beneden liep hij in badjas, de trap op in tariningsbroek en t shirtquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
maar hij ging wel het hok in met die badjas toch?
Hmm, is ook een optie idd.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee die moet zich nog gedragen vanwege Dennis. Maar wat mij mooi lijkt, dat als Flip Aafke volgeblaft heeft dat ze de camera in kijkt en zegt: Ohwja Jo, Dennis heeft je eruit getieft, meer info in de KvdW!
Had ik al geprobeerd. Op zijn vroegst vrijdagmiddag.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
ff mailen naar albert.nl die brengen het tot in je ijskast!
Op hakjes....quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:49 schreef suzi1 het volgende:
maik ging de zoldertrap op in zwart shirt zonder mouwen en joggingbroek.
en jo ging in een blauwe hobbezak de trap op
Maik kennede wel ... Wel lullig dat zb koffers nu op schipholrijk-West staanquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
maar hij ging wel het hok in met die badjas toch?
Dat is al ter sprake gekomen, aktie van Jo. (Geer nomineren) Maar toen moesten de mannen de vrouwen nominerenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:48 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja het zal me niks verbazen wanneer ze straks gemengd moeten nomineren dat Alex van Laura op Gerard gaat/moet stemmen. Want die Laura speel een vies spelletje (alles om erin te blijven) en zij ziet Geer als een gevaar wat verwijderd moet worden.
ja maar hij had niet dat zwarte setje onder die badjas aan toen hij uit zn bed kwam en bij de deur stond...in de kvdw opeens welquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
yep.. net voor hij de deur doorging trok hij die badjas uit ( zie tv uitzending)
ach....... maakt ook niet uit, in de uitzending hebben ze beiden een bloemetjesjurk aanquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:49 schreef suzi1 het volgende:
maik ging de zoldertrap op in zwart shirt zonder mouwen en joggingbroek.
en jo ging in een blauwe hobbezak de trap op
Daarmee kan je de verf van je huid verwijderenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:40 schreef Ireth het volgende:
Nu ben ik geen thuisverver, maar waarom heeft Shar sigarettenas nodig?
Dat noemen ze drinken met matequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:49 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Had ik al geprobeerd. Op zijn vroegst vrijdagmiddag.Dan ken ik wel dood en begraven wezen.
Teruggekeken en dit is het antwoord... maar wanneer is die badjas aangedaan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:49 schreef Ransjih het volgende:
[..]
beneden liep hij in badjas, de trap op in tariningsbroek en t shirt
Kwamen vanavond nog langs en mijn hond helemaal blij met een onsje rosbief,quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
ff mailen naar albert.nl die brengen het tot in je ijskast!
Dat lukt toch ook met een snoetenpoetser/billendoekje? (Ja ik ben een moeke..)quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Daarmee kan je de verf van je huid verwijderen
word steeds erger he? is mij ook opgevallen dat ze zo bijdehand aan het doen isquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:49 schreef MargrietV het volgende:
die walgelijke arrogante betweterige toon van Laura!! Om misselijk van te worden!
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:51 schreef NenaLois het volgende:
Goeieavond allemaal,
zijn er nog meer mensen die de lach van laura IRRITANT vinden?
who cares ??quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Teruggekeken en dit is het antwoord... maar wanneer is die badjas aangedaan?
ik doe dat gewoon met water, no problemquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Daarmee kan je de verf van je huid verwijderen
Wow! Jullie anaaliseren de streams zó dat jullie weten wat wie wanneer allemaal aan had? Ik weet geeneens wat mijn vent vandaag droeg.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:50 schreef Stability het volgende:
[..]
ja maar hij had niet dat zwarte setje onder die badjas aan toen hij uit zn bed kwam en bij de deur stond...in de kvdw opeens wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |