Lijkt Laura welquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mo lult met degenen mee waar ze bij zit.
tis vast een familielid die probeert te redden wat er te redden valtquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:02 schreef Day het volgende:
[..]
Echt?![]()
Er is iets serieus mis met zijn geheugen. Hij heeft die avond dat maik weggestemd was, uren naast haar bed gelegen om haar te troosten en dat was slechts 1 van de vele huilbuien toen hij daar nog was.
Oja, en hij is iemand die goed voor zijn innerlijk en uiterlijk zorgt... mr zweetharses.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:03 schreef sjampoeh het volgende:
ik lach me suf, ik kijk naar 'daten in het donker' starring alexander de impulsieve![]()
zoekt een slanke model achtig typje
Och, een Plastisch Chirurgen boegbeeld kun je ook model noemen toch?quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:03 schreef sjampoeh het volgende:
ik lach me suf, ik kijk naar 'daten in het donker' starring alexander de impulsieve![]()
zoekt een slanke model achtig typje
Daar zit wat inquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Daarom kunnen ze het ook zo goed vinden..
Nog niet gezien?quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:07 schreef willem67 het volgende:
Alex in "daten in het donker" ? en ik maar denken dat hij zoveel vriendjes had
quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:02 schreef Day het volgende:
[..]
Echt?![]()
Er is iets serieus mis met zijn geheugen. Hij heeft die avond dat maik weggestemd was, uren naast haar bed gelegen om haar te troosten en dat was slechts 1 van de vele huilbuien toen hij daar nog was.
quote:SST_Guido SST Guido
In het huis kwam ze heel anders over op mij dan op tv. @SST_Monique is GEEN jankwijf. Ze is vrolijk, zorgzaam, slim en lief! Limburger!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |