Ik was vanochtend ook nat.. hopen dat het over 30 minuten droog isquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
Door de regen naar schooltot snel weer
Hihi ik was eerderquote:
Nee jou mag ik nietquote:
Kop op jochie.quote:
Iedereen zit op de chat denk ikquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:42 schreef Popje-popje het volgende:
Woei, wat stil hier, iedereen aan het genieten van de muziek?
Ze slaaptquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:46 schreef Watertornado het volgende:
Zuidkantdraaiers!Die Bandoneon net was ook errrug fijn. Ik hoop dat Koelkast Hoepel nog aan de lijn slingert.
Ben ondertussen zwaar hard aan het werk op schoolquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:42 schreef Popje-popje het volgende:
Woei, wat stil hier, iedereen aan het genieten van de muziek?
Goed bezig jijquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ben ondertussen zwaar hard aan het werk op school
Het komt wel goed schatjequote:
Heloef!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Het komt wel goed schatje
[ afbeelding ]
Een fout anderhalf uurtjequote:Op donderdag 31 maart 2011 11:59 schreef Watertornado het volgende:
Wat voor zieke shit staat er morgen op het rooster trouwens, gezien de datum?
Jah Frans Bauer of zo!quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:00 schreef djkoelkast het volgende:
We kondigen gewoon een liveshow aan met een liveoptreden van een heel grote artiest
BAM 400 luisteraars
23456quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:23 schreef djkoelkast het volgende:
Noem een nummer tussen 1-25840 en die wordt gedraaid
4500quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:23 schreef djkoelkast het volgende:
Prodigy is altijd goed!quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
The Prodigy - Their Law - featuring PWEI
Ik hou van rock en metal enzo, maar Lordi vind ik werkelijk geen hol aan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:26 schreef djkoelkast het volgende:
EN SNUF KAP MET DIE LORDI
ik probeer hem uit de top 10 te krijgen maar als jij hem aanvraagt stijgt ie weer
Ik hou van ESF muziek, maar Lordi vind ik verschrikkelijk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hou van rock en metal enzo, maar Lordi vind ik werkelijk geen hol aan.
1313quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:23 schreef djkoelkast het volgende:
Ow dan weet ik nog wel een mooi ESF nummer, ff opzoeken....quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hou van ESF muziek, maar Lordi vind ik verschrikkelijk.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
John Rocca - I Want To Be Real
En daarna vervolgen de normale verzoekjes weer
Aangevraagd!quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dan weet ik nog wel een mooi ESF nummer, ff opzoeken....
Oh joyquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:33 schreef djkoelkast het volgende:
ok 1313 nog
Annie de Reuver - Veel bittere tranenhij staat er in hoor huppel
Vond het wel lekker klinkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:42 schreef sharr het volgende:
Wat was er zo'n verschrikkelijk nummer dan?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:33 schreef djkoelkast het volgende:
ok 1313 nog
Annie de Reuver - Veel bittere tranenhij staat er in hoor huppel
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:42 schreef sharr het volgende:
Iets van bittere tranen, min op meer op de maat van Twee reebruine ogen!quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:42 schreef sharr het volgende:
Twee bloedrode ogen, die keken de slager aan!quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets van bittere tranen, min op meer op de maat van Twee reebruine ogen!
DOE HET NIET!!quote:
Anouk - I Don't Wanna Hurt is op dit moment 1337quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:38 schreef ToT het volgende:
1337!(Hoef je niet te draaien hoor, maar ik ben benieuwd wel nummer als 1337 beschouwd wordt!
)
Luister dan ook gewoon naar ons/mijquote:
Noukiequote:Op donderdag 31 maart 2011 12:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Anouk - I Don't Wanna Hurt is op dit moment 1337
Kinderen zijn nieuwsgierigquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Luister dan ook gewoon naar ons/mij
Ow nog niet eens zo heel erg dus!quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Anouk - I Don't Wanna Hurt is op dit moment 1337
Er staan niet heel veel verschrikkelijke nummers in. Een aantal van die typische op volle toeren platen en oude "op veler verzoek" collecties enzo, maar verder is het redelijk braaf allemaal.quote:
quote:Hiphop domineert de hitparades van nu. Vandaag 25 jaar geleden begon de victorie voor het genre met een nummer 1 voor 'Rapper's delight' van the Sugarhill Gang. Voor al die luisteraars die niet wisten wat hen overkwam, legden de jongens van the Sugarhill Gang het aan het begin van Rapper's delight even uit: Now what you hear is not a test / I'm rappin' tot the beat. De rapcultuur bestond al enige tijd, maar was tot dan toe vooral een ondergronds fenomeen, populair in de wat mindere buurten van New York.
Okee dan! Tja Tone Loc beweerde zelf wat anders. Hij zei dat hij toentertijd iets heel nieuws had uitgevonden. "Het was geen praten en het was geen zingen. Het was iets geheel nieuws!"quote:
Kom op het is een nummer uit '88 dat kan dus nooit het eerste rapnummer zijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan! Tja Tone Loc beweerde zelf wat anders. Hij zei dat hij toentertijd iets heel nieuws had uitgevonden. "Het was geen praten en het was geen zingen. Het was iets geheel nieuws!"
Gewoon een excuus voor het feit dat hij niet kon zingen, wel praten op de maatquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan! Tja Tone Loc beweerde zelf wat anders. Hij zei dat hij toentertijd iets heel nieuws had uitgevonden. "Het was geen praten en het was geen zingen. Het was iets geheel nieuws!"
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:51 schreef djkoelkast het volgende:
"rap" van nu door van die "medelanders" is echt_!
Dat is echt een aanfluiting jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:51 schreef djkoelkast het volgende:
Eens, Grandmaster Flash daarentegenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:51 schreef djkoelkast het volgende:
Die jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:51 schreef djkoelkast het volgende:
Rzzzpct man, jwtzzz!quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:51 schreef djkoelkast het volgende:
Dat is de rap die je hoort op de radio.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:51 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vergeet steeds dat de chat er is, en dan zegt iemand het hier op fok of op de radio en dan denk ik weer oh jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:52 schreef Ragboer het volgende:
Hoin, even weer eens op Fok posten ipv de chat.
Mc Miker G & Dj Svenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Eens, Grandmaster Flash daarentegen
dat heb ik ook, heul af en toe denk ik eraan en dan ga ik er heenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:53 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds dat de chat er is, en dan zegt iemand het hier op fok of op de radio en dan denk ik weer oh ja
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mc Miker G & Dj Sven![]()
[ afbeelding ]
Er zit geen ragboer meer inquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:54 schreef Ragboer het volgende:
Kan iemand Ragboer uit de chat kicken? Ik kan er namelijk niet meer in omdat "Nickname already in use."
Ik kan er nu weer in.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er zit geen ragboer meer in
[12:54:48] Ragboer heeft de server verlaten (Ping timeout).
Je had een ping timeout dan heeft kicken geen zin. Op de server zwerft je gost dan nog rond. Beste kan je dan een 1 achter je nick zetten, joinen en wachten tot je ghost vertrektquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:54 schreef Ragboer het volgende:
Kan iemand Ragboer uit de chat kicken? Ik kan er namelijk niet meer in omdat "Nickname already in use."
He wat jammer nouquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik kan hier op school niet aanvragen
quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:56 schreef Patje1987 het volgende:
Lordi klinkt ook smerig, zoals Cor zou kunnen zeggen: "Ik heb ontzettende jeuk aan mijn lordi"
Ook een uitspraak die Cor zou kunnen maken: Hey meisje wil jij lekker de lordi wegknabbelenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:56 schreef Patje1987 het volgende:
Lordi klinkt ook smerig, zoals Cor zou kunnen zeggen: "Ik heb ontzettende jeuk aan mijn lordi"
Have fun.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:57 schreef ToT het volgende:
Ideaal nummer om ff te gaan zitten schijten, brb
Ik wilde heartbeat aanvragen voor jou maar: Track already in queue to be played.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:00 schreef Snuf. het volgende:
Ja ik had ook liever een ander nummer van Dio aangevraagd maar die staan er niet in.
WAT LIEFquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wilde heartbeat aanvragen voor jou maar: Track already in queue to be played.
Werken zul je.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
stomme school gedoetje.. beetje de verzoekjens pagina blokkeren.. tss tis toch geen hyves ofzow![]()
Zo ben ikquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:02 schreef Snuf. het volgende:
[..]
WAT LIEFmaar dat komt omdat ik hem al aangevraagd heb
Suc7!quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ow kut, ik had/heb een toets nederlands..ik ben weg
Haha!quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ow kut, ik had/heb een toets nederlands..ik ben weg
En die van mij daarnaquote:
Jawelquote:
Ik ken helemaal geen esf liedjesquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
ESF uurtje doen?
Zoek op: Eurovisionquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ken helemaal geen esf liedjes
Gerard Joling - Shangri-La, bijvroobeeld?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ken helemaal geen esf liedjes
Dus niet die ja.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Gerard Joling - Shangri-La, bijvroobeeld?
Ik vind een ESF uurtje nu al eng dusquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Gerard Joling - Shangri-La, bijvroobeeld?
JSF uurtje dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind een ESF uurtje nu al eng dus
Dat klinkt engquote:
Oh okay dan is het goedquote:
Ach zo hard is dit toch niet?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:25 schreef djkoelkast het volgende:
En deze muziek mag niet SSB, ook al lees je het niet.
Wat je krijgt met dit is oorlogje met de gitaarliefhebbers en dan krijg je dus dat elk genre zo hard/kut mogelijke platen gaat aanvragen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach zo hard is dit toch niet?Niet mijn smaak overigens hoor.
Buiten dat zijn er ook mensen die vanaf het werk luisteren. Die schrikken zich kapot op kantoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat je krijgt met dit is oorlogje met de gitaarliefhebbers en dan krijg je dus dat elk genre zo hard/kut mogelijke platen gaat aanvragen.
Gewoon niet doen, klaar.
So true!quote:
2009quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Welk jaar is dat ook al weer? Vorig?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:43 schreef sharr het volgende:
Sorry ik vroeg dit aan door de titel. Ik wist niet wat het was.
Vraag het dan niet aan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:43 schreef sharr het volgende:
Sorry ik vroeg dit aan door de titel. Ik wist niet wat het was.
Ja hallo!quote:
Dat mens wat zo vals zingt?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hoop zo dat double date net niet lukt voor 14:00 uur
Erger.quote:
Tweeling inderdaad!quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Erger.
Die tweeling die zo vals zingen
Kano's, ja?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Met kano's
Gezien in Big Brother VIPS
I know. Verkrachting van the logical songquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze hebben ook Supertramp gecoverd
Verbeteringquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I know. Verkrachting van the logical song
Muhahaha.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hoop zo dat double date net niet lukt voor 14:00 uur
quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:03 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat is gewoon een normale uitspraak voor mij![]()
Dat kan ik ook doen he?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
Koelkast heb je me al ingeroosterd?
Mooi, ligt dus niet aan mijquote:
jij was vanmorgen aan het SLAPENquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan ik ook doen he?
Is dat kraken alleen bij mij, of bij iedereen?
Ja Ez had me om 5 uur wakker gemaaktquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij was vanmorgen aan het SLAPEN
Nee gewoon lekker blijven lullen, maar niet te veel aan de stekker zitten of zo.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:07 schreef sharr het volgende:
Ik praatte zacht en mijn mic werkt niet mee. Of ik kan er niet mee omgaan. Doe zo wel even zonder mic.
Nou, ik versta je gewoon hoor.quote:
Geen kraak maar wel teringzachtquote:
Ga tentamen maken.quote:
Geblunderd?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb de toets net gedaan
Uiteraard het was een toets Nederlandsquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteraard het was een toets Nederlands
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteraard het was een toets Nederlands
Kom, gaan we samen douchenquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:22 schreef Samzz het volgende:
Kolere, wat een tyfusweer. Ik zie eruit als een verregende crackhoer
Leuk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:22 schreef Samzz het volgende:
Picsquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:22 schreef Samzz het volgende:
Graagquote:
Ik moet al douchen met Huppelmuts zoquote:
Nee. Ik zie er niet uitquote:
Okquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
GraagMaar eerst naar Bollie, dan douchen, goed?
pics pleasequote:Op donderdag 31 maart 2011 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
GraagMaar eerst naar Bollie, dan douchen, goed?
Dat bepaal ik wel hèquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet al douchen met Huppelmuts zoMisschien morgen, als het regent
[..]
Nee. Ik zie er niet uit
Zie bovenquote:
Je kan het alleen maar met me eens zijn, dus ik bespaar je nachtmerries!quote:
Opeens zag ik het voor me.quote:
Ik kan lucide dromen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie boven
[..]
Je kan het alleen maar met me eens zijn, dus ik bespaar je nachtmerries!
Ik weet niet hoe Ez eruit ziet, maar ik zie nu ook iets dergelijks voor mequote:Op donderdag 31 maart 2011 14:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Opeens zag ik het voor me.
Ez in een prinsessenjurkje, hakschoentjes en make up op
Ik ook. Helpt niet.quote:
Normaal ziet hij er best wel mannelijk uitquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe Ez eruit ziet, maar ik zie nu ook iets dergelijks voor me
[..]
Ik ook. Helpt niet.
Ik heb net Black Swan proberen te kijken, ik zie het nu ook voor mequote:Op donderdag 31 maart 2011 14:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Opeens zag ik het voor me.
Ez in een prinsessenjurkje, hakschoentjes en make up op
Niet kijkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb net Black Swan proberen te kijken, ik zie het nu ook voor me
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:22 schreef Samzz het volgende:
Een tutuquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
quote:
Ik heb hem al snel afgezet inderdaadquote:
Ik durf die gok te nemen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe Ez eruit ziet, maar ik zie nu ook iets dergelijks voor me
[..]
Ik ook. Helpt niet.
Dat zeg ikquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Ik heb hem al snel afgezet inderdaad
Wat een aidsfilm is dat zeg.
Nog een aanrader?quote:
Ik vind films nooit leuk, kraak ze altijd alleen maar af. Heb nog wel een lijstje horror staan die ik nog moet zien die me wel tof lijktquote:
Jij ziet het nu ook voor je he.quote:
Heb je feast al op mn schijf gezet?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Ik heb hem al snel afgezet inderdaad
Wat een aidsfilm is dat zeg.
En?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb hem ook deels gezien
Echt?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Normaal ziet hij er best wel mannelijk uit
Horrorquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:31 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik vind films nooit leuk, kraak ze altijd alleen maar af. Heb nog wel een lijstje horror staan die ik nog moet zien die me wel tof lijkt.
Meerdere kerenquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Machete is een bazenfilm, maar die heb je vast al gezien
Hij is echt wazig somsquote:
Uhuhquote:
Dat moet ik meemaken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh
Hij is vooral woest aantrekkelijk als hij net wakker is en in zn badjas en sokken door het huis loopt
ik zit te soppen op mijn stoelquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij ziet het nu ook voor je he.
Ez in een roze tutu
Gaat vast niet lukkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Horror
Ik moet er nog steeds een vinden die zo eng/ranzig is dat ik hem afzet
Ik heb hem nog niet gezienquote:[..]
Meerdere kerenSowieso kan ik 9 van de 10 Tarantino films wel waarderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |