Hahaha is onnodig, komt toch niet aan poeppie, ga maar lekker met iemand anders buitenspelen die daar wel gevoelig voor is.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Fijn dat je het even roept, breezer verslaafde pruimtabak-fetisjist met je snor!
prachtigquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:37 schreef Stability het volgende:
gooi die zak leeg in een schaal en zet hem op tafel NU ! trut !
was die zak chips alleen voor mo en slaura ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:37 schreef Sjalalamantha het volgende:
Zie laura schransen op de bank in haar eentje, gier gier gier
Ik had een totaal verkeerd beeld van hem op Dag 1.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gerard is in mijn ogen een toffe gozer. In ieder geval zeker niet het stereotype vastgoedpatjepeeër.
nee voor laura... zat in haar verjaardagsdoosje... aahhhquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
was die zak chips alleen voor mo en slaura ?
men ohw men, die meid heeft zo'n geluk dat IK niet in dat huis zit nu...die had het echt slecht gehad bij me, geloof me maarquote:
die zak is van lauraquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
was die zak chips alleen voor mo en slaura ?
jezus meen je niet en dan alleen met mo schransen ??quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:39 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
nee voor laura... zat in haar verjaardagsdoosje... aahhh
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:33 schreef Tassie37 het volgende:
Echt waar, die Mo is een wandelende tijdbom! Kwestie van tijd tot ze met een versgeslepen victorinox-mes de hele toko uitmoordt en vervolgens hét onderwerp bij Pepijn Bierenbroodspot is in Reportage!
mag lijen dat ze zich goed verslikt in die dingen !quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
jezus meen je niet en dan alleen met mo schransen ??
Maar dan nog, dan ga je die toch niet voor de neus van de anderen zitten leegsnavelen?quote:
ja ik zag het hahahaquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:39 schreef Toverheks het volgende:
ik poste het vanmiddag dat Sharon een verfje nodig had......ze lezen FOK
vertel mij wat. ik zou er ook zo graag aan meedoenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:39 schreef Stability het volgende:
[..]
men ohw men, die meid heeft zo'n geluk dat IK niet in dat huis zit nu...die had het echt slecht gehad bij me, geloof me maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |