Dus toch!quote:
problemen mee?quote:
Nope.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vriendin wel denk ikquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope.hihi, malliee, natuurlijk niet gekkie, waar zie je me voor aan lieverd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hihi, malliee, natuurlijk niet gekkie, waar zie je me voor aan lieverd?
BiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ach, gewoon geen rokjes aan doen!quote:
Bi-Metaal!quote:
naaldhakken wel goed?quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hihi, malliee, natuurlijk niet gekkie, waar zie je me voor aan lieverd?
Ik wist het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het staat altijd zo lullig om homo's uit te schelden voor homo.![]()
En anders bi-ologie wel!quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Bi-Metaal!
Daar krijg jij ook nog een scheikunde proefwerk over
je kon het niet weten inderdaad, misschien weet ik het nog niet eens van mezelfquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wist het niet.
En het staat altijd zo lullig om homo's uit te schelden voor homo.
Jij weet niet welke scheikunde methode wij hebbenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Bi-Metaal!
Daar krijg jij ook nog een scheikunde proefwerk over
Nova toch ook?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij weet niet welke scheikunde methode wij hebben
Geen interesse. Geef maar cadeau aan H.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:59 schreef Joysa het volgende:
[TK] stront vervelende hond, piept de hele dag, klimt via jou op de bank, springt tegen je aan, likt je hele hand af.
Bi-kent!quote:
wij ook voor scheikundequote:
Wij hebben wazige boekjes waar niemand iets van snaptquote:
Wat ga je vanavond doen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen interesse. Geef maar cadeau aan H.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |