Barbies...quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
ga met je barbies digitale apparaten spelen
het irriteerdequote:Op donderdag 31 maart 2011 15:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stoer
[..]
En bestaat er dan een kans dat het weer terugkomt?En ik moet zeggen dat ik het niet echt zag, moet het weggehaald worden omdat je er last van had?
jij wil niet weten wat die barbies hier allemaal mee makenquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Barbies...
de jeugd van tegenwoordig kan helemaal niet meer z'n eigen fantasie gebruiken...
Ga je een keer mee met poppen spelen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Barbies...
de jeugd van tegenwoordig kan helemaal niet meer z'n eigen fantasie gebruiken...
Jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het irriteerde![]()
gelukkig leide mijn oogverblindende schoonheid de aandacht af![]()
het kan terug komen en daar is niets aan te doen
Neh, Nijntje gaat buitenspelen. Skateborden ofzo.quote:
welke Wii spelletjes hebben ze al gespeeld??quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij wil niet weten wat die barbies hier allemaal mee maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
ja inderdaadquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bowie? Die heeft toch alleen 2 verschillende kleuren ogen?En is grappig dat je hem aanhaalt, want ik vind Wok wel op Bowie lijken
Oke doeiquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:42 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga wel hoor, als jullie dat zo graag hebben
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
welke Wii spelletjes hebben ze al gespeeld??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wij hebben geen wii ook geen xbox, ps2, ps3 nintendo gameplayboxultimate of weet ik veel hoe die rommel allemaal heet.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ja ik ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bowie? Die heeft toch alleen 2 verschillende kleuren ogen?En is grappig dat je hem aanhaalt, want ik vind Wok wel op Bowie lijken
Ik speelde vroeger altijd op de Nintendo en Gameboy, dus vroeger was het ook al zoquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wij hebben geen wii ook geen xbox, ps2, ps3 nintendo gameplayboxultimate of weet ik veel hoe die rommel allemaal heet.
Neequote:Op donderdag 31 maart 2011 15:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Solli? Stopt GF met eigen batsbaas zijn?
Wij hadden een commodore 64 en een atariquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik speelde vroeger altijd op de Nintendo en Gameboy, dus vroeger was het ook al zoHeb hele zomers doorgebracht achter dat ding
Maar ik speelde ook nog veel buiten enzo
Oh ja, commodore 64quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wij hadden een commodore 64 en een atari![]()
maar ik hield meer van buiten spelen en bij vriendinnetjes spelen
C64 dat was echt gaaf.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wij ook nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wij hebben geen wii ook geen xbox, ps2, ps3 nintendo gameplayboxultimate of weet ik veel hoe die rommel allemaal heet.
Ookquote:
Frogger met dat klotemuziekjequote:Op donderdag 31 maart 2011 15:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, commodore 64Heb ik uren Frogger op gespeeld
![]()
Ik had een MSX... ook heel wat tijd achter doorgebrachtquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |