Ha Bellissimo welkomquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:57 schreef Bellissimo het volgende:
Ben je hetero? Ik gelukkig niet![]()
Wil je foto's? Kom ze maar maken...
Oh das Pagan de lapohunter, moet je je niet teveel van aantrekken hoorquote:
Die had oh-oh nog van me tegoed.quote:
Thank you!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:02 schreef indaha het volgende:
[..]
Ha Bellissimo welkomen volgens mij pas je wel bij deze gezellige bende
Oooo, dat moet jij zeggen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh das Pagan de lapohunter, moet je je niet teveel van aantrekken hoor
Sletjequote:
Ja, of TTquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:03 schreef Bellissimo het volgende:
Tssss... maar wel lieve topic titel? Huh zeg je dat zo...
Kutjequote:Op donderdag 31 maart 2011 11:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, of TT
En dan heb je ook fipo, lapo, TS, en sletje (maar die wordt vooral door Q en oh-oh gebruikt).
Nee jij praat duidelijke taalquote:
Ojaaaaaaaaaa *lightbulb*quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, of TT
En dan heb je ook fipo, lapo, TS, en sletje (maar die wordt vooral door Q en oh-oh gebruikt).
Lekker sloerenquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:05 schreef Bellissimo het volgende:
[..]
Ojaaaaaaaaaa *lightbulb*
Wat moet je doen als je ook een sletje wil worden?
Don't askquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:05 schreef Bellissimo het volgende:
[..]
Ojaaaaaaaaaa *lightbulb*
Sssssssst dalijk komt ze weer binnenzeilen, doe het nou nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:06 schreef Pagan het volgende:
Op zijn handen gaat zitten.
helpt niet!
En piempie
Sorry, het is sterker als ik.
Hoeren als een dolle, kijk, jij snapt mquote:
Nicequote:Op donderdag 31 maart 2011 11:06 schreef Pagan het volgende:
helpt niet!
En piempie
Jij hemt een piempie complex, ga eens gauw naar de psychquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:06 schreef Pagan het volgende:
helpt niet!
En piempie
Moet jij morgen nu bij Baas B. of Baas D. over de knie?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sssssssst dalijk komt ze weer binnenzeilen, doe het nou niet![]()
![]()
Baas Mquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:08 schreef Pagan het volgende:
[..]
Moet jij morgen nu bij Baas B. of Baas D. over de knie?
Jij hebt er niet eens een,quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:08 schreef indaha het volgende:
[..]
Jij hemt een piempie complex, ga eens gauw naar de psych
Klinkt goed die servicequote:Op donderdag 31 maart 2011 11:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Don't ask
Stap 1 is je telefoonnummer aan Q geven. Zij regelt de rest.
Dat kan nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:05 schreef Bellissimo het volgende:
[..]
Ojaaaaaaaaaa *lightbulb*
Hou je van pizza en zand?quote:
Was het maar bij jouquote:
Houdt je van Cheese Onion pizza's en twee kuub zand?quote:
Nee ik hoef ook geen piempie,als ik iets nodig heb leen ik wel iets betersquote:
Richt ik een 'Bitch' club op!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat kan nietDe slettenclub heeft maar 2 echte leden en 1 soms lid
Zeg, als jij naar texel gaat he, ga je dan eerst boodschappen doen terwijl de boot aan het wachten is?quote:
en hoeren! En rouwkransen, en spareribs, loodgieters, bomen, bloemen, ectquote:
Natuurlijk, boot moet maar op mij wachten!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zeg, als jij naar texel gaat he, ga je dan eerst boodschappen doen terwijl de boot aan het wachten is?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
en hoeren! En rouwkransen, en spareribs, loodgieters, bomen, bloemen, ect
Ligt eraan in welke omstandigheden....quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:12 schreef Bellissimo het volgende:
[..]
Natuurlijk, boot moet maar op mij wachten!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee ik hoef ook geen piempie,als ik iets nodig heb leen ik wel iets beters
Muis is het "soms lid" van de slettenclubquote:
Ja Maes is echt heel stom en saaiquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:14 schreef Maes het volgende:
Welkom Bellissimo![]()
Ik sloer en hoer nietik ben braaf
Leugens. Jij sloert en hoert met jack russels bij asielen!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:14 schreef Maes het volgende:
Welkom Bellissimo![]()
Oh jottemquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Muis is het "soms lid" van de slettenclub
Is dat waar Muis? Wil je niet liever bij mij komen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Muis is het "soms lid" van de slettenclub
Ik zou niet gaan kijken want dat huis is echt een regelrechte teringbendequote:
Hihihi viespeuk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:15 schreef Bellissimo het volgende:
[..]
Is dat waar Muis? Wil je niet liever bij mij komen?
Uh uh.. zou ik je partner eens mogen spreken?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:14 schreef Maes het volgende:
Welkom Bellissimo![]()
Oeh leuk ik hou van teringbendesquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou niet gaan kijken want dat huis is echt een regelrechte teringbende
Hijs homo, heb je niks aanquote:
uhu! ik werd gedwongen en anaal vernederd.quote:
Crap, daarom vind je het bij mij zo fijnquote:
Alweerquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
uhu! ik werd gedwongen en anaal vernederd.
te laat, heb het al gezienquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De foto's van haar kapotte kast staan op haar kapotte harde schijf.quote:
Mass-destruction tering bendequote:Op donderdag 31 maart 2011 11:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, daar krijg zelfs IK opruimneigingen vanquote:
Jij bent uit op een rel hequote:Op donderdag 31 maart 2011 11:17 schreef Pagan het volgende:
[..]
De foto's van haar kapotte kast staan op haar kapotte harde schijf.
Ja, het begint ietwat eentonig te worden.quote:
Sloerieslaafhaterquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, daar krijg zelfs IK opruimneigingen van
Ja verdomme, nog ff en we zijn hier gewoon in de minderheidquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:17 schreef Bellissimo het volgende:
[..]
Zij is hetero. Daar heb je nog minder aan!
Neuh, beetje balorig misschien, meer niet.quote:
Arm kindekequote:Op donderdag 31 maart 2011 11:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
uhu! ik werd gedwongen en anaal vernederd.
Vraag beter hoe het met dr witte tabjes gaat!quote:
You have enough tricks up your sleeve...quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, het begint ietwat eentonig te worden.
Kusje op je anus van mama Maesquote:
Aaah joh, het is dan je geen pik hebt anders had je ook voor homo door kunnen gaan. In je reet genomen wordt je toch al.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja verdomme, nog ff en we zijn hier gewoon in de minderheid![]()
Ik durf te wedden dat je ook nog es een lekker ding bent.
Das altijd met die leuke homo's.
Hele deprimerende ontwikkeling vind ik dat
Sterf.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vraag beter hoe het met dr witte tabjes gaat!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aaah joh, het is dan je geen pik hebt anders had je ook voor homo door kunnen gaan. In je reet genomen wordt je toch al.
Wordt jequote:Op donderdag 31 maart 2011 11:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aaah joh, het is dan je geen pik hebt anders had je ook voor homo door kunnen gaan. In je reet genomen wordt je toch al.
Kom je mijn uitgescheurde met pus besmeurde anus verzorgen?quote:
Jakkes neequote:
Whahaha! You're so funny LOLquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja verdomme, nog ff en we zijn hier gewoon in de minderheid![]()
Ik durf te wedden dat je ook nog es een lekker ding bent.
Das altijd met die leuke homo's.
Hele deprimerende ontwikkeling vind ik dat
Je mag me ook aanspreken met "god" hoorquote:
Gelukkig heb ik ook geen manquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:21 schreef Bellissimo het volgende:
[..]
Whahaha! You're so funny LOL
Dames, houd je man maar goed in het gareel
Na die liefdesverklaring van MM zeker.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je mag me ook aanspreken met "god" hoor
Zeikwijf niet zo. Wel kaarten sturen met "kus op je clitje" en dan vervolgens lopen jankzakken. Zwakkeling.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Na die liefdesverklaring van MM zeker.
Dikke doei
Dus je pijpt niet goed?quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:23 schreef Pagan het volgende:
![]()
![]()
Lief zij hè kindjes Ga maar lekker zo door!
ROFLquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moetnie hoetnie.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:24 schreef Qwea het volgende:
Ik moet naar de praxis en action maar heb nie zin nie
Ik wilde ook naar de Action. Ook te luiquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:24 schreef Qwea het volgende:
Luie teef ga toch es wat doen manquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:24 schreef Qwea het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Love your dirty talk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus je pijpt niet goed?
Damn, dat is best hoerig voor je
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:26 schreef ElisaB het volgende:
Nelis, goede reis jongen
Tombo, you did well. SterkteSorry, maar wat heb jij genomen? Ik snap geen reet van je postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Niet zo bitchen. Gisteren liep je te zeiken dat het zo stil wasquote:
Nee jij zette ons gisteren aan tot rellen, we doen ons best, ben je trots?quote:
Goed zoquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:29 schreef Qwea het volgende:
Sorry, maar wat heb jij genomen? Ik snap geen reet van je post
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:06 schreef Pagan het volgende:
helpt niet!
En piempie
Ik ben ook dolgelukkig nuquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:29 schreef Qwea het volgende:
Niet zo bitchen. Gisteren liep je te zeiken dat het zo stil was
Ja, echt. En ik moest lachenquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:29 schreef oh-oh het volgende:
Nee jij zette ons gisteren aan tot rellen, we doen ons best, ben je trots?
Ja, nou, wij hadden ook de lol van ons leven. Totdat iemand zich ermee ging bemoeienquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben ook dolgelukkig nu![]()
![]()
Love you
[..]
Ja, echt. En ik moest lachen
Ja je hebt je best gedaan, jij kan lekker een relletje in gang zettenquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:31 schreef Qwea het volgende:
Ja, nou, wij hadden ook de lol van ons leven. Totdat iemand zich ermee ging bemoeien
Ik noem geen namen. (HOI SENESTA!)
Ze krijgt wel een knijpje in haar tepel hoorquote:
Spannende ontwikkelingenquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:33 schreef Nonneke het volgende:
Nou nog 1 peukje en dan maar eens douchen
Ik doe eenquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:39 schreef Cat22 het volgende:
Q., wanneer ga je weer verhuizen? Ik kan deze dirrrrtey talk niet aan.![]()
Ter compensatie:
[ afbeelding ]
Wowquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:37 schreef Maes het volgende:
Ik doe eenvoor Liesje, omdat ik zoveel van d'r hou
Hm, het klinkt als iets wat gemakkelijk op te lossen is..quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:56 schreef ElisaB het volgende:
Iemand nog benieuwd naar het drama van de dag
Het bedrijf dat voor ons een webapplicatie bouwt, heeft de hele site verneukt en nu staat er al twee dagen iets ongelofelijk lulligs op onze site. Verschillende nerds zijn heel hard rondjes om elkaar heen aan het hollen, maar oplossen doen ze het naar het schijnt niet. En ik zit dus al twee dagen te F5-en in de hoop op enige verbetering
Probeer ervan te genieten; de voorpret is driekwart van de lolquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:57 schreef Maes het volgende:
Nog even een vraagje beantwoorden uit vorige topic: Het gaat goed met de voorbereidingen voor de grote dag(heb wel een beetje een zenuwachtig gevoel als ik er denk
)
Wat een pech iedere keer, ze moeten je wel hebben de laatste tijdquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:56 schreef ElisaB het volgende:
Het bedrijf dat voor ons een webapplicatie bouwt, heeft de hele site verneukt en nu staat er al twee dagen iets ongelofelijk lulligs op onze site. Verschillende nerds zijn heel hard rondjes om elkaar heen aan het hollen, maar oplossen doen ze het naar het schijnt niet. En ik zit dus al twee dagen te F5-en in de hoop op enige verbetering
Dat denk ik ook, maar ik heb er dan ook geen verstand vanquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:57 schreef Bellissimo het volgende:
Hm, het klinkt als iets wat gemakkelijk op te lossen is..
Whehehe, seriously?!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:57 schreef Pagan het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_gaan_en_katten.html
Yups. Zoek je stront, dan moet je bij mij voor de deur komen zitten; het weet me namelijk altijd te vinden en komt vanzelf naar me toequote:Op donderdag 31 maart 2011 11:58 schreef indaha het volgende:
Wat een pech iedere keer, ze moeten je wel hebben de laatste tijd![]()
Ik hoop dat het gauw opgelost wordt
Wat is dit nu voor ongelofelijk saaie teaser?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:56 schreef ElisaB het volgende:
En dan zul je zien... Was het uiteindelijk toch dat 'knopje' wat gewoon ff omgezet moest worden!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar ik heb er dan ook geen verstand van
Ik ga echt geen linkje posten hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:59 schreef Pagan het volgende:
Wat is dit nu voor ongelofelijk saaie teaser?![]()
WAT
STAAT
ER
OP
!!!
Vast geen: "PIEMPIE"quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:59 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor ongelofelijk saaie teaser?![]()
WAT
STAAT
ER
OP
!!!
Nu ben je net Q,quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ga echt geen linkje posten hoor
Het was vrij overzichtelijk (vond ik)quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:59 schreef Bellissimo het volgende:
En dan zul je zien... Was het uiteindelijk toch dat 'knopje' wat gewoon ff omgezet moest worden!
Oei Luna op dieetquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:04 schreef Oognip het volgende:
De dierenarts vond Luna inderdaad ook een klein varkentjeIn december is ze gesteriliseerd en woog ze 3.5 kilo en nu 4.6
Daar moet dus iets van af. En ze is weer voor een jaar beschermd tegen katten-/niesziekt
Pingoo moet aan het speciaal voer.
Ik heb er totaaal geen verstand van maar is er geen back up en begin dan opnieuw in plaats van puinruimen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het was vrij overzichtelijk (vond ik)
- bedrijf A bestaat al 14 jaar en had een verouderde, simpele site
- bedrijf B werd vorige jaar opgericht en had een ingewikkelde site nodig
- voor bedrijf B werd site ontworpen en applicatie gebouwd
- toen dat klaar was, werd in zelfde layout de site van bedrijf A opnieuw gemaakt
Toen had de nieuwe site van bedrijf A netjes moeten zijn en worden ondergebracht bij de zelfde back-end als waar B onder hangt, maar we hebben nu:
- een compleet vernueckte site voor bedrijf A
- een compleet vernueckte site voor bedrijf B
- een back-end die niet meer werkt
Kortom: chaos
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Omdat de beste man continu aan de diarree zit, behalve als hij een tijdje speciaal voer krijgt. Ik ga ze allemaal op speciaal voer zetten, dat vind ik makkelijker en het scheelt op 10 kilo maar 5 euroquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:06 schreef indaha het volgende:
[..]
Oei Luna op dieeten waarom moet Pingoo speciaal voer?
Wat een prutsersquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
- toen dat klaar was, werd in zelfde layout de site van bedrijf A opnieuw gemaakt
Toen had de nieuwe site van bedrijf A netjes moeten zijn en worden ondergebracht bij de zelfde back-end als waar B onder hangt, maar we hebben nu:
Ik heb er ook totaal geen verstand van. Maar het begint er steeds meer op te lijken dat zij er ook geen verstand van hebbenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:07 schreef Bellissimo het volgende:
Ik heb er totaaal geen verstand van maar is er geen back up en begin dan opnieuw in plaats van puinruimen?
Das kei hendig!quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb er ook totaal geen verstand van. Maar het begint er steeds meer op te lijken dat zij er ook geen verstand van hebben
Ze zoeken het maar uit! Ik krijg vanzelf een belletje van mijn collega dat ie alles geregeld heeft (hoop ik). En ondertussen verdoe ik hier gewoon mijn tijd
Neem nog een bakkie en blijf nog maar even hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb er ook totaal geen verstand van. Maar het begint er steeds meer op te lijken dat zij er ook geen verstand van hebben
Ze zoeken het maar uit! Ik krijg vanzelf een belletje van mijn collega dat ie alles geregeld heeft (hoop ik). En ondertussen verdoe ik hier gewoon mijn tijd
Welk voer is dat dan,want ik heb er ook eentje die wel mag afvallenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Omdat de beste man continu aan de diarree zit, behalve als hij een tijdje speciaal voer krijgt. Ik ga ze allemaal op speciaal voer zetten, dat vind ik makkelijker en het scheelt op 10 kilo maar 5 euro
Je moet wel erg veel humor hebben om mij te willen zijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:11 schreef Bellissimo het volgende:
Das kei hendig!![]()
Let it go, let it flow....
Dat voer is speciaal voor katten die gevoelig zijn, dus snel aan de diarree zijn. Het heeft verder niets met afvallen te maken. Normaal koop ik royal canin Indoor 27, 10 kilo voor 55,95 euro en nu ga ik royal canin sensible kopen en dat is 10 kilo voor 59,95. Omdat het niet zo veel scheelt en het geen kwaad kan, zet ik Luna en Muis ook op dit speciale voer en krijgt Luna wat minder. Hoe ik dat ga fixen weet ik nog niet maar dat komt vast goed.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:20 schreef indaha het volgende:
[..]
Welk voer is dat dan,want ik heb er ook eentje die wel mag afvallen
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je moet wel erg veel humor hebben om mij te willen zijn
Smakelijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:33 schreef oh-oh het volgende:
Zo, dat was weer een drukke ochtend.
Pauze
Geen idee of dit voor jou mogelijk is maar omdat bij ons Dexter altijd heel snel DeeDee wegjaagt bij haar eten (zij eet langzaam), krijgt zij tegenwoordig te eten in een gesloten bench, waarna we de bench weer open doen wanneer ze klaar is met eten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat voer is speciaal voor katten die gevoelig zijn, dus snel aan de diarree zijn. Het heeft verder niets met afvallen te maken. Normaal koop ik royal canin Indoor 27, 10 kilo voor 55,95 euro en nu ga ik royal canin sensible kopen en dat is 10 kilo voor 59,95. Omdat het niet zo veel scheelt en het geen kwaad kan, zet ik Luna en Muis ook op dit speciale voer en krijgt Luna wat minder. Hoe ik dat ga fixen weet ik nog niet maar dat komt vast goed.
Je geilt op mijn dirtytalk toch?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:39 schreef Cat22 het volgende:
Ter compensatie:
[ afbeelding ]
Heb je gegevens van de server? En waarom laat je dat door sukkels doen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:56 schreef ElisaB het volgende:
fuck you, dat was Ynskequote:Op donderdag 31 maart 2011 12:02 schreef Pagan het volgende:
[..]
Nu ben je net Q,posten en wachten tot er genoeg mensen vragen "ach, gossie, is er wat"
Hopelijk fixen ze het snel.
Jezus wat een prutsers.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Echt niet! 2Xquote:
nep hater!quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:44 schreef Pagan het volgende:
[..]
Echt niet! 2X
Als Tombo hier was had ze het binnen 3 milliseconden opgezocht, ik heb die skills niet.
Ik ben onnavolgbaar: ik heb geen gegevens van de server en ik heb geen idee waarom ik het door sukkels laat doenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:39 schreef Qwea het volgende:
Heb je gegevens van de server? En waarom laat je dat door sukkels doen?
Ja!quote:
Geen ideequote:Hebben ze vooraf geen back up gemaakt die tijdelijk terug gezet kan worden?
Nee, hun eigen pakketquote:Welke back-end werk je mee? Joomla?
Doomla?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja!
[..]
Geen idee
[..]
Nee, hun eigen pakket
Dan gebruik je een andere browser?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:49 schreef Pagan het volgende:
JF, Firefox draait nu prima, Fok ziet er niet uit. Laat ik de scripts toe dan ziet Fok er normaal uit en schiet Firefox in de stress.![]()
WTF!
Ja zoiets zal ik inderdaad moeten doen, even in aparte ruimtes zetten. Hoe vaak per dag geef jij je katten eten?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:36 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Geen idee of dit voor jou mogelijk is maar omdat bij ons Dexter altijd heel snel DeeDee wegjaagt bij haar eten (zij eet langzaam), krijgt zij tegenwoordig te eten in een gesloten bench, waarna we de bench weer open doen wanneer ze klaar is met eten.
Misschien een optie om zoiets te doen?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben onnavolgbaar: ik heb geen gegevens van de server en ik heb geen idee waarom ik het door sukkels laat doen
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:59 schreef Nonneke het volgende:
Nou de cupcakes zijn afgekoeld en ingepakt, ik gaat een nachtje met mn sis in het Ronald McDonald huis slapen (mn nichtje dr heupjes staan niet goed)![]()
Lief zijn all![]()
Sterkte met het nichtje!quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:59 schreef Nonneke het volgende:
Nou de cupcakes zijn afgekoeld en ingepakt, ik gaat een nachtje met mn sis in het Ronald McDonald huis slapen (mn nichtje dr heupjes staan niet goed)![]()
Yeah... right.quote:Lief zijn all![]()
En ik snapte hem niet!quote:
Kattenbaksteentjes, speeltjes, snoepjesquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:08 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben aan het bestelen bij Zooplus. Welke dingen ben ik nog vergeten?
(roep maar wat willekeurig)
Wat voor vieze poep had Jip dan? Je bedoelt diarree?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:07 schreef DanseMacabre het volgende:
![]()
![]()
Vandaag een keer geen vieze poep in jip's bak.
Drugs!quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:08 schreef Cat22 het volgende:
Zo veel mogelijk, als je toch niet betaald.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:08 schreef Cat22 het volgende:
Bestelen? Euuh nou doe dan maar een nieuw soort hondenbrokjes, zonder kip-eiwit of graanquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:08 schreef Cat22 het volgende:
oeh, damn. Scherpquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:10 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zo veel mogelijk, als je toch niet betaald.
Ja, van die flatsen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat voor vieze poep had Jip dan? Je bedoelt diarree?
Sgatjuhquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:13 schreef Muis006 het volgende:
Poep is altijd vies.
Het lijkt me niet dat je dat smakelijk kan makennee Q, ook niet door het als duikboot te presenteren.
Betaald?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:10 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zo veel mogelijk, als je toch niet betaald.
Silicaat grit bij Zooplus is niet fijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Kattenbaksteentjes, speeltjes, snoepjes
Spul voor katten Em-El.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bestelen? Euuh nou doe dan maar een nieuw soort hondenbrokjes, zonder kip-eiwit of graan
Dan heb ik nog tips nodig voor 40 euro aan bestelspul!quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:10 schreef Oognip het volgende:
En bij besteding boven de 69 euro krijg je een echte zooplus schaar Cat! Hoe vet?
Aah joh, troost je... mannen hebben altijd een megabult.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:17 schreef _Multiply86_ het volgende:
Morgen alweer 2 weken zonder James..
En zaterdag de verjaardag van Nacho, 11 jaar![]()
![]()
Ik heb mn kop ergens aangestoten, nu heb ik een mega bult
Dat is handig allemaal feest op dezelfde dag, gefeliciteerdquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:58 schreef nokwanda het volgende:
Vandaag vieren wij thuis de Grote Poezen Verhaardag.
4 jaar geleden is het alweer dat de kindjes kat geboren werden.
Dus vieren we vandaag dat Purrr 5 wordt, Mudhle, Kay, Karel en Bijoux 4, Merlijn 6, Poeska en Donna 7.
Vorige jaren hebben we speciaal voor hen gekookt. Vandaag doe ik het anders. Ik ga iets eerder van mijn werk weg en haal bij de dierenwinkel een paar blikjes mousse. Ik denk dat ze daar wel enthousiast van worden.
Sterkte voor je nichtjequote:Op donderdag 31 maart 2011 12:59 schreef Nonneke het volgende:
Lief zijn all![]()
In het kader van het bestelen kan er vast ook wel hondenspul bijquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Betaald?
[..]
Silicaat grit bij Zooplus is niet fijn
Speeltjes hebben ze zat en doen ze niks mee![]()
Snoepjes lusten ze niet
[..]
Spul voor katten Em-El.
[..]
Dan heb ik nog tips nodig voor 40 euro aan bestelspul!![]()
Ik heb nu kitten natvoer, kitten kattebakje (oeh! Die kan ik er wel 2 doen!) en een winkelwagenmuntje van mijn spaarpunten.
Damn, nee hè! Heb ik net toegang tot KPD, mag dat ook al niet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:55 schreef nokwanda het volgende:
Hoi Allemaal.
@Pagan, Hoe gaat ie vandaag?
Je moet verdomme ook geen porn kijken nu. Da's niet goed veur je hart.
Dat was een typo.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
In het kader van het bestelen kan er vast ook wel hondenspul bij
Je bent wel in vorm vandaagquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aah joh, troost je... mannen hebben altijd een megabult.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat was een typo.![]()
Ik ben Braaf. Zou zoiets nooit doen.
Ja, dat helpt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:23 schreef indaha het volgende:
[..]
Je bent wel in vorm vandaag, ik ga eens even wat strijken anders komt er niet meer van
quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben Braaf. Zou zoiets nooit doen.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:22 schreef Pagan het volgende:
[..]
Damn, nee hè! Heb ik net toegang tot KPD, mag dat ook al niet.![]()
Hoe het is? Mwah, matig. Alsof er doorlopend een Franse Bull op mijn borst zit.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:24 schreef Oognip het volgende:
Wat voor kattenbaksteentjes gebruik jij dan Cat?
Voor mijn eigen katten silicaat korrels, merk weet ik zo even niet. Maar die van Zooplus heb ik een keer geprobeerd en die werkten veel minder goed.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:24 schreef Oognip het volgende:
Wat voor kattenbaksteentjes gebruik jij dan Cat?
Hoe kom jij aan mijn IJsland foto?quote:
Die silicaat korrels heb ik ook eens besteld bij zooplus maar dat vond ik echt troep. Ik vind biocat altijd heel fijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor mijn eigen katten silicaat korrels, merk weet ik zo even niet. Maar die van Zooplus heb ik een keer geprobeerd en die werkten veel minder goed.
Voor de Redcats krijg ik van het asiel korrels mee.
Altijdquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:23 schreef indaha het volgende:
[..]
Je bent wel in vorm vandaag, ik ga eens even wat strijken anders komt er niet meer van
En wat zegt je arts daarvan? van die bull dan, he. dat van die porn vertel je niet, denk ik (dokter, mijn hart slaat op hol als ik porn kijk. Is er iets mis met me? )quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:22 schreef Pagan het volgende:
[..]
Damn, nee hè! Heb ik net toegang tot KPD, mag dat ook al niet.![]()
Hoe het is? Mwah, matig. Alsof er doorlopend een Franse Bull op mijn borst zit.
Ik doe alles voor een glimlach op jouw gezichtje.quote:
LOLquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aah joh, troost je... mannen hebben altijd een megabult.
Vitacraft magic clean silicaat korrels! Die moet je hebben.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die silicaat korrels heb ik ook eens besteld bij zooplus maar dat vond ik echt troep. Ik vind biocat altijd heel fijn.
Right back at yaquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:33 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik doe alles voor een glimlach op jouw gezichtje.
[..]
LOL
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik blijf erbij, ik vond het een onwijs coole duikboot
De pre-operatieve onderzoeken zijn al weer opgestart.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En wat zegt je arts daarvan? van die bull dan, he. dat van die porn vertel je niet, denk ik (dokter, mijn hart slaat op hol als ik porn kijk. Is er iets mis met me? )
Is het enige antwoord echt dat je de 11de terug kunt komen en is er niets anders dat tot die tijd kan helpen?
ANNE FRANKquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:40 schreef Greys het volgende:
Bonjourrrrrrr
Welkom, Bellissimo!
Heb je al veel leden in je bitch-clubje?
Snel, schop die kast weer voor die deurquote:
Ik kreeg een vet flauwe op whatsapp. wacht ffquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:44 schreef oh-oh het volgende:
Wij liggen hier in een deuk om flauwe Japan grappen
TE LAATquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Snel, schop die kast weer voor die deur
Toyota komt met een nieuw model auto.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kreeg een vet flauwe op whatsapp. wacht ff
Stel je dan es ff behoorlijk voor vreemdelingquote:
Flikker op , mijn Toyota grap was beter!quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:46 schreef Qwea het volgende:
Het nieuwe model van toyota is geïntroduceerd in japan. De Toyota Tsunami. Hij is populairder dan de volkswagen golf.
of :
Japan lijkt verdacht veel op centerparcs. Het golfslagbad is super alleen je huisje is moeilijk terug te vinden.
I lolled.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:46 schreef oh-oh het volgende:
Oh die mensen in Japan he, daar moet je echt geen geld aan geven.
Die zijn echt haske rijk, heb ik zelf gezien op tv.
Hebben allemaal twee boten op de oprit en een auto op zolder!
Of Fritzl, mag ze naar de kelder verhuizenquote:
Ondanks de regen stralen de mensen in Japan!quote:
Jullie weten meer van me dan goed voor je isquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Stel je dan es ff behoorlijk voor vreemdeling
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ondanks de regen stralen de mensen in Japan!
Ja, ik geef jou dan ook echt de schuld van al mijn ellendequote:Op donderdag 31 maart 2011 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Jullie weten meer van me dan goed voor je is
Noeeeeeeeeeees!quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, ik geef jou dan ook echt de schuld van al mijn ellende
Ik geef haar de schuld van mijn deportatie. Mocht ze zich verstoppen bij mij, wordt ze gevondenquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, ik geef jou dan ook echt de schuld van al mijn ellende
Ik heb al zo lang niet geboogied, dat zou echt oneerlijk zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Noeeeeeeeeeees!
Vlug, blame it on the boogie!
Oh shut it en ga een kozijn schurenquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik geef haar de schuld van mijn deportatie. Mocht ze zich verstoppen bij mij, wordt ze gevonden
Ze kan heul niet bij dr kozijnen komen, heb je gezien wat voor een teringbende het is in dat huis?quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze kan heul niet bij dr kozijnen komen, heb je gezien wat voor een teringbende het is in dat huis?
![]()
Lijkt jouw logeerkamer wel
Heel de grond bezaaid met schoenen en kerstbomenquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:51 schreef Qwea het volgende:
[..]ooh ja fuck, dat was ook zo'n drama
Wat had ze daar nou liggen? Een string? Of was het een bh?
ja, maar er lag ook een bh geloof ik.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heel de grond bezaaid met schoenen en kersbomen![]()
Oorwarmers waren dat denk ikquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, maar er lag ook een bh geloof ik.
Q doet raamwerk?quote:
Dat was mijn logeerkamert nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:51 schreef Qwea het volgende:
[..]ooh ja fuck, dat was ook zo'n drama
Wat had ze daar nou liggen? Een string? Of was het een bh?
Ja, je mag de volgende keer mee naar de sauna.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:26 schreef ElisaB het volgende:
Nelis, goede reis jongen
Tombo, you did well. SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
voor jou Elies, je bent gewoon een schat.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was mijn logeerkamert niet
Dat was mijn eh.... kledinghok
[..]
Ja, je mag de volgende keer mee naar de sauna.
Nou, ik wilde eigenlijk vragen wat jij zou doen als je naar Texel zou gaan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was mijn logeerkamert niet
Dat was mijn eh.... kledinghok
[..]
Ja, je mag de volgende keer mee naar de sauna.
De kerstboom staat in de logeerkamer.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat doet dat logeerbed daar dan??????????
Oh je hebt twee puinkamers ipv 1quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:54 schreef Greys het volgende:
[..]
De kerstboom staat in de logeerkamer.
De bezaaide vloer met allerhande ondergoed was het kledinghok.
Jullie halen twee dingen door elkaar
Ach zeik niet. Het was een bendequote:Op donderdag 31 maart 2011 13:54 schreef Greys het volgende:
[..]
De kerstboom staat in de logeerkamer.
De bezaaide vloer met allerhande ondergoed was het kledinghok.
Jullie halen twee dingen door elkaar
Tsjah.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik wilde eigenlijk vragen wat jij zou doen als je naar Texel zou gaan.
Zou je eerst boodschappen doen terwijl de boot aan het wachten is?
Oh, die oortjes ook!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:39 schreef Cat22 het volgende:
Ter compensatie:
[ afbeelding ]
Toch nog iets bereikt in je leven om echt trots op te zijn he?quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Toch nog iets bereikt in je leven om echt trots op te zijn he?
Hoest met het putje van je bad?
Elies wil rellen.quote:
Ik begrijp het niet. Leg uit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Tsjah.
Hmmm.
Daar vraag je me wat...
Ik zou mooi op Texel zelf boodschappen doen.
Want die boot die wacht niet!
En ZEEEEEEEKERRRRRRRRRRRRRR niet uit die wachtrij gaan
* Pagan gaat er eens lekker voor zitten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Elies wil rellen.
Ik kan echt met niemand zo goed rellen als met Greys
quote:
quote:
Haai lieve Draak.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:08 schreef draculettetje het volgende:
tombodat heb je goed aangevoeld
wat een waardig laatste moment
nonnke succes daar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |