Dan stel ik mijn mening iets bij.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind mezelf wel veel leuker dan toen ik jonger was.
iemand moet het doenquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Een vrouw kan niet fappen. Of is er iets wat je ons moet vertellenquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Shut up. Stiekem verbind ik telkens opnieuw met de radio om te fappen op mijn eigen stem.
Qua leeftijd doable, qua de rest niet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Dank je. Denk ik. Maar daar ben ik niet zeker van.
Misschien heeft ze een micropenis als clit ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:15 schreef STING het volgende:
[..]
Een vrouw kan niet fappen. Of is er iets wat je ons moet vertellen
Waren de vrouwen waar jij bij was altijd zo onbekwaam?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:15 schreef STING het volgende:
[..]
Een vrouw kan niet fappen. Of is er iets wat je ons moet vertellen
Ja dank je, ik deed mijn best die vrouwelijke gedachtengang te onderdrukken maar als zelfs jij het denkt, dan bedoelde hij dat. Klootzak!quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Qua leeftijd doable, qua de rest niet.
Zo las ik het, ik zou m slaan.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe kan ik nu iets doable noemen terwijl ik niet weet hoe L-E eruit zietquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Qua leeftijd doable, qua de rest niet.
Zo las ik het, ik zou m slaan.
Toen had je ook nog geen tietenquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ook, grappig is dat. Toen ik jonger was had ik dat niet gedacht
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:18 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Toen had je ook nog geen tieten
Soppen, vrouw soppenquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waren de vrouwen waar jij bij was altijd zo onbekwaam?
Ik heb geen idee, ik lul gewoon uit mijn nek.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:18 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hoe kan ik nu iets doable noemen terwijl ik niet weet hoe L-E eruit ziet
Ik wil zo graag dat je voor mijn persoonlijkheid valt. Of zo.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je helpt ook niet erg mee om je pluspunten te vinden.
Hou vol, taly. Hou vol.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:19 schreef Tally het volgende:
Nu kan ik niet meer blijven volhouden dat ik niemand uit Singles gedaan heb natuurlijk
Al hoewel. Aan een Hongaarse worst lurken betekend nog niet dat we het gedaan hebben natuurlijk
Oh.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:19 schreef STING het volgende:
[..]
Soppen, vrouw soppen
En de vrouwen waar ik bij was, hoefte dat uiteraard nooit te doen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |