Bullshit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:54 schreef PeeJee1970 het volgende:
Van de een op de andere dag komt mijn vrouw erachter dat ze eigenlijk helemaal niets meer voor me voelt.
Dit, proberen het weer te laten werken loopt meestal uit op teleurstelling.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:57 schreef lipjes het volgende:
Als het niet meer gaat, dan gaat het niet.
Overleven is leuk als het survival heet en plaats vindt in de Ardennen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:08 schreef Daniel1976 het volgende:
Ja het kan goed komen, sommige huwelijken overleven dit.
Maar meestal komt het nooit meer goed.
nou nou, ze willen er allebei aan werken geloof ik, vraag is alleen of de liefde terugkomt, niet dat ze met verbolgen ruzie uit elkaar gaan...quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:54 schreef ik.weet.geen.naam het volgende:
Huis uit gaan en geen contact zoeken buiten je kinderen
Er aan werken en wachten tot de bom knalt, zullen de kinderen vast ook leuk vindenquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:15 schreef Re het volgende:
[..]
nou nou, ze willen er allebei aan werken geloof ik, vraag is alleen of de liefde terugkomt, niet dat ze met verbolgen ruzie uit elkaar gaan...
De overgrote minderheid...quote:Wie heeft ooit succesvol een huwelijkscrisis overwonnen?
Half waar, ik vind dat veel mensen tegenwoordig ook wel te snel uit elkaar gaan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:20 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
De overgrote minderheid...
Je bent niet meer de man waar je vrouw op is gevallen, combinatie van situatie, perspectief en tijdsduur dunkt me. Jij verwacht ergens dat het goed gaat komen en je vrouw houdt die hoop in stand door het 'te proberen', gezien de kleine kans dat het nog wat wordt is dat niet echt 'eerlijk'. Natuurlijk denk je aan je kinderen maar dit werkt ook niet.
Je hebt tegenwoordig ook wel erg veel bezigheden en dus is de kans groter dat je ieder bezigheden hebt die de ander minder leuk vindt om te doen. Je groeit op die manier gewoon sneller uit elkaar.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:28 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Half waar, ik vind dat veel mensen tegenwoordig ook wel te snel uit elkaar gaan.
Relatie wordt ook gezien als consumptiegoed en als ie niet meer lekker en leuk is, dan is het tijd voor een nieuwe.
Maargoed, ben je zover als TS, dan ben je wel erg laat.
ALLES gezamenlijk doen is anders ook niet heel erg gezondquote:Op maandag 16 mei 2011 21:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig ook wel erg veel bezigheden en dus is de kans groter dat je ieder bezigheden hebt die de ander minder leuk vindt om te doen. Je groeit op die manier gewoon sneller uit elkaar.
Dat is het ook niet, maar enige binding moet er wel zijn natuurlijk om niet volledig uit elkaar te groeien. Tegenwoordig kun je zoveel verschillende dingen doen dat de kans dat je iets wilt doen wat de ander niks vindt, gewoon veel groter is.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:57 schreef totebel het volgende:
[..]
ALLES gezamenlijk doen is anders ook niet heel erg gezond
Ben het wel eens dat in sommige gevallen mensen te snel het bijltje erbij neergooien omdat het even niet meer leuk is.
Liefhebben (cliche comming up) is een werkwoord. Het is nu eenmaal niet altijd leuk en gezellig,soms kun je je wederhelft wel van ellende het raam uitschoppen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |