Gerard zat haar, denk ik, te stangen met die 2 spiegels ("die zijn een clou") en dat lachje naar Karim.quote:
Dat shut upppppppppppppppp hoofd van Karimquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:07 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Mo : Man in the mirror is dr niet meer
klopt, zie ik ook steedsquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:08 schreef meneertje1972 het volgende:
Laura trekt ook vaak zo raar met haar mond, doet haar hoofd vaak schuin en raar met haar wenkbrauwen. Maja zal wel aan mij liggen dat ik dat zie.
Komt omdat ze zware oren heeftquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:08 schreef meneertje1972 het volgende:
Laura trekt ook vaak zo raar met haar mond, doet haar hoofd vaak schuin en raar met haar wenkbrauwen. Maja zal wel aan mij liggen dat ik dat zie.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat shut upppppppppppppppp hoofd van Karim
ik denk dat er morgen geen van de dames weggaat. Let op mijn woorden.... en dat Joanna ook blijft...quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat een vreselijke laatste avond voor Sharon en Aafke.
Ja ze hoopte dat 'die 2 snel terug komen'quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:09 schreef Lauzer het volgende:
Laura wordt chagrijnig. Het heeft !!!!EMOTIE!!!!!
Nee, dat zie ik ook. Ik vind haar in de basis mooi en draagt leuke kleding, maar haar mimiek en haar zijn niet echt flatteus.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:08 schreef meneertje1972 het volgende:
Vond zijn tatoeage ook echt super mooi.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:09 schreef schommelstoel het volgende:
Die tatoeage van karim op zijn rechter arm is best gaaf.
Jing jang, alleen dan het zwarte, zodat zijn lichaam het witte is.
leuke gedachte.
Doe normaal,meen je niet?????quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:09 schreef Lauzer het volgende:
Laura wordt chagrijnig. Het heeft !!!!EMOTIE!!!!!
Haha echt deze ->quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat shut upppppppppppppppp hoofd van Karim
Wie niet? Laura wist ook niet hoe snel ze tegen Alex moest aankruipen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |