WATTAN WATTAN???quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:32 schreef Chanel5 het volgende:
Mijn quote van Eric ging de mist in, topic was gesloten.
Bijna???? ik hoorde haar vandaag ook alleen maar ik,ik,ik,ik, hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:33 schreef Greys het volgende:
Monique, wat een treurig wicht, wat laat zij zich toch kennen steeds
Bijna net zo egoïstisch als Joanna.
Eens, tis een aparte maar toch een top-wijf.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:29 schreef Ransjih het volgende:
die aafke ziet ook overal de humor van in, sterke meid is ze
Dat is nu ook mijn rijtjequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:34 schreef schurk65 het volgende:
mo wat val jij weer fakking hard tegen! GVD die meiden waren er voor je toen maik weg was en wat doe jij? je vergalt hun misschien laatste avond, gore egotripster!
Ze is net als IKKE (jo), passen precies bij elkaar!
Mo voor mij heb jij bij deze OOK afgedaan!
1 gerard
2 karim
3 aafke
4sharon
Ze weet zeker dat dit soort dingen in de uitzending terugkomen. Even profileren.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:33 schreef Flow3r het volgende:
Laura mocht zich er ook niet mee bemoeien en uitgerekend nu dat niet mag komt ze steeds naar de anderen toe
dus ook hier zou het venijn dus in de staart kunnen zitten?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:33 schreef Tassie37 het volgende:
Echt waar, die Mo is een wandelende tijdbom! Kwestie van tijd tot ze met een versgeslepen victorinox-mes de hele toko uitmoordt en vervolgens hét onderwerp bij Pepijn Bierenbroodspot is in Reportage!
Gerard is in mijn ogen een toffe gozer. In ieder geval zeker niet het stereotype vastgoedpatjepeeër.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:28 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Waarom trek je je wat aan van wat anderen mensen vinden?
Er zijn nu eenmaal weinig écht spraakmakende bewoners, dus is 't vrij logisch dat Gerard op dat voetstuk wordt geplaatst door velen.
En wat mij betreft terecht, maar ik ben ook niet geheel objectief
denk dat je Joanna dan ook in dezelfde aflevering terug zult zienquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:33 schreef Tassie37 het volgende:
Echt waar, die Mo is een wandelende tijdbom! Kwestie van tijd tot ze met een versgeslepen victorinox-mes de hele toko uitmoordt en vervolgens hét onderwerp bij Pepijn Bierenbroodspot is in Reportage!
Job uit de bus, oude tijdenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:34 schreef dimi1972 het volgende:
pffff doe ik ook nog ff mee:
Jij bent de zon
Jij bent de zee
Jij bent de liefde
Dus ga met me mee
damzzz en bedankt he![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:34 schreef dimi1972 het volgende:
pffff doe ik ook nog ff mee:
Jij bent de zon
Jij bent de zee
Jij bent de liefde
Dus ga met me mee
damzzz en bedankt he![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:33 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik maakte gister tijdens het kijken van de streams gekscherend de vergelijking tussen 'oud geld' en 'nieuw geld'
Fenneke heeft al ruim 300 DVD's met streams en uitzendingen opgenomen en Gerard kennende zal hij ALLES gaan terugkijken, dus hij zal alles zien en horen uiteindelijk
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:33 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik maakte gister tijdens het kijken van de streams gekscherend de vergelijking tussen 'oud geld' en 'nieuw geld'
Fenneke heeft al ruim 300 DVD's met streams en uitzendingen opgenomen en Gerard kennende zal hij ALLES gaan terugkijken, dus hij zal alles zien en horen uiteindelijk
Er is een groot verschil tussen je er niet mee bemoeien of als een sjaggo baal hooi er bij te gaan liggen. Pleur dan een eind op! En dit gaat nog wel om haar vriendin, die ondanks dat mo haar kompleet negeert sinds ze maik neukt, toch voor haar klaarstaat als zij het weer 'ns moeilijk heeft. Nou, met zullen vrienden heb je geen vijanden nodig!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:32 schreef willllll het volgende:
[..]
mo en laura mogen zich er niet mee bemoeien
juist, vandaarquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze weet zeker dat dit soort dingen in de uitzending terugkomen. Even profileren.
ja dat is natuurlijk ook wel overdrevenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en? moet ze daarom als een idioot op die bank gaan hangen? wat een maf wijf joh
Yep, de ironische vergelijking tussen oud en nieuw geld is hier al eens voorbij gekomen, wel een hele sterke.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:33 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja en Aafke lacht ook en is blij. Wat een topwijfen. En kijk mevrouw huilekind eens als een lijk op de bank hangen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:36 schreef Sjalalamantha het volgende:
aah Sharon geniet zichtbaar van de aandacht van Karim en Gerard en ze zijn zo lief voor haar! Echt top!
Hahaha is onnodig, komt toch niet aan poeppie, ga maar lekker met iemand anders buitenspelen die daar wel gevoelig voor is.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Fijn dat je het even roept, breezer verslaafde pruimtabak-fetisjist met je snor!
prachtigquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:37 schreef Stability het volgende:
gooi die zak leeg in een schaal en zet hem op tafel NU ! trut !
was die zak chips alleen voor mo en slaura ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:37 schreef Sjalalamantha het volgende:
Zie laura schransen op de bank in haar eentje, gier gier gier
Ik had een totaal verkeerd beeld van hem op Dag 1.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gerard is in mijn ogen een toffe gozer. In ieder geval zeker niet het stereotype vastgoedpatjepeeër.
nee voor laura... zat in haar verjaardagsdoosje... aahhhquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
was die zak chips alleen voor mo en slaura ?
men ohw men, die meid heeft zo'n geluk dat IK niet in dat huis zit nu...die had het echt slecht gehad bij me, geloof me maarquote:
die zak is van lauraquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
was die zak chips alleen voor mo en slaura ?
jezus meen je niet en dan alleen met mo schransen ??quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:39 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
nee voor laura... zat in haar verjaardagsdoosje... aahhh
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:33 schreef Tassie37 het volgende:
mag lijen dat ze zich goed verslikt in die dingen !quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
jezus meen je niet en dan alleen met mo schransen ??
Maar dan nog, dan ga je die toch niet voor de neus van de anderen zitten leegsnavelen?quote:
ja ik zag het hahahaquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:39 schreef Toverheks het volgende:
ik poste het vanmiddag dat Sharon een verfje nodig had......ze lezen FOK
vertel mij wat. ik zou er ook zo graag aan meedoenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:39 schreef Stability het volgende:
[..]
men ohw men, die meid heeft zo'n geluk dat IK niet in dat huis zit nu...die had het echt slecht gehad bij me, geloof me maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |