DOne.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ook
![]()
snel! maak een prt sc
Daar heb ik al een patent op!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nope. Antwoord was al lang gegeven, mosterd na de maaltijd dus
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus hij kan weer terug? Voordat een aantal mensen de KSC niet meer kan vinden?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
ja, er zijn er verdacht veel nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die moeten maar beter kijkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al jarenquote:
Ik kijk af en toe bij de nieuwe topics of iemand uit pure nood maar een nieuwe KSC heeft geopendquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik zie ze al verdwaasd rondkijken XD
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kijk af en toe bij de nieuwe topics of iemand uit pure nood maar een nieuwe KSC heeft geopend.
Lolquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kijk af en toe bij de nieuwe topics of iemand uit pure nood maar een nieuwe KSC heeft geopend.
Whihihihi.quote:
Nog steedsquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
Waar is Koen eigenlijk?
Nog op de wc?
XD Hahahaquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kijk af en toe bij de nieuwe topics of niet iemand uit pure nood maar een nieuwe KSC heeft geopend.
Volgens mij hebben we nu wel alle mogelijkheden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:30 schreef DaMart het volgende:
Ik had ook een screenshot gemaakt:
[ afbeelding ]
Nou moe.quote:
hee Trev!quote:
hee Rockertje!quote:
Bij Joysa in bed liggenquote:
Nee. Sandwich FTW.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou moe.
Hebben wij daar niets over te zeggen?
Tof!! Nog eventjes dus!quote:
Windows 7 rekenmachine telt het voor mijquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ehm. Geen zin om te tellen, februari volgend jaar in ieder geval.
Jeejquote:
En dan 15quote:
En heb je al vervangende woonruimte?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:37 schreef babybel het volgende:
ik moet ibnnenkort m`n huis uit..... iets met kamer-huur-vergunning en achterstallig onderhoud enzooooo...
Dat is zwaar klotequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:37 schreef babybel het volgende:
ik moet ibnnenkort m`n huis uit..... iets met kamer-huur-vergunning en achterstallig onderhoud enzooooo...
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:37 schreef babybel het volgende:
YES I AM!quote:
nee... dit wordt nog een hele pittige opgave...quote:
da's knap kut kerelquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:39 schreef babybel het volgende:
[..]
nee... dit wordt nog een hele pittige opgave...
jep... de huisbaas gaat niet renoveren, wat wel moet van de inspectie.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omg!
ik dacht dat....en toen...en nu toch
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:39 schreef Enfermera het volgende:
Auwauwauw zat per ongeluk aan mn piercinggg aaauwieee![]()
![]()
![]()
Suffie!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:39 schreef Enfermera het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:39 schreef Enfermera het volgende:
![]()
![]()
krijgt ie dan nog wel een vergunning als hij niet gaat renoveren?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:40 schreef babybel het volgende:
[..]
jep... de huisbaas gaat niet renoveren, wat wel moet van de inspectie.
daarnaast heeft hij geen vergunning om kamers te verhuren, wat hij overigens al wel 20 jaar doet.
de vergunning gaat ie regelen, maar de renovatie gaat ie niet doen..
conclusie; dit loopt binnen korte termijn best wel slecht af.
Ja. Liefquote:
Ja joh! Echt stomquote:
ja, ik weet me ook even geen raad... voorlopig nog maar even afwachten, omdat het vermoedelijk nog een maandje of 3 goed gaat.quote:
Allemachtig zeg.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:40 schreef babybel het volgende:
[..]
jep... de huisbaas gaat niet renoveren, wat wel moet van de inspectie.
daarnaast heeft hij geen vergunning om kamers te verhuren, wat hij overigens al wel 20 jaar doet.
de vergunning gaat ie regelen, maar de renovatie gaat ie niet doen..
conclusie; dit loopt binnen korte termijn best wel slecht af.
Dat kun je toch gewoon opzeggen als je 'verhuist' of in ieder geval het huis uit gaat?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:40 schreef babybel het volgende:
[..]
ja, ik weet me ook even geen raad... voorlopig nog maar even afwachten, omdat het vermoedelijk nog een maandje of 3 goed gaat.
leuk is dat er ook een itnernetabbo op mijn naam staat hier, waarvan het contract nog niet is afgelopen... dus die blijf ik ook lekker doorbetalen helaas..
Dat dacht ik alquote:
Dat is wel heel klotequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:40 schreef babybel het volgende:
[..]
ja, ik weet me ook even geen raad... voorlopig nog maar even afwachten, omdat het vermoedelijk nog een maandje of 3 goed gaat.
leuk is dat er ook een itnernetabbo op mijn naam staat hier, waarvan het contract nog niet is afgelopen... dus die blijf ik ook lekker doorbetalen helaas..
Dat leek mij toch ook...quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat kun je toch gewoon opzeggen als je 'verhuist' of in ieder geval het huis uit gaat?
die harryquote:
Dat had helemaal terecht geweestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |