En Jo opvegen denk ik.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:26 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Je zou mij kunnen aanvegen dan
Ah joh nog een kleine 100 berichten zijn we ervan afquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:25 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik wordt hier echt schijtziek van, dat gezeik met die klote Cossen...
Dat is nogal verwarrend voor de teruglezersquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Deze is al veel verder dan die ander, gewoon doorposten.
Die veeg ik nu al met liefde op .....quote:
Joquote:
Zolang mensen zoals jij erop reageren... Niet!quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:27 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Word jij nou zelf nooit moe van die zelfverzonnen 'grapjes'?
Zoals eerder gemeld, deze is al over de helft.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:27 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat is nogal verwarrend voor de teruglezers
Jamaar....quote:
Mooie 1 April grap voor bij het ontbijtquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:27 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat is nogal verwarrend voor de teruglezers
Op of eruit?quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:27 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Die veeg ik nu al met liefde op .....
En een MOD zal het nummer wel aanpassenquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zoals eerder gemeld, deze is al over de helft.
Welke, van de Dijk?quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:28 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En een MOD zal het nummer wel aanpassen
quote:
Dat dan weer wel, al dagen geleden verzonnenquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:28 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Mooie 1 April grap voor bij het ontbijt
Eruit ..... hahahaquote:
Dame Edna?quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:29 schreef Mita het volgende:
Mo is de oudste DAME? in huis, hoe stelt zij zich een dame voor dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |