En Jo opvegen denk ik.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:26 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Je zou mij kunnen aanvegen dan
Ah joh nog een kleine 100 berichten zijn we ervan afquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:25 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik wordt hier echt schijtziek van, dat gezeik met die klote Cossen...
Dat is nogal verwarrend voor de teruglezersquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Deze is al veel verder dan die ander, gewoon doorposten.
Die veeg ik nu al met liefde op .....quote:
Joquote:
Zolang mensen zoals jij erop reageren... Niet!quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:27 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Word jij nou zelf nooit moe van die zelfverzonnen 'grapjes'?
Zoals eerder gemeld, deze is al over de helft.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:27 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat is nogal verwarrend voor de teruglezers
Jamaar....quote:
Mooie 1 April grap voor bij het ontbijtquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:27 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Op of eruit?quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:27 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Die veeg ik nu al met liefde op .....
En een MOD zal het nummer wel aanpassenquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zoals eerder gemeld, deze is al over de helft.
Welke, van de Dijk?quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:28 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En een MOD zal het nummer wel aanpassen
quote:
Dat dan weer wel, al dagen geleden verzonnenquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:28 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Mooie 1 April grap voor bij het ontbijt
Eruit ..... hahahaquote:
Dame Edna?quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:29 schreef Mita het volgende:
Mo is de oudste DAME? in huis, hoe stelt zij zich een dame voor dan?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:29 schreef Mita het volgende:
Mo is de oudste DAME? in huis, hoe stelt zij zich een dame voor dan?
Serieus welke randdebiel gaat cossen nalezen ? Al ben ik het wel met je eens maar leesbaar is het nooit geweest.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:27 schreef evaxsis het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:31 schreef Stability het volgende:
kan mo die kraakstem niet eens dicht houwen, jezus wat een polderwijf kan dat zijn
Dat hebt met Polderen niks te maken...quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:31 schreef Stability het volgende:
kan mo die kraakstem niet eens dicht houwen, jezus wat een polderwijf kan dat zijn
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:30 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Eruit ..... hahaha
Je bent scherp
idd, dan maar jankenquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:31 schreef Stability het volgende:
hahaa nou ja, ze is wel een polderwijf met die stemquote:
dgk erik leest alles terug. heeft ook alles van dgk gelezenquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus welke randdebiel gaat cossen nalezen ? Al ben ik het wel met je eens maar leesbaar is het nooit geweest.
Ik kan er wel een aantal opnoemen hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus welke randdebiel gaat cossen nalezen ? Al ben ik het wel met je eens maar leesbaar is het nooit geweest.
Noem er eens 3!quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik kan er wel een aantal opnoemen hoor
Kan best, maar ik heb er vanavond tijd in gestoken om de bewoners weer op alfabet te zetten en de kluisstanden helemaal up to date te krijgen en dat is binnen een uur alweer verkloot.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ie dan überhaupt nog op mij reageert...quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
dgk erik leest alles terug. heeft ook alles van dgk gelezen
quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Viswijf?quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:32 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaa nou ja, ze is wel een polderwijf met die stem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |