Shirt heb ik dan ook pas ná het verlies aangetrokken; ook in real life houd ik namelijk wel van een beetje provocatiequote:
Al sla je me dood, ik heb namelijk geen flauw idee wie het is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:41 schreef ramakandra het volgende:
[..]
heeft zij nou een snor of lijkt dat maar zo?
Ik snap de provocatie niet echt, we wonnen van Brazilie.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Shirt heb ik dan ook pas ná het verlies aangetrokken; ook in real life houd ik namelijk wel van een beetje provocatie.
Nee maar op deze manier is het wel lachen, beetje zelfspot. Iedereen is toch in een feeststemming.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:06 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik snap de provocatie niet echt, we wonnen van Brazilie.
Vóór de wedstrijd had de organisatie ook veel moeilijker gedaan, zo mochten de standhouders ook geen TV-beelden tonen om relletjes te voorkomen. Deden ze het wel, werden ze per direct met stand en al van het terrein verwijderdquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee maar op deze manier is het wel lachen, beetje zelfspot. Iedereen is toch in een feeststemming.
Als je het voor de wedstrijd doet ben je gewoon een landverrader. Zeker als je Nederlander bent.
Nouhou, ik heb ooit een date meegetrokken naar de Irish Pub omdat ik de Champions League pot Juventus - Bayern niet wilde missenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:24 schreef Silenus het volgende:
Bij PSV zitten dan nog vrij brave lui op de tribune, da's veel schreeuwen met de zachte g en weinig daden.
Maargoed, dit heeft weinig meer met internetdaten te maken.
Een met 1-4 stuntend Bayern, dus ze mocht alleen bier halen en mooi zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:48 schreef VacaLoca het volgende:
Meer interesse tonen in voetbal dan de vrouw waarmee je bent werkt altijd goed. Willen ze des te hard je aandacht winnen. Hoewel dat tijdens de wedstrijd ook een nadeel kan zijn, als het echt een goede pot is.
Ik dacht dat het een kerel was tot ik zag dat die BH daadwerkelijk inhoud had...quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:41 schreef ramakandra het volgende:
heeft zij nou een snor of lijkt dat maar zo?
Ik dacht hetzelfde.. tot ik dacht wat een girlface heeft die gast....quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een kerel was tot ik zag dat die BH daadwerkelijk inhoud had...
En hoe en wat?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:15 schreef TvhN het volgende:
Ik ging samen met m'n 'date' de WK-finale in een kroeg kijken. Vrienden vooraf al waarschuwen dat het geen succes zou worden, maar ik had het al beloofd en dacht dat het wel mee zou vallen.
Was niet echt een succes.![]()
Dubbele kater na afloop.
Als je foto post.quote:Op donderdag 31 maart 2011 02:03 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja leuk allemaal, maar die tickets zijn niet annuleerbaar zie ik nu![]()
Wie wil er mee naar Barcelona?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:02 schreef Seven. het volgende:
Leuk. Knots was hier net even om me te helpen met mijn brommert in de auto te laden (ik heb echt een supertoffe, maar hij doet het momenteel nietdus mijn schoonbroer gaat er naar kijken).
[ http://img864.imageshack.us/img864/9922/brommer.jpg (copy/paste deze link) ]
Zodirect nog wat drinken met mijn vriendinnen.
En morgen lang weekend naar Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |