quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:15 schreef Spouwerranger het volgende:
Die limiet van 15 min. is een beetje teveel, naar mijn smaak.
Ja ik jou/jullie ook. Wie er nog isquote:
ja voor een verslaafde welquote:Op donderdag 31 maart 2011 02:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja ik jou/jullie ook. Wie er nog is![]()
Als internet niet werkt begin ik meteen te flippen. Is dat normaal?
Kan prima dagen zonder internet alleen als het niet werktquote:Op donderdag 31 maart 2011 02:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja voor een verslaafde wel
zonder internet kan ik je niet eens gedag zeggen
internet moet het gewoon altijd doenquote:Op donderdag 31 maart 2011 02:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan prima dagen zonder internet alleen als het niet werkt
QFTquote:Op donderdag 31 maart 2011 02:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
internet moet het gewoon altijd doen
quote:
Natuurlijk bestaat dit nog steedsquote:
Klopt ja, overdag moet je soms wel een uur wachtenquote:Op donderdag 31 maart 2011 02:28 schreef gamezz het volgende:
Wel nice dat die verzoekjes zo snel doorkomen.
Komt omdat we met zo weinig mensen aanvragen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 02:28 schreef gamezz het volgende:
Wel nice dat die verzoekjes zo snel doorkomen.
Dat zal het zijn, toen het net begon gaf ik het een maand topsquote:Op donderdag 31 maart 2011 02:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Natuurlijk bestaat dit nog steedsIk ben hier vaak
Nu nog best professioneel ook.quote:Op donderdag 31 maart 2011 02:30 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, toen het net begon gaf ik het een maand tops
Toen het net begon was ik er ook nog niet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 02:30 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Sterker nog laatste weken gaat het weer wat beter. Zijn weer veel nieuwe mensen bijgekomenquote:Op donderdag 31 maart 2011 02:30 schreef willemwaus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 maart 2011 02:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Toen het net begon was ik er ook nog niet.
maar tis gewoon goeie radio![]()
en jij moet hier ook vaker komen
DJ Koelkast heeft professioneel spul wil je niet weten. Kan zo bij 538 draaienquote:
Ja maar dat had ie op 't begin ook alquote:Op donderdag 31 maart 2011 02:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
DJ Koelkast heeft professioneel spul wil je niet weten. Kan zo bij 538 draaien
Vette shit. Heel die verzoekjesmachine is ook goed gedaan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 02:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
DJ Koelkast heeft professioneel spul wil je niet weten. Kan zo bij 538 draaien
Ik heb ook maar eens weer 1 ingediendquote:
Volgens mij is alles op tijdsvolgorde.quote:Op donderdag 31 maart 2011 02:40 schreef willemwaus het volgende:
Hopelijk komt de mijne eerst dan kan ik de hele buurt wakker schreeuwen!
caps per ongeluk aan?quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
WILLEMWAUS
Bericht:
OMDAT DEZE DE TENT ROCKT JEWETET, XOXO WW
oh ok.. ik vind het nogal schreeuwerig lijken maar ja ik ben dan ook knetterquote:Op donderdag 31 maart 2011 02:41 schreef willemwaus het volgende:
NEE, ZO KOM JE BAZIG OVER OP DE INTERNET
quote:Op donderdag 31 maart 2011 02:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh ok.. ik vind het nogal schreeuwerig lijken maar ja ik ben dan ook knetter
Aangezien je snel leert geef ik je nog een jaar of 6 voordat je net zoveel ervaring hebt met bazig zijn op het internet zoals ikquote:Op donderdag 31 maart 2011 02:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh ok.. ik vind het nogal schreeuwerig lijken maar ja ik ben dan ook knetter
maar.. maar,,,quote:Op donderdag 31 maart 2011 02:44 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Aangezien je snel leert geef ik je nog een jaar of 6 voordat je net zoveel ervaring hebt met bazig zijn op het internet zoals ik![]()
Komt wel goed, maak je niet druk
Dat denk je nu, maar zoals ik al zei, over 6 jaar denk je daar heel anders over, dan is het niet liev en lachen maar dan is het de keiharde werkelijkheid..quote:Op donderdag 31 maart 2011 02:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar.. maar,,,ik wil eigenlijk heul niet bazig zijn
ik wil alleen maar lievv en een beetje gek zijn
Groen is mijn lievelingskleurquote:Op donderdag 31 maart 2011 02:47 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Dat denk je nu, maar zoals ik al zei, over 6 jaar denk je daar heel anders over, dan is het niet liev en lachen maar dan is het de keiharde werkelijkheid..
Dus wat wordt het, de rode of de groene pil?
PM me maar over 6 jaarquote:Op donderdag 31 maart 2011 02:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Groen is mijn lievelingskleur![]()
en toch denk ik he, dat ik wel bijna altijd lievv blijf
Ik had nog wat tegoed na gisterenquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
knetter
Bericht:
Stokstaart![]()
en toch vindt je me lievv
quote:Op donderdag 31 maart 2011 02:49 schreef gamezz het volgende:
Kunnen jullie Headhunterz waarderen straks?
rockcivillization staat er niet tussenquote:Op donderdag 31 maart 2011 02:49 schreef gamezz het volgende:
Kunnen jullie Headhunterz waarderen straks?
ik wil geen kindjesquote:Op donderdag 31 maart 2011 02:51 schreef willemwaus het volgende:
Knetter, wij zouden kinderen moeten maken, met mijn intelligentie, humor, looks en jouw UI komen we een heul end!
hehe, laat murp het maar niet zien met z'n nieuwe gheyregeltjes!quote:
6 jaar! leer dat nou.. al het goeds komt over 6 jaarquote:
murp is een christenhond niemand luistert naar hemquote:Op donderdag 31 maart 2011 02:53 schreef willemwaus het volgende:
[..]
hehe, laat murp het maar niet zien met z'n nieuwe gheyregeltjes!
over 6 jaar ben ik best oudquote:Op donderdag 31 maart 2011 02:53 schreef willemwaus het volgende:
[..]
6 jaar! leer dat nou.. al het goeds komt over 6 jaar
Ik hoorde vorige week iets over een gilf van 57, dus daar komen we wel uit hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 02:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
over 6 jaar ben ik best oud
quote:Op donderdag 31 maart 2011 02:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
murp is een christenhond niemand luistert naar hem
ik dacht dat hij een meisje wasquote:Op donderdag 31 maart 2011 02:55 schreef willemwaus het volgende:
[..]
dat heeft me ooit 3 maanden gekost
ik weet eigenlijks niet of ik wel kindjes met jou wilquote:Op donderdag 31 maart 2011 02:55 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ik hoorde vorige week iets over een gilf van 57, dus daar komen we wel uit hoor![]()
* willemwaus valt van zijn stoelquote:Op donderdag 31 maart 2011 02:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Goede muzieksmaak, zet dat maar op je lijstje![]()
ik weet eigenlijks niet of ik wel kindjes met jou wil![]()
Goede muzieksmaak, zet dat maar op je lijstjequote:Tevens wat een goedverzoekje
Ik kan heul veel muziek waarderen, dit ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 02:57 schreef Stokstaart het volgende:
Je kan wel meetelikka aanvragen hier willemwaus dat waarderen zu wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 03:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Stokstaart![]()
![]()
ik zie het wel staan hoor
Jij doet die carokanker dus dan mag ik dat wel van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Moet zo nog ff leren...quote:Op donderdag 31 maart 2011 03:00 schreef Stokstaart het volgende:
Waarom moet je wakker blijven gamezz?
Heul niet want ik heb gister ook al zoveel pokkeherrie aan moeten horenquote:Op donderdag 31 maart 2011 03:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij doet die carokanker dus dan mag ik dat wel van jou [ afbeelding ]
WIE ZN FOUT WAS DAT OOKALWEER JUUIST JA KOELKASTquote:Op donderdag 31 maart 2011 03:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heul niet want ik heb gister ook al zoveel pokkeherrie aan moeten horen
helaas mijn slaapritme wekker gaat om half 7quote:Op donderdag 31 maart 2011 03:03 schreef gamezz het volgende:
En is dit jullie normale slaapritme of nog een speciale reden?
HBO planning?quote:
Ik heb weekend nuquote:Op donderdag 31 maart 2011 03:03 schreef gamezz het volgende:
En is dit jullie normale slaapritme of nog een speciale reden?
scheide? maar we bent heul niet trouwt jonguhquote:Op donderdag 31 maart 2011 03:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
WIE ZN FOUT WAS DAT OOKALWEER JUUIST JA KOELKAST![]()
![]()
JIJ GEEF MIJ ALTIJD DE SCHULTK WIL SCHEIDE
![]()
Geen slaap nodig?quote:Op donderdag 31 maart 2011 03:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
helaas mijn slaapritme wekker gaat om half 7
uni planningquote:
Klinkt niet verkeerd.quote:Op donderdag 31 maart 2011 03:03 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ik heb weekend nu![]()
Nachtritme opbouwen voor 4 dagen lang zuipen, snuiven, neuken als een konijn en shoarma eten.
Je vergeet je eige trouwdag gewoonquote:Op donderdag 31 maart 2011 03:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
scheide? maar we bent heul niet trouwt jonguh
Jawel, 1 keer in de zoveel dagen stort ik in, ben ik een dag dood en dan gaan we weer verderquote:
als wij getrouwt waren, dan hadden we al sex gehad.. en kan me niet voorstellen dat je zoooo slecht bent dat ik het vergeten benquote:Op donderdag 31 maart 2011 03:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je vergeet je eige trouwdag gewoon
heulemaal nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 03:06 schreef willemwaus het volgende:
Dus ik ben 2 maanden afwezig en je gaat meteen iedereen anders leggen douwen?
nou zeg
2e kind is al maanden op komst ouwequote:Op donderdag 31 maart 2011 03:06 schreef willemwaus het volgende:
Dus ik ben 2 maanden afwezig en je gaat meteen iedereen anders leggen douwen?
nou zeg
grrmbl als het kon vroeg ik het zelfde liedje nog een keer aanquote:Op donderdag 31 maart 2011 03:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
2e kind is al maanden op komst ouwe
Jij maakt gewoon langere dagen dus?quote:Op donderdag 31 maart 2011 03:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jawel, 1 keer in de zoveel dagen stort ik in, ben ik een dag dood en dan gaan we weer verder
Ik heb toch iets meer vertrouwen in stokstaart..quote:
oei, alimentatie ..quote:Op donderdag 31 maart 2011 03:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
2e kind is al maanden op komst ouwe
jupsquote:Op donderdag 31 maart 2011 03:08 schreef gamezz het volgende:
[..]
Jij maakt gewoon langere dagen dus?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 03:09 schreef Stokstaart het volgende:
bitches slapen in de nacht helden vragen hier muziek aan
wow damn girl, 24k al..quote:Op donderdag 31 maart 2011 03:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jups
vandaar mijn postgemiddelde![]()
schoolreis?quote:Op donderdag 31 maart 2011 03:08 schreef willemwaus het volgende:
[..]
oei, alimentatie ..
Zolang het maar niet op schoolreis geboren wordt
quote:
Lees de krant van eergister isquote:Op donderdag 31 maart 2011 03:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
schoolreis?
en waarom geloof jij meteen dat ik een ander heb?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 03:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van je baas gamezz
trouwen is zo jaren 90...quote:Op donderdag 31 maart 2011 03:12 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Lees de krant van eergister is![]()
Omdat je net zegt dat je niet eens met me wilt trouwen![]()
Dus, ik ben een old-fashion guy, dus ik wil trouwenquote:Op donderdag 31 maart 2011 03:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
trouwen is zo jaren 90...
ah ja is ook zo, ben moe aan het worden let niet op
oh daarom vraag je dit soort dingen aan.. je buurvrouw kreunt gewoon lekkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 03:13 schreef Stokstaart het volgende:
Bazennummer zet je speaker voluit en tril je buurvrouw klaar
Daar heb je denk dubstep voor nodigquote:Op donderdag 31 maart 2011 03:13 schreef Stokstaart het volgende:
Bazennummer zet je speaker voluit en tril je buurvrouw klaar
trouwen en kindjes en een wit hekje en een hond?quote:Op donderdag 31 maart 2011 03:14 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Dus, ik ben een old-fashion guy, dus ik wil trouwen![]()
Mijne is zwart dus dan heb je wat zwaarders nodigquote:Op donderdag 31 maart 2011 03:14 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Daar heb je denk dubstep voor nodig
Nee ik ben bang voor honden, geen hond, liefst 2 cavia's of een tamme otter ofzoquote:Op donderdag 31 maart 2011 03:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
trouwen en kindjes en een wit hekje en een hond?
Hier kun je een ip ban voor de verzoekmachine voor krijgenquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
knetternogiets
Bericht:
#omdathetkan
Omdathetkan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 03:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hier kun je een ip ban voor de verzoekmachine voor krijgen
Voor wat?quote:Op donderdag 31 maart 2011 03:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Yep beter don't fuck with the Dragonquote:Op donderdag 31 maart 2011 03:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Koelkast = de beheerder van Draakje die bant mensen die nummers aanvragen onder een andere naam.quote:
whahaha grapjasquote:Op donderdag 31 maart 2011 03:19 schreef willemwaus het volgende:
Beetje jammer weer, alleen omdat ik licht getint ben zeker
Zal het voortaan doenquote:Op donderdag 31 maart 2011 03:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whahaha grapjasgewoon je eigen naam invullen schat
mag ik mee douchenquote:Op donderdag 31 maart 2011 03:21 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Zal het voortaan doen![]()
ww gaat nog even lekker warm douchen en dan slapen, truste schatjes en schatinnen
Keihard op je modem gaan staan en dan krijsen helpt meestal welquote:Op donderdag 31 maart 2011 03:22 schreef gamezz het volgende:
Nu kan ik m'n eigen verzoekje niet eens horen vanwege kut internetverbinding nu net
Klopt, probleem is inmiddels verholpenquote:Op donderdag 31 maart 2011 03:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Keihard op je modem gaan staan en dan krijsen helpt meestal wel
hihiquote:Op donderdag 31 maart 2011 03:25 schreef Stokstaart het volgende:
dezen nummer zal naatje mooi vinden want jesus loves u more than u will know
wat is dat laatste kans bij het bericht?quote:
komt er zo aanquote:
heb t al gedaanquote:Op donderdag 31 maart 2011 03:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
komt er zo aankan zelf ook niks aanvragen
quote:
Leuk liedquote:Op donderdag 31 maart 2011 03:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
live in den uitzending gezongen door koelkast en darcli
met nog meer pech krijg je raymondquote:Op donderdag 31 maart 2011 03:40 schreef gamezz het volgende:
met een beetje pech duurt zo'n random nummer 10 min+
zanger raymondquote:Op donderdag 31 maart 2011 03:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
met nog meer pech krijg je raymond
jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 03:42 schreef gamezz het volgende:
[..]
zanger raymond![]()
![]()
is die wel eens random voorbij gekomen?
in den beginnen kreeg ik hem elke nachtquote:Op donderdag 31 maart 2011 03:42 schreef gamezz het volgende:
[..]
zanger raymond![]()
![]()
is die wel eens random voorbij gekomen?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 03:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
in den beginnen kreeg ik hem elke nachten witte chocolade en cola light
nee, toen speelde hij nog niet goed random en speelde hij wat vaak aangevraagd werd en koelkast vroeg hem vaak aanquote:Op donderdag 31 maart 2011 03:45 schreef gamezz het volgende:
[..]
![]()
dan stonden er wel weinig nummers in nog
Slaap lekker fout meisjequote:Op donderdag 31 maart 2011 03:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar goed, ik ga slapen.
Slaap lekker tegen de tijd dat jullie gaan slapen
Hoi Serenaquote:Op donderdag 31 maart 2011 05:19 schreef Viro het volgende:
Is die idioot echt aan het slapen of is ie een film aan het kijken?
Gr. Serena
Hoi stokstaartquote:Op donderdag 31 maart 2011 05:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoi Serena![]()
![]()
Hij is op tijd naar bed gegaan uit zichzelf
Ben jij vroeg wakker zeg.quote:
Mijn schuld.quote:
quote:
quote:
FTP al online? ifso dan zet ik hem namelijk nu aanquote:Op donderdag 31 maart 2011 07:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Een goede morgen.
Serena opbokken van mijn account
hij zou pas om 13.00 aangaan. Maar zet hem nu wel voor je aan. Binnen 50 sec kan je eropquote:Op donderdag 31 maart 2011 07:38 schreef dekkered het volgende:
[..]
FTP al online? ifso dan zet ik hem namelijk nu aan
Superquote:Op donderdag 31 maart 2011 07:40 schreef Viro het volgende:
[..]
hij zou pas om 13.00 aangaan. Maar zet hem nu wel voor je aan. Binnen 50 sec kan je erop
Selena was hier nogquote:Op donderdag 31 maart 2011 07:40 schreef Viro het volgende:
[..]
hij zou pas om 13.00 aangaan. Maar zet hem nu wel voor je aan. Binnen 50 sec kan je erop
nu pas?quote:
Ik doe mee met je.quote:
Hoe laat moet je op school zijn?quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
Mensen die naar het werk moeten
5 over 9quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe laat moet je op school zijn?
Dan lig ik waarschijnlijk alweer in diepe comaquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan lig ik waarschijnlijk alweer in diepe coma
Ik werd om 5 uur wakker gewhatsapptquote:
Dan moet je je telefoon ook op stil zettenquote:Op donderdag 31 maart 2011 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werd om 5 uur wakker gewhatsappt![]()
En kon niet verder slapen want er moest geskaipt worden en toen moest ik kind naar school brengen enz.
En koelkast gaat vast boos worden als ik rond half 11 niet op skaip ben voor het begin de dag met een huppellach stukje van zn show
jaaaa! altijd!quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koelkast, wil je mij inroosteren?
Wat een enthousiasme!!!!quote:
Ik dacht ook al waar is LoLa hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat een enthousiasme!!!!![]()
Je bent zeker de enige die me gemist heeft
En doe zondagavond maar van 20:00 tot 21:00
Ik was er gewoon al die tijd... maar nogal druk aan het hoofdje...quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik dacht ook al waar is LoLa hoor
Volgens sommige doe ik het ook te weinig maar andere vinden mijn muziek weer niks. Maar ik draai toch regelmatig en zo blijft het wel leukquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was er gewoon al die tijd... maar nogal druk aan het hoofdje...
En nu wil ik wel weer eens gaan draaien
Mja ik draai van allesquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Volgens sommige doe ik het ook te weinig maar andere vinden mijn muziek weer niks. Maar ik draai toch regelmatig en zo blijft het wel leuk
Niet hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet een wachtwoord hebbenom te chatten
tis al klaarquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet hoor![]()
Of die naam is al bezet
quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik rooster je na mijn show in hoor
Ik ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik dacht ook al waar is LoLa hoor
Kun je mooi het ochtendgloren luisterenquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:21 schreef sharr het volgende:
Yes
Schoolfotograaf gaat niet door vandaag, ik hoef niet naar school
Ben al ingetuned en hoor fijne muziekjes sowiesoquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kun je mooi het ochtendgloren luisteren
Ik dacht even lekker zomers te beginnenquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:26 schreef sharr het volgende:
[..]
Ben al ingetuned en hoor fijne muziekjes sowieso
quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werd om 5 uur wakker gewhatsappt![]()
En kon niet verder slapen want er moest geskaipt worden en toen moest ik kind naar school brengen enz.
En koelkast gaat vast boos worden als ik rond half 11 niet op skaip ben voor het begin de dag met een huppellach stukje van zn show
quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:29 schreef sharr het volgende:
Mijn curryfles is ontploft boven mijn bord![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:29 schreef sharr het volgende:
Mijn curryfles is ontploft boven mijn bord![]()
[ afbeelding ]
Er staat ook op 'ik ruil mijn stamppot liever om voor de worst'quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
![]()
Dat lijkt wel een unox bordjezo'n plastic bord met een domme uitspraak er op
Die hebben wij ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:31 schreef sharr het volgende:
[..]
Er staat ook op 'ik ruil mijn stamppot liever om voor de worst'
ik eet nooit stamppot en eet vegetarisch, kutbord.
Ja idd, ik lig dan lekker in mijn nestquote:
Wat, echt!?quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:41 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
School kan soms wel leuk zijn hoor
Ik had altijd veel lol op schoolquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:41 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:41 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja ik vond school ook tof.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik had altijd veel lol op school
Had ik ook. Nu niet meerquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik had altijd veel lol op school
En jij hebt op zich wel een coole school, en leuke leraren, voor zover ik heb kunnen zienquote:
Verkapte ik heb jouw school gezien kijk mij stoer zijn post.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:47 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
En jij hebt op zich wel een coole school, en leuke leraren, voor zover ik heb kunnen zien
Dat waren alleen de leuke leraren die er toen waren, de rest zat thuis te huilen omdat er leerlingen met minder concentratie in de les zouden zitten door de hongerquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:47 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
En jij hebt op zich wel een coole school, en leuke leraren, voor zover ik heb kunnen zien
Heb je mijn school gezien? Wat ben jij stoerquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:47 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Heloefquote:
Nee serieus, toen ik daar was dacht ik zo: had ik maar zo'n coole schoolquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Verkapte ik heb jouw school gezien kijk mij stoer zijn post.
quote:
Hallonquote:
Ja dat is gewoon goor, -insert kotsgeluiden van mono-quote:
Er zat ook een tosti in die currysoep jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:05 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Een bord vol curry ontbijt noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |