Deze opnamens zijn te triest.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Poeh geen ideeAantal jaar geleden, want daar is hij 27 en nu 29.
Juist door dat achterkamer gedoe kan je op je boeren klompen aanvoelen dat het wel goed zit qua nominaties/stemmen. Ja het is wel eens anders geweestquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Leuker is dat Betty Breipen direct vanaf de zolder weg moet, zonder afscheid te nemen van de rest, behalve Maik.
Swaffelen die soep Karim.quote:
Ik ben het met je eensquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Juist door dat achterkamer gedoe kan je op je boeren klompen aanvoelen dat het wel goed zit qua nominaties/stemmen. Ja het is wel eens anders geweest
Heeft geen boerenklompen?quote:
Ik hoop dat Jo nog mag blijven. Haar moeder had het erover dat "het duiveltje" in Jo nog niet naar voren gekomen was.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Leuker is dat Betty Breipen direct vanaf de zolder weg moet, zonder afscheid te nemen van de rest, behalve Maik.
Hij moet er een eigen lichaamssap aan toevoegen. Kunnen jullie lekker gruwelen op de streams.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:39 schreef Aimy het volgende:
Lijkt me lekker om een soepje buiten te eten, maar die soep.... nee.
Goeie vragen waar ik ook graag het antwoord van wil wetenquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:33 schreef Coos het volgende:
Hoe zit het met dat zelf broodbakken??
Is het bij dat ene brood gebleven? Of maken ze dat nu dagelijks?
En was dat brood nog wat geworden wat ze gemaakt hadden of is dat in de kliko terecht gekomen?
Vragen, vragen, vragen allemaal vragen
Ik verwacht een compleet doorgedraaide Maik door het plafondquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:42 schreef Aimy het volgende:
Ben benieuwd of Joanna aan de wandel gaat bij Maik, geloof nie dat maik echt blij met dr is..
en zij niet met die saaie zwijgerquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:42 schreef Aimy het volgende:
Ben benieuwd of Joanna aan de wandel gaat bij Maik, geloof nie dat maik echt blij met dr is..
Nee, tuurlijk niet. Jo is de enige gebonden vrouw in het huis.. Althans dat denken zij daar nog!quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:42 schreef Aimy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |