SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden."[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
Hehe, is overigens wel deeltje 116, 114 ging 2xquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:02 schreef Catbert het volgende:
En ik doe niet aan die suffe "waar x,y,z" titels waar iedereen zo op geilt
Saai hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:02 schreef Catbert het volgende:
En ik doe niet aan die suffe "waar x,y,z" titels waar iedereen zo op geilt
Heh. Bekend probleem. Fitnessinstellingen verdienen grof geld aan jaarabbo's waar mensen eigenlijk nooit gebruik van maken. Ik moet zelf ook afvallen, ik hockey wel 3-4 keer per week maar daarna drink je weer flink wat biertjes dus dat schiet ook niet opquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:07 schreef VacaLoca het volgende:
Ik zit hier alweer tijdje te FOGen (Fitness Ontwijkend Gedrag). Alsnog maar eens doen, als het nog een beetje wilt zo laat op de avond. Volgende maand maar eens inschrijven bij de sportschool om wat serieuzer aan de slag te gaan.
Ja sorry, maar ik vind het echt extreem suf en irritant kuddegedragquote:
Dat is lang geleden, maar ik blijf lekkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:09 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Met je wasbordje en je Audi vast iedereen jonge.
Volgens mij wel ja.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:16 schreef Kloonhommel het volgende:
MissBlue, is dat die fotograaf van FOK?![]()
Ik heb dan ook geen fláuw idee wie het isquote:Overigens is Linpunt ook niet genoemd in vorige topic.
Ik spreek ook Engelsquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:18 schreef SophieL het volgende:
Leuke in Nederland wonende Engelsman waar ik nu al zo'n jaar contact mee heb duikt weer op. Leren kennen op OkCupid, nu op Facebook.
Nog veel heerlijkerderderst: Wen joe doe not spiek Duts is det jor problum en not auwers!quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:25 schreef SophieL het volgende:
[..]
Vast niet met zo'n heerlijk Brits accent.
Hoe dwazer, hoe beter... Dan voel ik mezelf niet zo raarquote:
Waardoor je dit veilig kan zeggen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:54 schreef VacaLoca het volgende:
Aantal Foksters waar ik wel een drankje mee zou willen doen is iig op 1 hand te tellen. Type jong, er leuk uitziend en normaal, vrouwlijk en sociaal overkomend. Dus a-typisch voor fok. Onze eigen Sharon bijvoorbeeld
( Gelukkig woont zij veels te ver weg waardoor ik dit veilig kan zeggen![]()
)
Ik ken hem wel, 1 van de meest spraakmakende mensen uit die tijd. Ik wist niet en weet eigenlijk nog altijd niet hoe ik nou over hem moet denken en of hij gek is of erop kickt iedereen tegen zich in te werken of een combinatie daarvanquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:27 schreef kastanova het volgende:
Toevallig vroeg Xebrozius vandaag of hij deze zomer welkom was om in m'n m'n tuin te komen zuipen, dat zou dan m'n eerste Fok-meeting betekenen.
Alhoewel ik me afvraag of het overgrote deel hier hem uberhaupt kent.
Geil wijf!quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:38 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Waardoor je dit veilig kan zeggen?
Ja als je om de hoek woont kan ik dit moeilijk zeggen zonder daad bij woord te moeten doen. Nu heb ik afstand als excuus. Veilig... want daten, of iemand alleen al vragen, is heul eng.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:38 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Doe eens gek en bel morgen bij hem aan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:38 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |