verdomme ik oet echt naar die nummertjes gaan kijkenquote:
Aw....quote:
Haha! Ik ook, dubbele cijfers in de min, jaren 60 hadden gewoon goede muziek:quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:17 schreef bollokus het volgende:
toen was ik nog vloeibaar! wel lekker nr!
Waar ben je heen geweest?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:19 schreef Nobodies het volgende:
Daar ben ik weer![]()
Net heerlijk genoten van een theatervoorstelling.
klopt ja, en nu ik erover nadenk ... misschien was ik zelfs nog niet vloeibaarquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Aw....
[..]
Haha! Ik ook, dubbele cijfers in de min, jaren 60 hadden gewoon goede muziek:
elk nadeeel heb z'n voordeel bedoel je?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:21 schreef superkokje het volgende:
heb me vergist, nieuwsuur is voetbal. over dat schoonmaakmiddel
hij was volop in beeld. Maar dat wist je wel, want je was zelf ook aan het kijkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
elk nadeeel heb z'n voordeel bedoel je?
hell no, ik zag in de aankondiging schoonmaakmiddel en voordeel/nadeel en ik ben meteen doorgezapt naar Paul de Leeuw, zit Edwin Evers nu, was wel effe om aan te zien, effe dan hèquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
hij was volop in beeld. Maar dat wist je wel, want je was zelf ook aan het kijken
n caps???? want het klinkt beter dan wat er gebeurt bij de burenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:26 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Ik vond hem vrij goed, goede dosis humor, lekker lopend verhaal en er was genoeg drama.
Okay, mooi zo!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:26 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Ik vond hem vrij goed, goede dosis humor, lekker lopend verhaal en er was genoeg drama.
Caps?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
n caps???? want het klinkt beter dan wat er gebeurt bij de buren
Zo'n vermoeden had ik al. Heb het eten gemist... maar dat is ook niet echt interessantquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Okay, mooi zo!![]()
Je hebt op de streams niets gemist iig.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:28 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Caps?Het is een theatervoorstelling, dus geen caps
.
ow .. weer eentje die de weg kwijt is.......quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:29 schreef willem67 het volgende:
Laura denkt ha tv momentje, deelt snoepjes uit en verziekt het beeld van deze briljante actie.
Kan dat wijf niet gewoon doen wat ze daar de hele dag al doet
heb jij een bordje dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
ow .. weer eentje die de weg kwijt is.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |