quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:35 schreef Thomass het volgende:
Ik zou in een politiewagen gaan zitten en zeggen dat je nekpijn hebt.
HEHEHE.
HEHEHE.
HEHEHE.
Echt doen ook gewoon!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:35 schreef Thomass het volgende:
HEHEHE.
HEHEHE.
Zal je net zien dat de politie dan wel de schade op je verhaaltquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:35 schreef Thomass het volgende:
HEHEHE.
Dit..quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:20 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Zal je net zien dat de politie dan wel de schade op je verhaalt
Beetje moeilijk om die schade in te schatten. Zelfs een schadeexpert zal de oorspronkelijk schade niet kunnen achterhalen nadat de brandweer met de betonschaar over de auto is heen geweestquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:43 schreef Rapaille het volgende:
Krijg je helemaal niks van de verzekering? Er was toch ook schade van de aanrijding? Kan je niet het bedrag krijgen wat je normaal gesproken zou hebben gekregen om je schade te laten repareren?
Dat staat los van het verwijderen van het dak, dus daar heb je toch wel recht op?
Doorgaans is de schade van een ongeval niet aan het dak hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:55 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Beetje moeilijk om die schade in te schatten. Zelfs een schadeexpert zal de oorspronkelijk schade niet kunnen achterhalen nadat de brandweer met de betonschaar over de auto is heen geweest
Goed gedaan,kut voor je auto maar toch:quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat had ik dan moeten doen ?
In zo'n auto blijven zitten hooguit een meter van de rijstrook is ook gevaarlijk !
Over een vangrail heen tillen kan ook niet !!
Het meisje zelf was ook jong en reed in een Alto, die zal mijn auto ook niet zelf kunnen vergoeden ben ik bang.
1.Meer dan een ambulance bellen wordt er doorgaans niet van je verwachts tenzij je een medische achtergrond hebtquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:46 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
[..]
Goed gedaan,kut voor je auto maar toch:
1. Niet helpen bij ongeluk,Dikke boete
2. Als ze dood was meby rechtzaak
3.Kut voor je auto maar anders kreeg je toch schuldgevoel van hier tot tokio
Hoogstwaarschijnlijk zou je dan tegengehouden worden door de brandweermannen net zoals dat met ts is gebeurd met de politiemannen. "nee nee, mevrouw, u MOET blijven zitten, u heeft levensgevaarlijke nekschade, rustig maar, alles komt goed"quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:48 schreef Isabeau het volgende:
Als ik dat meisje was geweest en de brandweer was komen vertellen dat ze het dak van de behulpzame meneer gingen afknippen was ik pardoes uitgestapt en op straat gaan liggen, serieus
Hebben ze allemaal in hun voorwaarden staan me dunkt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 04:09 schreef Ixnay het volgende:
Verschrikkelijk verhaal.
Echt een helpende hand die genaaid wordt.
Welke verzekeraar is dit, als het mijn verzekeraar is zeg ik morgen nog mijn verzekering op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |