Zeg jij nou eens eerlijk, als familie van he.. die stekker moet er toch uit, uit die streams?quote:
ja zoiets vermoed ik ook.... maar Geer heeft ook een hoop verschillende T-shirtjesquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:01 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Veel meer. Aafke heeft dat aan de keukentafel uiteen gezet. Dat Jo veel meer kleding, make-up ed. mocht meenemen en dat ze in het huis ook veel meer krijgt dan de rest. Ze begrijpt dondersgoed dat het de Jo-show is
Van mij al sinds de 1e weekquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zeg jij nou eens eerlijk, als familie van he.. die stekker moet er toch uit, uit die streams?
Zie je wel en wat was het antwoord van Alex?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat is al ter sprake gekomen, aktie van Jo. (Geer nomineren) Maar toen moesten de mannen de vrouwen nomineren
mag ik je ook wat vragen dan? kriebelt ze thuis ook iedereen die maar in haar buurt is?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:05 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Van mij al sinds de 1e week
Oh dat wist ik niet, weer wat geleerdquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat lukt toch ook met een snoetenpoetser/billendoekje? (Ja ik ben een moeke..)
Ja, da's waar, dat klopt niet want het verschil met een drol en de kop van Flip is dat ik in een drol niet met mijn stiletto's wil gaan staan. Maar wulder Zeeuwen noemen een kop ook wel een bolus.quote:
Geen idee, bij mij iig nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:06 schreef Stability het volgende:
[..]
mag ik je ook wat vragen dan? kriebelt ze thuis ook iedereen die maar in haar buurt is?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mo: Wat zijn ze daar aan het doen met Aafke?
STA DAN OP EN GA KIJKEN ZIELIGE SNOL!!!!
]
Na het doorlezen van de cossen zet ik de streams aan en het eerste wat ik in beeld krijg is Moo's treurnis.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
]
hahaha!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:06 schreef Stability het volgende:
[..]
mag ik je ook wat vragen dan? kriebelt ze thuis ook iedereen die maar in haar buurt is?
en is ze thuis ook zo'n schreeuwlelijk ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:06 schreef Stability het volgende:
[..]
OPSTAAN, dat is een LILLIK woord in SSTquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
]
egwelquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:06 schreef Noelle06 het volgende:
Gerard, Karim en Sharon wat een team![]()
daar worden we nog een beetje blij van.
De finalisten
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:06 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Geen idee, bij mij iig niet
hahahaha jij had in dat huis moeten zitten joh ! veel meer humorquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:06 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Geen idee, bij mij iig niet
Tegen die tijd kijkt er geen hond meerquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:06 schreef Noelle06 het volgende:
Gerard, Karim en Sharon wat een team![]()
daar worden we nog een beetje blij van.
De finalisten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |