quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:02 schreef Seven. het volgende:
Leuk. Knots was hier net even om me te helpen met mijn brommert in de auto te laden (ik heb echt een supertoffe, maar hij doet het momenteel nietdus mijn schoonbroer gaat er naar kijken).
[ http://img864.imageshack.us/img864/9922/brommer.jpg (copy/paste deze link) ]
Precies hetzelfde mailtje gehad. Ben dat niet gewend van RP dus weer blij gemaakt met een dooie musquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:09 schreef edraket31 het volgende:
Mijn mijn gratis account op RP kreeg ik toch zomaar een persoonlijk bericht van iemand.
In gebrekkig nederlands (google translate of zoiets?) kreeg ik een heel lief bericht dat zij mijn mooie brief had gelezen op de site en mijn foto ook erg leuk was (huh? welke foto).
Of ik mijn brief naar 1 of ander yahoo adres wilde sturen..........toch maar niet!
Nou, ik vind het juist irritant dat (bij mij) lexa mijn gebuikersnaam wel onthoudt, maar telkens een verkeeerd wachtwoord.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:03 schreef SophieL het volgende:
Toch niet deze, die ik zojuist op Lexa kreeg?
Hallo SophieL,
Ik leef deeltijd met mijn dochter. Andere tijd is ze bij grootouders. Optie?
Groeten, Mike
![]()
Voordeel t.o.v. Lexa is dat je tenminste ingelogd blijft. Bij RP moet je steeds opnieuw inloggen. Maar beide websites zitten matig in elkaar, inderdaad.
Spannend ja, wat gaan jullie doen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:27 schreef Dizorn het volgende:
Damn, wat is het eigenlijk lang geleden dat ik nog echt aan het daten was. Best wel weer spannend morgen
Ey! Ding maakt enorme herrie trouwens. Maar als hij het doet, dan rijdt hij wel echt heel relaxt. Wie weet haal ik ooit nog eens the real deal of zo. Dit is een replica, kutkwaliteit.quote:
Bah, had hij daar niet eerder mee kunnen komen? Herkenbaar, mijn laatste date kwam er bij de zesde (geweldige) date mee.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:48 schreef Quickie_Brat het volgende:
Zucht, mijn date-avonturen lijken weer op niets uit te lopen. Had ik eindelijk een leuke man, klikte leuk, de sex was goed. Ik begon al aardig verliefd te worden, vertelt hij me vannacht doodleuk dat ik maar niet verliefd op hem moet worden. Meneer is nog niet over zijn ex heen, heeft een moeilijk jaar achter de rug, is in conflict met zichzelf en weet het allemaal nog niet.
Grom, wat moet je daar nou mee? Ik weet ook niet hoe nu verder. Hij geeft wel aan het heel leuk en fijn met me te vinden, maar nu lijkt het meer alsof we een sexcontact hebben dan iets anders. En ik ben niet alleen op sex uit, ik wil een lief vriendje.....![]()
Mannen
Hij vind je niet leuk genoeg als vriendin, dus probeert hij er krampachtig een seks-backup uit te slepen terwijl hij in de tussentijd op zoek gaat naar een andere; afkappen dusquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:48 schreef Quickie_Brat het volgende:
Zucht, mijn date-avonturen lijken weer op niets uit te lopen. Had ik eindelijk een leuke man, klikte leuk, de sex was goed. Ik begon al aardig verliefd te worden, vertelt hij me vannacht doodleuk dat ik maar niet verliefd op hem moet worden. Meneer is nog niet over zijn ex heen, heeft een moeilijk jaar achter de rug, is in conflict met zichzelf en weet het allemaal nog niet.
Grom, wat moet je daar nou mee? Ik weet ook niet hoe nu verder. Hij geeft wel aan het heel leuk en fijn met me te vinden, maar nu lijkt het meer alsof we een sexcontact hebben dan iets anders. En ik ben niet alleen op sex uit, ik wil een lief vriendje.....![]()
Mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |