Liever eerst Maik , dan maakt Mo zich lekker druk dat ie al bij zijn vriendinnetje in Nederland is zonder dat zij "alles heeft kunnen zeggen wat ze nog wilde zeggen ppff..."quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:46 schreef ABundy het volgende:
Niets is wat het lijkt in sst. Mag Mo morgen weg stem? Please please please.....
ik dacht toch echt een zwarte lange joggingbroek hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:47 schreef Stability het volgende:
[..]
goed dat je het daar ff over hebt...kzag in de uitzending dat hij in zn onderbroek naar de kvdw ging, eenmaal binnen bij de volgende scene dus, had hij zn zwarte hemd en korte zwarte broek aan....klopt dus ook geen meter van
Ja het zal me niks verbazen wanneer ze straks gemengd moeten nomineren dat Alex van Laura op Gerard gaat/moet stemmen. Want die Laura speel een vies spelletje (alles om erin te blijven) en zij ziet Geer als een gevaar wat verwijderd moet worden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:39 schreef Chanel5 het volgende:
Nee ik denk dat Gerard het wel doorheeft.
Het blijft een spel ik hoop dat hij voorzichtig wordt en goed oplet.
Dat bedacht ik me ook ineens, hij had zn gewone kleren daar onder aan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:44 schreef iBenny het volgende:
trouwens... Mo heeft Maik z'n badjas aan. Maar had Maik die badjas niet aan toen hij naar boven ging?
ff mailen naar albert.nl die brengen het tot in je ijskast!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:47 schreef Tassie37 het volgende:
Shit! Ik zou eigenlijk even naar de keuken moeten voor een alcoholische versnapering, maar het is zó spannond, dat ik bang ben dat ik wat mis.
klopt ja, had ik dat ff fout, maar de rest klopt wel wat ik schreef toch?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:47 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik dacht toch echt een zwarte lange joggingbroek hoor
yep.. net voor hij de deur doorging trok hij die badjas uit ( zie tv uitzending)quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:48 schreef K_L het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook ineens, hij had zn gewone kleren daar onder aan.
Weet alleen niet of hij de badjas op het laatste moment alsnog had uitgetrokken.
beneden liep hij in badjas, de trap op in tariningsbroek en t shirtquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
maar hij ging wel het hok in met die badjas toch?
Hmm, is ook een optie idd.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee die moet zich nog gedragen vanwege Dennis. Maar wat mij mooi lijkt, dat als Flip Aafke volgeblaft heeft dat ze de camera in kijkt en zegt: Ohwja Jo, Dennis heeft je eruit getieft, meer info in de KvdW!
Had ik al geprobeerd. Op zijn vroegst vrijdagmiddag.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
ff mailen naar albert.nl die brengen het tot in je ijskast!
Op hakjes....quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:49 schreef suzi1 het volgende:
maik ging de zoldertrap op in zwart shirt zonder mouwen en joggingbroek.
en jo ging in een blauwe hobbezak de trap op
Maik kennede wel ... Wel lullig dat zb koffers nu op schipholrijk-West staanquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
maar hij ging wel het hok in met die badjas toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |