Knop niet gemerkt. En heb OP aangepast, stond in de Ik vorm van Revje geschreven. + links.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:49 schreef andrew.koster het volgende:
Doet die mooie knop om een vervolg te maken het niet?
Ik zat me af te vragen: wat wordt als tie breaker gebruikt? Stel dat GZA van Razilat wint, dan hebben GZA, Razilat en ikzelf allemaal 3 wins. Wordt dan W/L ratio van de sets geteld? Of hoe wordt bepaald wie 2e, 3e en 4e wordt? Een FFA tie breaker?
Sorryquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:17 schreef Revje1 het volgende:
Knoepert, Knappert, IrFrenkyV, ebGMcSilent word tijd dat jullie je gaan melden om de wedstrijden te spelen. De mensen in jullie poule klagen dat jullie nooit online zijn.
We hebben toch nog een week. Sorry dat ik meer hobby's heb behalve starcraftquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:17 schreef Revje1 het volgende:
Ik heb nu al paar dingen gelezen waar mensen niet weten wanneer de deadline afloopt. Of er word op een map gespeeld die niet op de lijst staat waar je uit kan kiezen. Dat laatste zie ik dan door de vingers.
Maar dit zijn dingen die netjes staat vermeld op de site. Neem dus eens de moeite die dingen door te nemen.
Knoepert, Knappert, IrFrenkyV, ebGMcSilent word tijd dat jullie je gaan melden om de wedstrijden te spelen. De mensen in jullie poule klagen dat jullie nooit online zijn.
Ja, alleen hoe sneller je ze speelt hoe beter. Je mag er niet vanuit gaan dat je tegenstanders ook alles op het laatste moment willen afraffelenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:35 schreef Agiath het volgende:
[..]
We hebben toch nog een week. Sorry dat ik meer hobby's heb behalve starcraft
Goed, ik zal ze voor het eind het weekend zorgen dat ik ze gespeeld hebquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:35 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Niet om lullig te doen TomPoes, maar je wist wanneer je zou moeten spelen. Volgende keer misschien beter niet meedoen, als je niet zeker weet dat het gaat lukken...
[..]
Ja, alleen hoe sneller je ze speelt hoe beter. Je mag er niet vanuit gaan dat je tegenstanders ook alles op het laatste moment willen afraffelen
Je heb tot maandag.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:35 schreef Agiath het volgende:
[..]
We hebben toch nog een week. Sorry dat ik meer hobby's heb behalve starcraft
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:35 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Niet om lullig te doen TomPoes, maar je wist wanneer je zou moeten spelen. Volgende keer misschien beter niet meedoen, als je niet zeker weet dat het gaat lukken...
Gelukkig presteert hij beter in SC2quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:50 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Mwah, subsectie alleen niet, nifty is niet zo goed met fora
<3quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:54 schreef GoodGawd het volgende:
Ik heb 8x zoveel posts dan jij. Beetje respect is op zijn plaats.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |