was het ook al zoHeb hele zomers doorgebracht achter dat ding
Maar ik speelde ook nog veel buiten enzo

Oh ja, commodore 64quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wij hadden een commodore 64 en een atari
maar ik hield meer van buiten spelen en bij vriendinnetjes spelen
 Heb ik uren Frogger op gespeeld
 Heb ik uren Frogger op gespeeld  

C64 dat was echt gaaf.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]

wij ook nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wij hebben geen wii ook geen xbox, ps2, ps3 nintendo gameplayboxultimate of weet ik veel hoe die rommel allemaal heet.

Ookquote:
 En een treintje
 En een treintje  

Frogger met dat klotemuziekjequote:Op donderdag 31 maart 2011 15:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, commodore 64Heb ik uren Frogger op gespeeld

Ik had een MSX... ook heel wat tijd achter doorgebrachtquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
 .
.

quote:

Weet je wat ik net kreeg op mijn werk?quote:

Dezequote:

Nee hoor, ieder z'n ding toch?quote:
 Ik ben altijd al van de computerspelletjes geweest
 Ik ben altijd al van de computerspelletjes geweest  Maar vind buitenspelen belangrijker
 Maar vind buitenspelen belangrijker  

nebulus en hoe heet dat poppetje ook alweerquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, commodore 64Heb ik uren Frogger op gespeeld

en natuurlijk ook dat spel met die balletjes waarmee je blokjes weg moest tikken
 en natuurlijk ook dat spel met die balletjes waarmee je blokjes weg moest tikken 

Ik ben zo blij dat ik nog echt van de buitenspeelgeneratie ben.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, ieder z'n ding toch?Ik ben altijd al van de computerspelletjes geweest
Maar vind buitenspelen belangrijker

quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nebulus en hoe heet dat poppetje ook alweeren natuurlijk ook dat spel met die balletjes waarmee je blokjes weg moest tikken
oooh ik ben zo slecht in namen
 Het zegt me zo niets
 Het zegt me zo niets  Misschien als ik het zie dat het me dan te binnen schiet
 Misschien als ik het zie dat het me dan te binnen schiet 
Ik ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:49 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik nog echt van de buitenspeelgeneratie ben.
 Al vind ik niets mis met computers oid... Ik ben erg blij dat die ontwikkeling zo gegaan is zoals het gegaan is, ik zou niet meer zonder kunnen...
 Al vind ik niets mis met computers oid... Ik ben erg blij dat die ontwikkeling zo gegaan is zoals het gegaan is, ik zou niet meer zonder kunnen...

die kerel is pro gekquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |