Hoe minder hoe meer wij hebbenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Prima
[..]
True, true, het doet er niet toe![]()
Mosterdsoepquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
The 3rd Birthday. En nu mosterdsoep maken.
Dat is wel zo'n beetje waar een Muck op neerkomt jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
IJs, cappuccino, muffins, lasagne, quiche en een slaapplaats
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:59 schreef Joysa het volgende:
[TK] stront vervelende hond, piept de hele dag, klimt via jou op de bank, springt tegen je aan, likt je hele hand af. Misschien iets voor op de bbq?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:59 schreef Joysa het volgende:
[TK] stront vervelende hond, piept de hele dag, klimt via jou op de bank, springt tegen je aan, likt je hele hand af.
Had je je handen maar moeten wassen!quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:59 schreef Joysa het volgende:
[TK] stront vervelende hond, piept de hele dag, klimt via jou op de bank, springt tegen je aan, likt je hele hand af.
Thanks, but no thanksquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:59 schreef Joysa het volgende:
om 17:30 moussaka zoeken en om 18:15 moussaka eten!quote:
honden zijn coolquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Thanks, but no thanks
Ik hoef geen hond
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Thanks, but no thanks
Ik hoef geen hond
Ik heb een kat.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:59 schreef Joysa het volgende:
schmackelijckquote:
Breng die Mars terug naar de winkel, nu.quote:
Ik hou 'm lekkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Breng die Mars terug naar de winkel, nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik hou 'm lekkerHomo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van Morrissonquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:00 schreef Muck het volgende:
Well, it's a marvelous night for a moondance
With the stars up above in your eyes
A fantabulous night to make romance
'Neath the cover of October skies
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik hou 'm lekkerBreng die enge meneer terug naar de TBS-kliniek, nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |