Dankje!quote:
quote:
Ghehehequote:Op donderdag 31 maart 2011 14:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lekker zo'n dag met Bob in bed
Je vergeet de leraren!quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat is werkelijk het enige nadeel van school.
En lekkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:12 schreef norich het volgende:
[..]
ik vind mn leraren anders allemaal wel tof
Weet ik veel, ambtenaren zijn anders.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Want collega's zijn wel altijd leuk?
Sommige zijn inderdaad wel aardig/tof of wat dan ook.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:12 schreef norich het volgende:
ik vind mn leraren anders allemaal wel tof
dat doen we ook helemaal nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Valt het op dat er niet gekwijld wordt
Nu pas?quote:
heb jij het de laatste tijd voorbij zien komen dan? ik nietquote:
Ik was er niet gek veel en zie Remco nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:31 schreef norich het volgende:
[..]
heb jij het de laatste tijd voorbij zien komen dan? ik niet
druk met zn werk en huis misschien?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik was er niet gek veel en zie Remco niet
Waar is die vent?
Eens per twee maand?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:32 schreef 100% Tukker het volgende:
Gewoon even het hele backup-schedule getweaked hier... JONGUH!
Dat weet jij vast beter dan ikquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:33 schreef norich het volgende:
[..]
druk met zn werk en huis misschien?
doubtfulquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat weet jij vast beter dan ik
Nee, we hebben wat nieuwe serverts in gebruik genomen hier en die stonden nog niet in de imaging-backup...quote:
Dat is altijd nadeligquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
zo Bob naar het station brengen
Oke, bij wat voor 'soort' bedrijf zit je eigenlijk?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:40 schreef 100% Tukker het volgende:
Nee, we hebben wat nieuwe serverts in gebruik genomen hier en die stonden nog niet in de imaging-backup...
Verder nog wat streamlining wat betreft tijdsduur enz.
Dat hou ik liever even voor me.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, bij wat voor 'soort' bedrijf zit je eigenlijk?
Misschien zijn ze al samen, en doen ze expres zo tegen mekaar op ToF omdat wij er niet achter mogen komen!?quote:
Goeden theoriequote:Op donderdag 31 maart 2011 16:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Misschien zijn ze al samen, en doen ze expres zo tegen mekaar op ToF omdat wij er niet achter mogen komen!?
Ik had het over mezelf enquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Misschien zijn ze al samen, en doen ze expres zo tegen mekaar op ToF omdat wij er niet achter mogen komen!?
Eindbaaschquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik had het over mezelf enAssiej
. Maar zodra ik d'r ijskoude hartje verover zijn jullie ToF'ers de eersten die het weten...
(incl. pics, uiteraard)
Wees dan gerust.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:27 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Niet echt, zette me wel aan het denken.
Da weet ik dus zo net nog niet, je hebt toch een cursus gehad om Nederlands op de juiste manier te gebruiken?quote:
Daar ben ik voor opgegeven, da's wat anders.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Da weet ik dus zo net nog niet, je hebt toch een cursus gehad om Nederlands op de juiste manier te gebruiken?
Ow oke, dan komt het dus heel goed uitquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Daar ben ik voor opgegeven, da's wat anders.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:36 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow oke, dan komt het dus heel goed uit!
Heeft hij al gekauft!quote:
Hoi Nicole. Hoe isset?quote:
Ja ook goed:Dquote:
Hee.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja ook goed:D
Hey Nath. Bob weer naar huis?
Aah.. ({)quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hee.
Jep![]()
Weer eenzaam en alleen me aan het vervelen op mn kamer
laatst gewonnen van de nr 2 toch?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:53 schreef haakon het volgende:
Had ik al verteld dat we dik eerste staan met speedsoccer
ja best wel.quote:
Wat versta je onder gek?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja best wel.
van de week nog gek gedaan dan Nath?
iets dat niets met slapen te maken heeftquote:
In dat geval heb ik verschrikkelijk gek gedaanquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
iets dat niets met slapen te maken heeft
slaap lekkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In dat geval heb ik verschrikkelijk gek gedaan
Maar nu ga ik wel slapen, trusten!
nu pas?quote:
ja, zoveel drank is niet meer gezondquote:
Ditquote:
* -_Guitarist_-vond het al vreemd dat 100% niet opneemt..quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:16 schreef 100% Tukker het volgende:
OMG. 1 April...
*telefoon vandaag niet opneemt*
Ik heb mezelf uit de telefoongroep gegooid...quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
* -_Guitarist_-vond het al vreemd dat 100% niet opneemt..
Joah, bijna. Was 16 toen ik wat met Chris kreeg, ben nu 20quote:
Best lang dusquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Joah, bijna. Was 16 toen ik wat met Chris kreeg, ben nu 20
Hoi schatquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:06 schreef sjoemie1985 het volgende:
Bij jullie toffertjes nog 1 april grappen uit gehaald?
of hebben jullie er zelf wat uit gehaald?
Bij mij op het werk hing een papiertje op de voordeur dat er houtworm zou zitten in de trap naar de kantorenen dat we de chauffeurs ingang moeten nemen, ik wou me toen net omdraaien omdat te gaan doen, toen ik mij bedacht dat het dus 1 april was
en bent er gewoon langs gelopen de trap naar mijn werk plek
![]()
Ghehe.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:06 schreef sjoemie1985 het volgende:
Bij jullie toffertjes nog 1 april grappen uit gehaald?
of hebben jullie er zelf wat uit gehaald?
Bij mij op het werk hing een papiertje op de voordeur dat er houtworm zou zitten in de trap naar de kantorenen dat we de chauffeurs ingang moeten nemen, ik wou me toen net omdraaien omdat te gaan doen, toen ik mij bedacht dat het dus 1 april was
en bent er gewoon langs gelopen de trap naar mijn werk plek
![]()
Die is niet eens grappig meer..quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik kreeg een mailtje waarin stond dat ik Dhr. Leeuw terug moest bellen, met het telefoonnummer van Blijdorp eronder
Moest er wel even om lachenquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die is niet eens grappig meer..
Hier stond er bij: b.g.g; mevrouw A.L.I. Gatorquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:19 schreef sjoemie1985 het volgende:
ja, of dat meneer de leeuw moet bellen met mevrouw Gi raffe![]()
Achja, mits door de juiste collega gedaan, is bijna elke grap leukquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat is net zo'n stomme oude grap als dat je Dhr. H.B Gijs terug moet bellen met het nummer van de Efteling erbij..
Leuk misschien, maar niet grappig..quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Achja, mits door de juiste collega gedaan, is bijna elke grap leuk
Scherpquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Leuk misschien, maar niet grappig..
Dit vind ik ook een grappigequote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:45 schreef Socios het volgende:
Een e-mail rondsturen met de mededeling dat de sprinklerinstallatie op een bepaald tijdstip kortstondig getest wordt met het verzoek de bureau's af te dekken met een op een bepaalde plaats af te halen stuk plastic.
En dan kijken wie daadwerkelijk een stuk plastic komt ophalen.
Ik heb nu een mail gestuurd naar mn stagebegeleider van het bedrijf. Dat hij mn stagebegeleider op school moet bellen...quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat is net zo'n stomme oude grap als dat je Dhr. H.B Gijs terug moet bellen met het nummer van de Efteling erbij..
Waar zit je?quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lunchen met de klas + coach in A'foort!
Haha, alsjeblieftquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nathalie dankjewel
de grap is gelukt!
We hebben 5 minuten gelachenquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, alsjeblieft
Hoe reageerden ze?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toch alweer bijna half 4 en zit nog in de bieb
Toppie werkethos!quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toch alweer bijna half 4 en zit nog in de bieb
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Your life is nothing
[grunt^2]
to me
[/grunt^2]
quote:
Hee stalkertjequote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoikrijg weer helemaal die vibe van je
Goed hoor! Met jou?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:51 schreef Assiej het volgende:
[..]Leuk om te horen dat je hem nog steeds hebt zitten
Hoe is het?
Niet veel bijzonders gedaan, was wel gezelligquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:42 schreef Assiej het volgende:
[..]
Mooizo
Ja hier ook alles goed, leuke avond gehad?
Werkenquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:09 schreef omearos het volgende:
BasNath
David
nog plannen op deze mooie dag?
zo auto afspoelen, misschien nog naar Zweden..Jij?quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:09 schreef omearos het volgende:
BasNath
David
nog plannen op deze mooie dag?
Vertel wat heb je gedaan dat het wel gezellig wasquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet veel bijzonders gedaan, was wel gezellig
Jij was uit eten?
Daarom doe ik dat ook nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]
is t niet wat koud om nu al te gaan buitenzwemmen??
quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Voel me beroerdga zo naar huis en dan naar bed ofzo
druk met de auto en motor. Zo eens kijken of de motor zin heeft in een ritjequote:Op zaterdag 2 april 2011 10:28 schreef Redbaron het volgende:
[..]
zo auto afspoelen, misschien nog naar Zweden..Jij?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Altijd leuk als je evenwichtsstoornis zich even extra laat gelden
die van mij werkt nogquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:21 schreef omearos het volgende:
[..]
druk met de auto en motor. Zo eens kijken of de motor zin heeft in een ritje
jij liever dan ikquote:
ik heb vorig jaar een mooie hoed in Australië gekochtquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:27 schreef Under_Score het volgende:
ohja, moet nog een hoed kopen tegen zonnesteken
ik heb geen uitnodiging gehadquote:
oei, doe je niet goedquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:51 schreef Redbaron het volgende:
Heuj weer thuis...![]()
Focking mn remblokjes versleten
Nee idd, merkte wel dat ze minder waren maar na een noodstop vanmiddag hoor ik ze ook, gelukkig al blokjes besteld maar nu moeten ze er nog onder...quote:
dat wordt sleutelenquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:56 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nee idd, merkte wel dat ze minder waren maar na een noodstop vanmiddag hoor ik ze ook, gelukkig al blokjes besteld maar nu moeten ze er nog onder...
Geen tijd voor, maar heb al iemand geroggeld die dat doen als ik onderweg ben..quote:
Man hou op, Twente had er al veel eerder een moeten krijgen door die handsbalquote:
Een terechte penalty had ik mee kunnen leven. Ruiz ging wel heel makkelijk liggenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Man hou op, Twente had er al veel eerder een moeten krijgen door die handsbal
TWENTE KOPLOPER!
Die blonde chick van jullie had het anders ook zo gedaanquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een terechte penalty had ik mee kunnen leven. Ruiz ging wel heel makkelijk liggen
Wat is dat voor kutexcuus. Heb hem niks zien doen wat niet mocht vandaag.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die blonde chick van jullie had het anders ook zo gedaan
Speelde hij überhaupt?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat is dat voor kutexcuus. Heb hem niks zien doen wat niet mocht vandaag.
Jawelquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, dus die vergelijking van jou slaat ook nergens op.
Nee. Je weet het pas op het moment dat Toivonen het echt had gedaan. Toivonen was het niet. Slim was het wel van Ruizquote:
das mie ook echt een wereldgoalquote:
Joahquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
das mie ook echt een wereldgoal
ja, dan kan ajax 't wel vergetenquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nu hopen dat Heracles morgen wint
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nu hopen dat Heracles morgen wint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |