Vrouwen bijten nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:42 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja als je om de hoek woont kan ik dit moeilijk zeggen zonder daad bij woord te moeten doen. Nu heb ik afstand als excuus. Veilig... want daten, of iemand alleen al vragen, is heul eng.
Train je suf en koop een Audiquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:42 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja als je om de hoek woont kan ik dit moeilijk zeggen zonder daad bij woord te moeten doen. Nu heb ik afstand als excuus. Veilig... want daten, of iemand alleen al vragen, is heul eng.
Correctie: normale vrouwen bijten nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:48 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit maar http://www.google.nl/search?q=woman+bites
Tja ik heb je daarnet wel normaal genoemd. Zover ik kan weten. Maar je woont zo ver weg hequote:Op donderdag 31 maart 2011 00:50 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Correctie: normale vrouwen bijten niet
1.419.000 mensen afgelopen zomer.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:49 schreef Kloonhommel het volgende:
Groesbeek, klinkt als een gat ergens in Nederland. Mweh, wie wilt daar nou heen?
Wat een ego heb je toch Kasta.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
1.419.000 mensen afgelopen zomer.
Niet allemaal voor mij hoor.
Maar dát is helaas niet voor het publiek toegankelijk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:55 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat een ego heb je toch Kasta.
Had het toevallig van de week nog over Groesbeek met iemand. Weet niet meer hoe we er op kwamen. Ging iig niet jouquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
1.419.000 mensen afgelopen zomer.
Niet allemaal voor mij hoor.
Tja, dinnetje werd nog wakker van de politiewagens en ambulancesquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:57 schreef VacaLoca het volgende:
Had het toevallig van de week nog over Groesbeek met iemand. Weet niet meer hoe we er op kwamen. Ging iig niet jou![]()
. Maar nog wel even over dat er toen die dode was gevallen in die disco en dat er vorige week die 15 jarige was overreden.
Hoe weet je waar ik woon trouwens?quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:54 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Tja ik heb je daarnet wel normaal genoemd. Zover ik kan weten. Maar je woont zo ver weg he
Eh ja heb ik iig meegekregen uit deze reeksquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:02 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Hoe weet je waar ik woon trouwens?Heb ik weer eens mijn mond voorbij gepraat in dit topic? Zou me niet verbazen mezelf kennende
Laat me raden, jij studeert in Nijmegen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:06 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Eh ja heb ik iig meegekregen uit deze reeks
Jij stalker!quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:11 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Laat me raden, jij studeert in Nijmegen?
Jajaquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:13 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Aangezien je het net over Groesbeek hebt en het zelfs kent
Denk toch serieus dat een groot deel van studerend Nijmegen, vanwege zowel m'n vorige baan als privé, wel viavia bekend met me is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 01:32 schreef Dizorn het volgende:
Studenten in Nijmegen, daar zijn er meer dan genoeg van
Wel benieuwd waar Sharon nou vandaan komt, niet goed opgelet ben ik bang
Dat is geen geheim hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:32 schreef Dizorn het volgende:
Studenten in Nijmegen, daar zijn er meer dan genoeg van
Wel benieuwd waar Sharon nou vandaan komt, niet goed opgelet ben ik bang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |