soms wel soms nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:25 schreef Marver8 het volgende:
Rooibos, groene thee of kamille. Zonder suiker, maar met beetje honing. Is dat in huis?
En dank je wel uiteraard.
Verse munt... hmmmmquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:26 schreef Marver8 het volgende:
Oh en soms gewoon muntthee, maar dan wel vers... Dan haal ik gewoon een plantje bij de lokale super, water koken, één á twee blaadjes erin en klaar !
wel nee.... alleen je tanden verslijten wat sneller that's allquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begin eens... of heb je echt nog nooit gedate? Of noem je het ook geen daten als je afspreekt?quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:34 schreef DigitalGirl het volgende:
Haha, wel dan ben ik snel klaar met vertellen...
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:34 schreef -Engel- het volgende:
Wel nee.... alleen je tanden verslijten wat sneller that's all
( van die energy muk dan he)Je hebt ook suikervrije varianten. Niet dat dat te zuipen is, maar goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klote he. Heb ook wel eens iets soortgelijk mee gemaakt. Balenbalen, maar echt geen fuck meer aan te doen nu.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:04 schreef VacaLoca het volgende:
Dag voorbij, niet toegevoegd op facebook en niet op naam kunnen komen. Oh well...
Iemands mannelijkheid schuilt voor mij niet in wat iemand (niet) drinkt. Dat zit in karakter, in persoonlijkheid. Maar dat weet jij wel.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, jij vindt dat blijkbaar niet gay?
Ja, dat is ook zo.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:15 schreef L-E het volgende:
Iemands mannelijkheid schuilt voor mij niet in wat iemand (niet) drinkt. Dat zit in karakter, in persoonlijkheid. Maar dat weet jij wel.
Even bijkomen, wordt altijd zo suf van treinreizen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:21 schreef Marver8 het volgende:
Dizorn, klinkt goed. Heb je nog iets meer extra informatie
? Verblijd ons met je vrolijke verhaal.
Waar pluk je ze allemaal vandaan Snuit? Zit er scharrelmateriaal tussen, of wellicht meer?quote:Op zaterdag 2 april 2011 07:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
Gister heerlijk een paar biertjes gedronken met een erg gezellige meid,
Vandaag op naar het strand met een leenhond,
morgen naar het park met leenhond en dan gaat er een date nr 2 mee. Gut ik krijg het nog druk met al dat daten
Die waar ik gister avond mee gedronken heb was van Fok!quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Waar pluk je ze allemaal vandaan Snuit? Zit er scharrelmateriaal tussen, of wellicht meer?
PM mij dan eens even!quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die waar ik gister avond mee gedronken heb was van Fok!![]()
Oh vandaar dat je geen tijd voor me hebtquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die waar ik gister avond mee gedronken heb was van Fok!![]()
Die van vandaag waar ik mee naar het strand ga ben ik op het werk tegen gekomen
En die waar ik morgen mee naar het park ga was een blind date/koppelpoging van een gezamelijke vriendinDus niets geen datingsites deze keer
Die van gister was trouwens prima scharrelmateriaal, heerlijk ongecompliceerd dat ze is.. we shall see... alles is mogelijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |