Dikkefaalreactiequote:
Vergeet je zwembroek nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:49 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
Dikkefaalreactie
voornamelijk omdat er al 2949 topics hiervoor zijn geweest
en ik ga nu naar Albeda open dag
toedels
Ja ik heb wel eens slechter gescoordquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Goh, een vangst van drie users! Best aardig, TV!
Nou, Erik, kun je als mod het hier niet even opruimen? Met een note/ban voor die trollen die deze reeks opeens "ontdekken"?quote:
Hoe graag ik ook zou willen, de overschrijden de FAQ/Policy niet, het is een openbare reeks en ze houden het bij een enkele post. Dus ik ben bang dat ik er niks aan kan doenquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:57 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nou, Erik, kun je als mod het hier niet even opruimen? Met een note/ban voor die trollen die deze reeks opeens "ontdekken"?
Onder welke steen heb je gelegen als je nu pas ontdekt dat er homo's en [Homo]'s zijn hee?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:57 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nou, Erik, kun je als mod het hier niet even opruimen? Met een note/ban voor die trollen die deze reeks opeens "ontdekken"?
quote:
Oooh, vroeger was er volgens mij een regel in de FAQ/Policy over reeksen die iets zei als "Nieuwe reeksen zijn verboden, in principe mag iedereen posten in de bestaande reeksen, maar blijf er weg als je daar niets te zoeken hebt." Maar misschien is die geschrapt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe graag ik ook zou willen, de overschrijden de FAQ/Policy niet, het is een openbare reeks en ze houden het bij een enkele post. Dus ik ben bang dat ik er niks aan kan doen. Oh, en ik ben geen ONZ-mod.
Mjah, het komt zo *dom* over. Kennelijk nooit verder kijken dan eerste 10 actieve topics.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onder welke steen heb je gelegen als je nu pas ontdekt dat er homo's en [Homo]'s zijn hee?
Ik vond het wel een goede regel eigenlijk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh daar heb ik geen idee van. Kan het wel even navragen
.
Ja hetero's zijn welkom jaquote:
Hoe jong is de jongste?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:56 schreef Ang3l het volgende:
O Tomasso! Ik pak een nog jongere van de Friso-familie
Volgende week een date met de jongste daar
Whehehe, nee ik heb geen hiv hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat was dat toch met die drie maanden Ang3l? Gewoon een persoonlijke grens, of was je bang dat je besmet was met HIV?
Mag ik dat wel een heel klein beetje heel erg fout vinden!quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat was dat toch met die drie maanden Ang3l? Gewoon een persoonlijke grens, of was je bang dat je besmet was met HIV?
De goeie grappen worden vantevoren al aangekondigd...quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:52 schreef Steve het volgende:
Het is geen 1 april. En de date is pas volgende week.
Een 1 april-grap die niets met 1 april te maken heeft is geen 1 april-grap...quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:53 schreef TheVulture het volgende:
De goeie grappen worden vantevoren al aangekondigd...
Dan hoop ik dat het geen 1 aprilgrap isquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:54 schreef Steve het volgende:
[..]
Een 1 april-grap die niets met 1 april te maken heeft is geen 1 april-grap...
Mag ik wel een heel klein beetje beledigd zijn dat je denkt dat ik hem er echt in ga hangen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mag ik dat wel een heel klein beetje heel erg fout vinden!
Noem het dan geen datequote:Op donderdag 31 maart 2011 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag ik wel een heel klein beetje beledigd zijn dat je denkt dat ik hem er echt in ga hangen?
Hij komt gewoon eten voor de Friso vergadering
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, G_E, kijk eens bovenaan het topic? Myraela heeft schoongemaakt.
Eeeehehheheheheeeeww!quote:
En ik heb een vrijbrief (hihihihihi) gekregen om dat ook te doen als het een aantal posts zijn die er slechts staan om te trollen.quote:
Daar hebben ze tegenwoordig toch ook van sneltestjes voor?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:07 schreef Tha_Erik het volgende:
And I quote:quote:
quote:@Serafijn ja die vergadering is WEER verzet! Gelukkig kon ik want wil er nu toch wel eens bij zijn. Wat vind je ervan als we ervoor daten?
Da doe IK nie!quote:@Serafijn ja als je dat leuk vind! Ik wil best een date met mijn friso vriendje! Als ik dan ook nog kipcola leer maken dan is dat super!
Ons Homomodje.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En ik heb een vrijbrief (hihihihihi) gekregen om dat ook te doen als het een aantal posts zijn die er slechts staan om te trollen.
Nou vooruit, mijn vertrouwen in je is weer hersteldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |