Omdat 'ie wil noikenquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:20 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]maar hij zegt wel lieve dingen enzo en is wel van het kroelen en knuffelen de hele tijd
Dat is an sich niet zo probleem, maar na seks vind ik het eigenlijk gewoon stom.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:40 schreef erik81 het volgende:
Tsja, dat is altijd erg vervelend. Helaas ook een beetje het risico van daten, dat de een de ander leuker vind en de ander dus met een klote gevoel achter blijft :/
Ze bedoelen ermee dat je een mooie glimlach hebt. Hun tweede bedoeling is dat ze met je naar bed willen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:33 schreef -Engel- het volgende:
@ de mannen:
Wat zit er achter de zin: Wat heb je een mooie glimlach?
of bedoelen ze dat letterlijk
Ik ben dan geen man, maar kan hij niet gewoon menen wat hij zegt?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:33 schreef -Engel- het volgende:
@ de mannen:
Ik krijg soms het gevoel dat ik een soort van puzzel aan het oplossen ben..
Het hij doet dit, maar eigenlijk bedoelt hij dat....
Vind ik niet zo handig eigenlijk.... of ligt dat nu aan mijn eigen aannames?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:35 schreef Silenus het volgende:
Ze bedoelen ermee dat je een mooie glimlach hebt. Hun tweede bedoeling is dat ze met je naar bed willen.
In het begin nam ik het vaak zo aan, maar niet iedereen is eerlijk en direct ...dus... (naast de vele dubbele agenda's)quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:36 schreef Schilderijtje het volgende:
Ik ben dan geen man, maar kan hij niet gewoon menen wat hij zegt?![]()
Dus dat je een mooie glimlach hebt.
Doe ik eigenlijk bijna altijd welquote:Gewoon dank je wel zeggen op het compliment!
Hehehe dat is ongetwijfeld waar.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:41 schreef Silenus het volgende:
Die tweede bedoeling is in feite dus ook een compliment.
Ik bedoel: wees blij dat er mannen zijn die vinden dat je een leuke glimlach hebt. Er zijn ook vrouwen, heel veel, tegen wie zoiets nooit gezegd wordt.
Wijze les voor de volgende keer.... naam goed opslaan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:42 schreef VacaLoca het volgende:
Vannacht aan einde van wat tegenvallende avond na sluitingstijd nog tijdje met een hele leuke meid staan praten, half uurtje ofzo. Alleen geen succes toen ik dr wilde zoenen helaas. Moest me ook nog paar keer uit een gevecht lullen omdat in de groep waarmee ze was nogal opgefokte figuren zaten die aggressief begonnen te doen. Scheelde heel weinig, gelukkig kan ik goed ouwehoeren, want ik was op dat moment alleen. Die groep had onderling ook bonje ofzo. Altijd zo matig, van die opgefokte figuren.
Nu heb ik dr als het goed is wel toegevoegd op facebook, maja met je aangeschoten kop op een gaar mobieltje werkt dat niet geweldig en maar afwachten of er een accept komt.
Kreeg beetje het idee dat ze een vriend heeft oid, maar ik vond dr sowieso leuk genoeg om iig contactinfo te hebben. Ik had gewoon dr naam moeten opslaan ipv alleen in zoekveld van facebook knallen. Want die ben ik dus vergeten en dat kutfacebook laat niet openstaande friend requests zien
Was overigens ineens Spaans met dr aan het praten haha, leuke verrassing was dat. Topmeid.
Ze riepen vanmiddag op het werk 'heeeeeeeee mongool!!' naar me. Zal ook wel 1 april zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehehe dat is ongetwijfeld waar.
Maar als iemand roept van HEEEEEEEEE lekker ding
(en het is 1 april.... dan weet ik toch niet goed wat ik er mee moet)
Dat er zulke zijn, dat houd je toch...quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In het begin nam ik het vaak zo aan, maar niet iedereen is eerlijk en direct ...dus... (naast de vele dubbele agenda's)
Dank je wel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:46 schreef Silenus het volgende:
Ze riepen vanmiddag op het werk 'heeeeeeeee mongool!!' naar me. Zal ook wel 1 april zijn.
Maar natuurlijk meent ie het. Je ziet er niet bepaald uit als een quasimodo dus het kan dan ook geen 1 april-grapje zijn hoor.
quote:
Heb het vaker gehad maar blijkbaar ben ik hardleers.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wijze les voor de volgende keer.... naam goed opslaan.
En hopelijk kan je er nog iets meer uithalen
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:46 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Dat er zulke zijn, dat houd je toch...
Gewoon lekker complimentjes vangen en ze laten lopen...
Klopt, ik kan genieten van de eerste ochtendstralen op mijn gezicht of zoiets.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:50 schreef Silenus het volgende:
[..]Als jij "je ziet er niet bepaald uit als een quasimodo" al als een compliment opvat moet je van heel veel dingen blij worden, jeej!
Was het je vaste kroeg waar je haar spotte? of niet?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:50 schreef VacaLoca het volgende:
Heb het vaker gehad maar blijkbaar ben ik hardleers.
Wel balen als een stekker want zover je kan afgaan op een half uurtje aangeschoten geouwehoer was ze echt heel leuk.
Met alleen een naam en een facebook/hyves zou ik al even tevreden zijn. Nu is ze een ghost.
Kutzooi. En vanwege dat gedoe met dr vrienden of wat het ook waren is de kans klein dat ze me accepteert.
Nee, sowieso ga ik er niet veel uit.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Was het je vaste kroeg waar je haar spotte? of niet?
Heb je iig wel een variatie op de pickuplines: ken ik jou ergens van? of Kom je hier vaker?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:57 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Nee, sowieso ga ik er niet veel uit.
Als het vaste stek zou zijn zou ik dr ms ook nog wel weer herkennen maar om eerlijk te zijn zou ik niet met zekerheid dr kunnen herkennen gewoon op straat. Weet wel dat ze knap was (nuchter genoeg om daar zeker van te zijn) dus ik kan ook alle knappe vrouwen benaderen
quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:06 schreef VacaLoca het volgende:
Hehe precies.
Ik kom gewoon niet op dr naam. Kleine kans dat ik dr ooit weer te spreken krijg. En dat alles omdat je gaat lopen kutten met facebook ipv gewoon dr naam bewaard en dr dan ook altijd nog kan toevoegen op facebook e.d.
Naja, jammer, niks meer aan te doen.
Precies wat ik ook dacht.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:50 schreef Silenus het volgende:
[..]Als jij "je ziet er niet bepaald uit als een quasimodo" al als een compliment opvat moet je van heel veel dingen blij worden, jeej!
-poef-quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Precies wat ik ook dacht.
Vind het wel lief eigenlijk, daar zo blij mee te zijn.
Wat is een mooie glimlach? Al eens een lelijke glimlach gezien?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:33 schreef -Engel- het volgende:
@ de mannen:
I got itquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:38 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Wat is een mooie glimlach? Al eens een lelijke glimlach gezien?
Ik heb dat serieus nog nooit tegen iemand gezegd want ik vind het eigenlijk wel een ontzettend makkelijk compliment om te geven, meer in de trant van: "mmmmm, dit is een goed moment om een compliment te maken, maar welke........ach ja, die van die glimlach werkt altijd"
Maar dat het een makkelijk compliment om te maken is, maakt niet dat het minder gemeend is. Dat mag ik toch hopen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:38 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Wat is een mooie glimlach? Al eens een lelijke glimlach gezien?
Ik heb dat serieus nog nooit tegen iemand gezegd want ik vind het eigenlijk wel een ontzettend makkelijk compliment om te geven, meer in de trant van: "mmmmm, dit is een goed moment om een compliment te maken, maar welke........ach ja, die van die glimlach werkt altijd"
Heeeel moeilijk..quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is an sich niet zo probleem, maar na seks vind ik het eigenlijk gewoon stom.
Zeg het dan van te voren ofzo... (hoe moeilijk kan dat zijn?)
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:59 schreef Godshand het volgende:
Heeeel moeilijk..
Soms is het inderdaad vanwege de seks, maar soms is ze ook leuk, maar geen vlinders.
Dus dan denk je: ik kijk wel hoe het gaat.
En dan na 6 weken merk je: hmm nog steeds geen vlinders.
Nou dan kan je als man dus 2 dingen doen:
1)Je zegt het eerlijk, zoals bij Quickie_Brat
2)Je zegt het niet, en je neukt haar lekker gewoon door. Ondertussen regel je een andere leuke mevrouw en als die het echt (maar dan ook helemaal echt!) is, kap je er pas mee.
Optie 1 is voor toffe kerels, optie 2 is voor de echte zakken....
Maar maar ik ben ook een echte man...quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik denk dat de "eckte" mannenbende bij MLF zit....
Pas als je dubbel ligt bij M!LF....quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:57 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar maar ik ben ook een echte man...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, het scheelt nogal of je in die 6 weken 24/7 op elkaars lip hebt gezeten of elkaar maar 3 of 4 keer hebt gezien. Buiten dat is niet iedereen "instant" verliefd, vaak moet dat groeien en gaat er dus wat tijd overheen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:55 schreef -Engel- het volgende:
6 weken om er achter te komen of iets is of niets.... Yeah right.... ik geleuf er niks van...
Weinig PM's vandaag inderdaad. Maar ja, morgen wordt het lekker weer dus...quote:
Toch denk ik dat je wel binnen een mum van tijd kan weten of iemand het níet is. Of iemand het wel is, daar gaat wel wat tijd overheen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, het scheelt nogal of je in die 6 weken 24/7 op elkaars lip hebt gezeten of elkaar maar 3 of 4 keer hebt gezien. Buiten dat is niet iedereen "instant" verliefd, vaak moet dat groeien en gaat er dus wat tijd overheen.
[..]
Weinig PM's vandaag inderdaad. Maar ja, morgen wordt het lekker weer dus...
Yup, helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:09 schreef L-E het volgende:
Toch denk ik dat je wel binnen een mum van tijd kan weten of iemand het níet is. Of iemand het wel is, daar gaat wel wat tijd overheen.
niet... hmmm....quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:04 schreef Techno het volgende:
Ach, het scheelt nogal of je in die 6 weken 24/7 op elkaars lip hebt gezeten of elkaar maar 3 of 4 keer hebt gezien. Buiten dat is niet iedereen "instant" verliefd, vaak moet dat groeien en gaat er dus wat tijd overheen.
rokjesssssssssssssquote:Weinig PM's vandaag inderdaad. Maar ja, morgen wordt het lekker weer dus...
Beterschap and suchquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:17 schreef Marver8 het volgende:
Nou dan ben ik maar geen "eckte" man... Maar wat een dramatisch staaltje televisie is dat weer. Ik schaam me echt dat er kennelijk een markt is voor dergelijke onzin.
In ieder geval; zo vlak voor het weekend eindelijk weer een beetje beter! De hele week griep gehad :x. Morgen lekker trainen, maar geen date. Had via RP wel leuk contact, alleen ze werd pissig (wederom, die van vorige week ook al) toen er na 1,5 dag niet was gereageerd op haar berichtje. Terwijl er toch duidelijk staat: laatste maal online, maandag. Een andere dame reageerde bij mij niet meer, omdat ik geen koffie drink. Onoverkomelijk natuurlijk. Zit je daar met zo'n pussy met groene thee.
Wat is het sinds mijn Abba-meisje toch dramatisch gesteld met de contacten zeg.
Drink jij ook geen koffie?quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:17 schreef Marver8 het volgende:
Nou dan ben ik maar geen "eckte" man... Maar wat een dramatisch staaltje televisie is dat weer. Ik schaam me echt dat er kennelijk een markt is voor dergelijke onzin.
In ieder geval; zo vlak voor het weekend eindelijk weer een beetje beter! De hele week griep gehad :x. Morgen lekker trainen, maar geen date. Had via RP wel leuk contact, alleen ze werd pissig (wederom, die van vorige week ook al) toen er na 1,5 dag niet was gereageerd op haar berichtje. Terwijl er toch duidelijk staat: laatste maal online, maandag. Een andere dame reageerde bij mij niet meer, omdat ik geen koffie drink. Onoverkomelijk natuurlijk. Zit je daar met zo'n pussy met groene thee.
Wat is het sinds mijn Abba-meisje toch dramatisch gesteld met de contacten zeg.
soms wel soms nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:25 schreef Marver8 het volgende:
Rooibos, groene thee of kamille. Zonder suiker, maar met beetje honing. Is dat in huis?
En dank je wel uiteraard.
Verse munt... hmmmmquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:26 schreef Marver8 het volgende:
Oh en soms gewoon muntthee, maar dan wel vers... Dan haal ik gewoon een plantje bij de lokale super, water koken, één á twee blaadjes erin en klaar !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |