abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 maart 2011 @ 14:46:41 #1
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_94855059

Zo het is weer zover deel 3 van het Fok!king toernooi gaat beginnen.

Topic deel1

omNOMNOMNOMNOM en Revje zullen dit toernooi gaan organiseren.

omNOMNOMNOMNOM zal een site maken en bijhouden. Revje zorgt voor de regelementen en dat er een beetje tempo blijft zitten in het toernooi.

Het toernooi zal een maand duren. Eerste 2 weken zijn er pouls die afgewerkt dient te worden. Denk dus eerst na of je tijd hiervoor heb. We willen graag deelnemers hebben die actief meedoen.
Anders krijg je net als bij deel 2 van het toernooi dat het erg lang gaat duren. Te lang dus!

Maplist:

1. Scrap Station
2. Xel'Naga Caverns
3. Backwater Gulch
4. Delta Quardrant
5. Metalopolis
6. Shakuras Plateau
7. Slag Pits
8. Tel'Darim Altar LE
9. The Shattered Temple
10. Typhoon Peaks

Deadline voorrondes 5april.

Deel 1: http://foktoernooi.woelmuis.nl/foktoernooi.html

Deel 2: http://fokking.uni.cc

Huidig Deel 3: http://fok.wowarena.nl/

[ Bericht 16% gewijzigd door GoodGawd op 31-03-2011 21:34:08 ]
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_94856283
Zet je ook nog even link naar vorige topic erin ;)
pi_94857744
Doet die mooie knop om een vervolg te maken het niet?

Ik zat me af te vragen: wat wordt als tie breaker gebruikt? Stel dat GZA van Razilat wint, dan hebben GZA, Razilat en ikzelf allemaal 3 wins. Wordt dan W/L ratio van de sets geteld? Of hoe wordt bepaald wie 2e, 3e en 4e wordt? Een FFA tie breaker? :D
pi_94857890
Kijk in groep Forcefield, daar is hetzelfde aan de hand. In principe gaat het dan om games gewonnen / verloren. Als dat ook hetzelfde is komt er een playoff tussen de 3.

daar staat het nu:

Jace 2 / 3
Reinforce 3 / 2
Rhanald 4 / 2

Alleen de partijen tegen de nr4 moeten nog afgerond worden. Zelfs de nr4 kan nog door in theory...

Maar hoe het er nu uit ziet gaan een stuk meer mensen door naar de KO, aangezien er zoveel tokkies nog geen game hebben gespeeld en niet reageren waar dan ook op.

[ Bericht 24% gewijzigd door omNOMNOMNOMNOM op 31-03-2011 15:58:21 ]
pi_94859376
TvP
http://www.scrumzelfstudie.nl voor snelle en goedkope Scrum Master Certificering dmv zelfstudie
  donderdag 31 maart 2011 @ 17:10:12 #6
157428 GoodGawd
pi_94861322
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 15:49 schreef andrew.koster het volgende:
Doet die mooie knop om een vervolg te maken het niet?

Ik zat me af te vragen: wat wordt als tie breaker gebruikt? Stel dat GZA van Razilat wint, dan hebben GZA, Razilat en ikzelf allemaal 3 wins. Wordt dan W/L ratio van de sets geteld? Of hoe wordt bepaald wie 2e, 3e en 4e wordt? Een FFA tie breaker? :D
Knop niet gemerkt. En heb OP aangepast, stond in de Ik vorm van Revje geschreven. + links.
pi_94862903
tvp
How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
pi_94873009
Ik heb nu al paar dingen gelezen waar mensen niet weten wanneer de deadline afloopt. Of er word op een map gespeeld die niet op de lijst staat waar je uit kan kiezen. Dat laatste zie ik dan door de vingers.

Maar dit zijn dingen die netjes staat vermeld op de site. Neem dus eens de moeite die dingen door te nemen.

Knoepert, Knappert, IrFrenkyV, ebGMcSilent word tijd dat jullie je gaan melden om de wedstrijden te spelen. De mensen in jullie poule klagen dat jullie nooit online zijn.
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:33:12 #9
300556 Tom_Poes
Marten bedankt!
pi_94874187
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:17 schreef Revje1 het volgende:

Knoepert, Knappert, IrFrenkyV, ebGMcSilent word tijd dat jullie je gaan melden om de wedstrijden te spelen. De mensen in jullie poule klagen dat jullie nooit online zijn.
Sorry :@ Maar ik postte net al dat ik van t weekend weer thuis zit en dan weer tijd heb. Als blijkt dat ik toch problemen blijf houden zal ik me terug moeten trekken, maar daar ga ik niet vanuit. Ik wil 3e worden in mn poule *O* Mn zwaarden zijn al geslepen })
pi_94874326
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:17 schreef Revje1 het volgende:
Ik heb nu al paar dingen gelezen waar mensen niet weten wanneer de deadline afloopt. Of er word op een map gespeeld die niet op de lijst staat waar je uit kan kiezen. Dat laatste zie ik dan door de vingers.

Maar dit zijn dingen die netjes staat vermeld op de site. Neem dus eens de moeite die dingen door te nemen.

We hebben toch nog een week. Sorry dat ik meer hobby's heb behalve starcraft :')
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_94874362
Niet om lullig te doen TomPoes, maar je wist wanneer je zou moeten spelen. Volgende keer misschien beter niet meedoen, als je niet zeker weet dat het gaat lukken...

quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:35 schreef Agiath het volgende:

[..]

We hebben toch nog een week. Sorry dat ik meer hobby's heb behalve starcraft :')
Ja, alleen hoe sneller je ze speelt hoe beter. Je mag er niet vanuit gaan dat je tegenstanders ook alles op het laatste moment willen afraffelen
pi_94874572
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:35 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Niet om lullig te doen TomPoes, maar je wist wanneer je zou moeten spelen. Volgende keer misschien beter niet meedoen, als je niet zeker weet dat het gaat lukken...

[..]

Ja, alleen hoe sneller je ze speelt hoe beter. Je mag er niet vanuit gaan dat je tegenstanders ook alles op het laatste moment willen afraffelen
Goed, ik zal ze voor het eind het weekend zorgen dat ik ze gespeeld heb
pi_94874670
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:35 schreef Agiath het volgende:

[..]

Je heb tot maandag.

Maar heb ook in gedachte dat diegene die in je poule zitten niet op dezelfde tijden online zijn als dat jij van plan bent online te zijn.

En het gaat erom dat je als je niet kan spelen wel gegeven moment aangeeft wanneer je wel kan spelen. Zodat je tegenstanders ook wat met jullie kunnen afspreken.

En dat je meer hobbys heb begrijp ik maar bij het aanmelden voor dit toernooi heb ik aangegeven dat ik deelnemers wil hebben die actief meedoen!
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:45:58 #14
300556 Tom_Poes
Marten bedankt!
pi_94875056
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:35 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

;( wissikveel dat ik gruwelijk ziek zou worden.

Maar vanaf morgenavond dus online! (ebGMcSilent that is)

EDIT-

Om de toon positief te houden misschien pas daadwerkelijk zeuren op mensen en ze desnoods flaggen en op de zwarte lijst zetten ( }) )als blijkt dat ze na sluiting van de markt hun games niet gespeeld hebben.
pi_94875619
Nou dat hebben we de vorige 2 edities dus al gehad :) vandaar dat we het graag wat strakker willen organiseren :)

Mijn exuses ten opzichte van vorige comment. Sterkte!
pi_94875841
Tompoes dit is me derde toernooi. Dus al wat ervaring kwa verloop van de rondes.

2de toernooi duurde veel te lang omdat de organisator er niet genoeg bovenop zat. deadlines tot 3 keer toe verlengde enzo.
We zijn wel positief maar we willen er gewoon beetje de vaart erin houden.

Tis vooral om duidelijk aan te geven dat het tijd word om je te melden bij je tegenstander. Zodat dus hun ook weten wanneer jij tijd heb.
pi_94875896
Wel leuk te lezen dat de organisatie op 1 lijn zit:)
pi_94887347
Ik zal morgenmiddag af en toe online zijn. Ben ook hard aan het studeren voor de tentamens. Dus dan check ik of er iemand is, zo ja dan spelen we gelijk even :)
  vrijdag 1 april 2011 @ 08:22:45 #19
326058 Razilat
ter vermaeck!
pi_94890548
hmm dit topic staat volgens mij in de verkeerde sectie?
pi_94890974
Mwah, subsectie alleen niet, nifty is niet zo goed met fora :)
  vrijdag 1 april 2011 @ 08:54:47 #21
157428 GoodGawd
pi_94891067
Ik heb 8x zoveel posts dan jij. Beetje respect is op zijn plaats.
  vrijdag 1 april 2011 @ 09:25:37 #22
326058 Razilat
ter vermaeck!
pi_94891720
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 08:50 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Mwah, subsectie alleen niet, nifty is niet zo goed met fora :)
Gelukkig presteert hij beter in SC2 :D
pi_94891850
quote:
16s.gif Op vrijdag 1 april 2011 08:54 schreef GoodGawd het volgende:
Ik heb 8x zoveel posts dan jij. Beetje respect is op zijn plaats.
<3
  vrijdag 1 april 2011 @ 11:26:22 #24
326058 Razilat
ter vermaeck!
pi_94895594
Het is nu vrijdag en er staan nog zo veel matches open. Ik zou alvast de reservetroepen inlichten!
pi_94896799
Dinsdag sluit de boel, dus kan nog vant weekend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')